<all comments> ]


pohotové, technicky příjemné. hlavně že zase děláš. výběr jde poladit vždycky.



Jo, bylo to Petrovo polský moře, který mě inspirovalo tady tohle ukázat, a asi by mě nenapadlo, že to někoho překvapí a bude si myslet, že je to snaha o něco jinýho.



TH: S tím se dá souhlasit, ale problém nevidím ve vzniku fotografie nebo uměleckého díla ale v tom, jak je následně vnímáno. a to se mění. pokud se každý cítí fotografem a právě díky insta-maticu se to rozšiřuje, ovlivňuje to u nejširší populace vnímání i toho nejčistějšího umění, které ani nechce být fotografií, ale používá její prostředky. Koonsovo manifest tohoto směru je nějaký i v angličtině?



Manifest epigona? U dvou setu z dovoleny u more?
To bych tu teda vedel o lepsich prikladech. :-)



děkuju za komentáře.

Ana - taky mám z xoal ten pocit, že bez ní by to nefungovalo.



aj na viacx sa to nezmenilo
tak sa nam tu niekto proste vygrcal



foto videnim je mi to velmi blizke. priznam sa, ze pocas komentu nemam este prehrabany ten odkaz na viac. Ale. :)
hodnotim nejaky vycuc a mam pocit, ze ten vycuc asi nie je dobry.
ono je to mozno tym, ze tato tema je moje zname prostredie a osobne v tom nenachadzam nic vynimocne.
ale napriek tomu sa mi strasne moc paci fotka xoal... ta to cele drzi. :)



vedle toho petrova setu ve workshopu to vyzniva jak manifest epigona



mne trend nevadi. je to fajn. hned ta prvni se mi libi asi nejvic... paradni svetlo/barvy.



[fs:102] jen tak se ti tu procházím fóliem... pořád hezký. ahoj. :)



ale jo, fajn, sice trendy, ale pro me takovym nenasilnym zpusobem. dovca.



trendy dovolená se vším všudy, dokumentaci nevyjímaje, sorry.



ta pruhovaná:
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/2/334/bupo.jpg

je hezky pruhovaná.

pruhy na listech, pruhy na botách, pruhy na silnici.

a barevně je také hezká.

pleťová ladí ke kůře dřevin, zelené šatečky k zelenému listí, bílé botky k bílé zebře, černé šatečky k černým vlasům, světlo ke světlu, stín ke stínu.



K ty diskusi... ja si myslim, ze nejvetsi problem fotografie je fakt, ze sama sebe porad jeste povazuje za cosi zvlastniho. Asi jako kdyby si kresliri nebo landartisti mysleli, ze v celem kontextu vseho, co vznika jako umeni, jsou necim extra.

Fakt, ze dneska kazdej foti mobilem, ma na vznik kvalitni umelecky tvorby asi stejnej vliv jako skutecnost, ze kazdy dite, ktery jde do prvni tridy, vlastni sadu pastelek.

Dokud budou fotografove prikladat vetsi dulezitost tomu, jakou technikou nebo procesem neco vytvorili, nez co vytvorili, budou se v tom placat stejne jako piktorialisti pri vzniku fotografie. Tehdy se fotografie poprve osamostatnila diky obrazkovym revue tricatych let - tedy primarne diky uplne jinemu mediu - a jeji na objednavku vznikajici dokumentarni forme, ale zaroven si tak vytvorila i svoji nejvetsi hypoteku, se kterou se potyka dodnes. Jeji druha emancipace podle me nenastane diky tem, kdoz sami sebe nazyvaji fotografy, ale diky tem, kdo ji proste pouzivaji jako vyrazovyho nebo ciste zaznamovyho prostredku.

Zajimavy k tomuhle tematu je precist si, co o umeni jako takovem rika Jeff Koons, kterej ma mimochodem ted pozoruhodnou vystavu ve Fondation Beyeler. O fotografii se nezminuje ani slovem, ale presto je to, co pise k tomuhle tematu, signifikantni. Obecne staci podivat se, jaky vyvoj nastal treba v socharine behem poslednich sto let. To interview je v nemcine v jednom z nedavnych cisel "Weltwoche", pokud to nekoho zajima, muzu jej najit a nekam postnout.

V tomhle smyslu je pro me ta formulace "moc jste se ale nenasrali" usmevne sebestredne naivni, vubec nechapu, co by me na nejakem libovolnem obrazku melo nasrat.
Me nasere telefonat s moji ex, ale fotka? omfg :-)



wow, uz dlho si nemal taky pekny set, uz som skoro zacal pochybovat



děkuji všem, kteří pochopili, že mi jde hlavně o vyvolání diskuze. výzkum pokračuje.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 217/4284

Page
217