Danieli, kdyby zde své tajemství před pár hodinami nevyzradila Kristýnka, tak bych teď napsal, že nemá cenu se s tím trápit, že tyto dva výcvaky jsou stejně jen taková blbina, a že nejlepší bude je spláchnout do vodního klozetu... Avšak jistě pochopíš, že nyní (po Kristýnčině doznání) si již nemohu dovolit o tomto dvojvýcvaku hovořit ani v náznaku hanlivě...
s přihlédnutím k čerstvým informacím (k právě odtajněným skutečnostem), bude tento výcvakový cyklus velkoryse přiklepnut romantické Kristýnce, a to bez původně plánované dražby...! ;))
krásná pantomima, herci hercí a velmi vesele, ouplně s toho čiší tak energie kterou tomu věnovali.
V mládí jsem taky takhle blbnul a tak mám pocit že to je i trochu omie :)
toť komentář odem je :)
na muj vkus je to taky sedive, ale mam monitor pochybne kvality,takze nechci nic predem odsuzovati (no a mam rada kontrast-jsem odkojena Skodou:-) ). Co se tyce obsahu, tak tentokrat me tam nic nechytlo, je to takove strohe bez zivota a prostoru.
tonalita mi nevadi (mam rad polotony) a druha se mi libi hodne - je stejne obsahove neuchopitelna ci ulitla (v dobrym smylu slova) jako predchozi, krasne mezi ne zapada
prvni k ni ani nepotrebuji, mozna mne spis rusi i kdyz je tam vic spidermana
ja mam "stred" svazany u fotografii s digitalem a u hudby s pocitacovymi repracky, a na oboji jsem alergicky protoze se s tim setkavam casto - verim, ze pokud bych se s tim nesetkaval, tak bych obcas zmenu tim smerem uvital...
Ondřeji, možná tomu nebudeš věřit, ale před nějakou dobou jsem asi rok úmyslně doma poslouchal jen na jeden širokopásmový („jednopásmový“) reproduktor v malé deskové ozvučnici, znějící spíše jako střeďák (navíc schválně mono, přestože zdroj signálu byl stereo...)
a docela kvalitní třípásmové reprosoustavy byly delší dobu odstaveny... nějak mne ty okraje spektra vyrušovaly...
zkrátka to jsou taková období... někdy nadchne kontrast, jindy šedivé plochy a příště zas něco jiného... o nic vážného nejde...
ty basy a vysky - vidis, to je vlastne pravda .). jako by mi nekdo provedl kompresi nejake skladby jen do "stredniho" pasma, treba 300 Hz az 6 kHz - takovy trochu telefonni hovor - ktery i kdyz bude mit skvely obsah, nebude to takove, jako by nekdo prednasel v nejake katedrale se skvelou akustikou .)
...a to parně měli rušnou besídku teprve před sebou... ...nedokážu si představit, jak lezl po zdi následující ráno... ;)))
------------------------------------------
Ondřeji, teď mne napadlo, že škaredě šedivou tonalitu těchto dvou výcvaků by bylo možné vnímat jako vyvažující protipól těm některým tonálně velmi kontrastním fotografiím od některých jiných autorů zde na fstopu, kteří rádi hodně koření...
a když teda všechny zdejší tonality (tyto šedivé i tamty kontrastní) naházíme do jednoho hrnce, důkladně zamícháme a zprůměrujeme, tak nám vyjde celková - přepychově vyvážená tonalita galerie fstopu... akorát teď nevím, co provedeme s těmi barevnými fotkami, ale to už se snad také nějak vstřebá... ;))
pes: několikrát jsem tyto dva výcvaky zkoušel přikontrastnit, ale nějak se mi to nelíbilo, vždy mne to jaksi samovolně vrátilo k tomuto nastavení... zkrátka ten charakter materiálu (monochromatického) se takto projevuje, a asi nepotěší nikoho, komu se nelíbí přehlídka polotónů a čtvrttónů ve střední části světelného pásma a střídmost v basech a výškách, ehm... ;))
jo a abych se vyjadril k obsahu fotek (kdyz uz je ten histogram - tj. expozice - cely nahnacany doprostred) ... prvni vubec nic, druha mohla byt lepsi, ale nedokazu se prenest pres tu sedivost, ve ktere se mi spatne orientuje.
hmhm, ja to nejak nedokazu uchopit -- vubec nevim, co bych si o tech fotkach mel myslet.
ta prvni na me nepusobi vubec, druhou notne ozivuje pohled mima, ale to mi asi nestaci.
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
V mládí jsem taky takhle blbnul a tak mám pocit že to je i trochu omie :)
toť komentář odem je :)
S(2) Horečka sobotního odpo...
Lubomír Vlk
pasáž Rokoko
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
prvni k ni ani nepotrebuji, mozna mne spis rusi i kdyz je tam vic spidermana
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
a docela kvalitní třípásmové reprosoustavy byly delší dobu odstaveny... nějak mne ty okraje spektra vyrušovaly...
zkrátka to jsou taková období... někdy nadchne kontrast, jindy šedivé plochy a příště zas něco jiného... o nic vážného nejde...
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
------------------------------------------
Ondřeji, teď mne napadlo, že škaredě šedivou tonalitu těchto dvou výcvaků by bylo možné vnímat jako vyvažující protipól těm některým tonálně velmi kontrastním fotografiím od některých jiných autorů zde na fstopu, kteří rádi hodně koření...
a když teda všechny zdejší tonality (tyto šedivé i tamty kontrastní) naházíme do jednoho hrnce, důkladně zamícháme a zprůměrujeme, tak nám vyjde celková - přepychově vyvážená tonalita galerie fstopu... akorát teď nevím, co provedeme s těmi barevnými fotkami, ale to už se snad také nějak vstřebá... ;))
pes: několikrát jsem tyto dva výcvaky zkoušel přikontrastnit, ale nějak se mi to nelíbilo, vždy mne to jaksi samovolně vrátilo k tomuto nastavení... zkrátka ten charakter materiálu (monochromatického) se takto projevuje, a asi nepotěší nikoho, komu se nelíbí přehlídka polotónů a čtvrttónů ve střední části světelného pásma a střídmost v basech a výškách, ehm... ;))
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
S(2) Pražské léto VIII
Lubomír Vlk
ta prvni na me nepusobi vubec, druhou notne ozivuje pohled mima, ale to mi asi nestaci.