ja jsem si tuhle serii zaradil do kolonky "marny". okolnosti a duvody vzniku jsou mi jasny, ale myslim, ze to mohlo by zdarilejsi.
...
dalsi kecy jsem smazal, protoze jsem se v nich sam nevyznal.
takhle je to lepci nez ten puvodni crop. no, zajimavy je, vcera jsem sel domu z prace a buhviproc jsem si na tohle vzpomnel a zacal to znovu rozebirat. neco to tedy ma. jeste to asi necham chvilku.
mne teda pride hlavne ta latka, na ktere lezi, dost kriticka pro celej pocit z veci, pokud by to vypadalo na paire nak lip, tak by to nemuselo byt spatny.
kdyz na to ted po delsi dobe koukam, tak bych rekl, ze spodni 2:3 by mi sedely rozhodne vic... a porad nejak nevim, jestli se mi to libi... spis mi to porad prjide hlavne netradicni, zajimavy, nez pro-mne-libivy.
Mně ten záběr zezadu úplně nesedí, Tome.
A musím přiznat, že i když mám rád polotóny, tak bych zde tu i onde trochu přišťavil tvrdším svícením. Takové spíš přidání akcentu k tomu základu.
raz som bola na workshope, ktory bol o foteni "aktoch", viedol ho jozko cesla... v prve dni mi liezli do fotaku taketo kusky, ako mas ty, potom sme to zacali brat este menej vazne a zacli sa fotit navzajom, z coho vznikla moja fotka "safalatka".
a teda som len chcela napisat, ze to tam nemas.
pro me jenom technika. ne dobrej zaber. 100% to musi vypadat famozne na tom papiru. jdi fotit sut a nachazet neviditelna zatisi. nebran se tomu, rozlet se. :)
takhle ti nevim. :)
myslim, ze na papire to bude vyvonaveny, pokud nebude moc videt to maskovani
urcite bych tu struktury matrialu a jeji kuze rad videl.
tady to vidim jako prepudrovany a koudel misto vlasu.
sem unesen. vaham, jestli bych chtel vic prostoru, nekde, mozna nad tim ramenem, ale asi ne, mozna, buhvi, ta natlacenost mi necim pripomina http://www.fstop.cz/e/trninic/d/
ale jeje. z tech tvejch fakt nejvic oslovila.
myslim, ze jsem ji zde jiz videl. takze plus je, ze si ji pamatuji. tento zaber je pocitove studeny. asi je to diky absenci stinu, ktere by mu daly vetsi hloubku. svetlo je rozvrzeno plosne, rovnomerne, skoro sterilne, takze se pozorovatel nedokaze chytit na nejakem kontrastu, resp. bodu na zlatem rezu, a to muze byt problem. jedine, kam oko sjede po vlasech, je tetovani, a to neni pro snimek dominantni. zalezi na autorovi, jak to zamyslel a zda to odpovida jeho pocitu. ja jsem v lese, libi se mi tam a muj nazor neni podstatny ;).
...
dalsi kecy jsem smazal, protoze jsem se v nich sam nevyznal.
A musím přiznat, že i když mám rád polotóny, tak bych zde tu i onde trochu přišťavil tvrdším svícením. Takové spíš přidání akcentu k tomu základu.
a teda som len chcela napisat, ze to tam nemas.
celkove beru)
ale vsetko ostatne sa mi paci, dost, a zvlast ten "profil".
se mi hlavně na tvých fotkách líbí, jak všechny větší plochy mají svůj zvláštní řád, a tady to není.
myslim, ze na papire to bude vyvonaveny, pokud nebude moc videt to maskovani
urcite bych tu struktury matrialu a jeji kuze rad videl.
tady to vidim jako prepudrovany a koudel misto vlasu.
chapu ten zaber, ale neni to asi "seskupeny" pro me
pokud vlastní tvorba, tak mě to neba.
ale jeje. z tech tvejch fakt nejvic oslovila.
v tý silný bílý paspartě, jak jsi to ukazoval předtím,
to ale líp "dejchalo"... imho.)
aspon nateraz.