Filter in effect:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]



..tak jsem se ze zvědavosti pokusil dodatečně trochu srovnat ten okenní sloupek a horní část dveřní obruby..



Tomáši, to máš pravdu.. A přitom je to doostření nastaveno na to nejjemnější.. Ten doostřovací program je sice skvělý, ale poslední dobou nějak blbne.. Některé fotky úplně zběsile přeostřuje a jiné nechává prakticky beze změny.. Asi jsem ten program něčím rozladil, ale nevím čím.. Zřejmě by potřeboval opravit..

Když jsem toto konkrétní doostření viděl v pátek poprvé, tak jsem se také zhrozil.. Ale potom mne začalo bavit, jak ten doostřovák jakoby zkroutil ten světlý tenký postranní okenní sloupek a vytvořil z něj cosi jako pomlázku.. Sice jsem si v první chvíli řekl, že to tak nelze nechat, a že ten okenní sloupek teda zahladím ručně (bod po bodu), ale potom mne ta „zkroucenina“ začala připadat zábavná.. Ale hlavně jsem už línej se s výcvakama retušovat tak jako dříve.. To, co by mne nyní bavilo, je pokusit se tento výcvak vyvrhnout na baryt.. Mám jej raději, než většinu svých jiných výcvaků za poslední dobu.. Možná i pro to, že mám rád lidi, kteří si umí dělat legraci sami ze sebe.. :)



aha, on zde mezitím přibyl komentář.. =:o)) Vítězslave děkuji.. =:o)



pes: původně byl ten výcvak zbytečně velký, a tak jsem jej teď zaměnil za přehlednější menší.. ;)



Martine, Tvůj příměr se sklenicí (těžítkem přeplněným různými věcmi) je trefný.. ..anebo alespoň takhle nějak to vnímám také.. Ony jsou asi dva základní způsoby jak vyplnit obdélník (či čtverec) – buď pěkně čistě s minimem komponentů a s krásnými čistými plochami, anebo naopak to všechno harampádí nadupat kanadou do té pomyslné sklenice (nejlépe silnostěnné - tlakové.. ;))

pes: vyvřelé díky vám všem za všechny komentáře! =:o)



Oto, tak to vidíš.. ..a já bych se ještě před chvílí vsadil, že sedí jak zalitá v betonu.. ;))



pilot stíhačky zalitý v tmelu - drsný příběh.. =oO



Martine, pokud „z obrazku neni jasne, jestli ten manik nekam jede nebo sedi s autem zalitej v betonu“, tak je to dobře a obrázku to jednoznačně prospívá.. ;))

pes: díky za veškeré komentáře.. =:o)



děkuji převelice za všechny komentáře! =:o)



děkuji značně za veš-keré komentáře..

pes: já moula jsem zapomněl hned při postnutí zde připsat, že jede o poděkování Mistrovi Luňákovi..

pes2: Martine a Emile, děkuji speciálně, ale na šablonkování mám jiné exempláře (můj osobní rekord je 18 různých expozičních časů na jednom [obsahově jiném] barytu 30x40.. ;))

pes3: zde není technicky nic zajímavého – pouze je třeba o fous přitmavit spodní část (klasická finta spočívá v měkké zvětšenině na RC speciálně pro skenování..)
;)



:)))
pokud se nepletu, tak tenkrát nějaký ten větřík dul – na té pláni duje snad vždy, a to i v případě, že jinde ve smogem obšťastněné Praze je třeba právě bezvětří..
pes: díky!



placatý skener spokojeně přede (mám za úkol vyřídit, že prý má radost.. =:o)



nemalé díky všem za veš(keré komentáře:))

pes: té vícekrát v komentářích zmiňované představě, že by to bez pohybově mázlého chlapce bylo lepší, se divím.. O tomto výcvaku mám vážné pochybnosti (celkově), a nebýt právě té mázlé postavy, tak bych jej asi ani nepostnul.. Několikrát jsem si zkoušel toho chlapce pokusně zakrýt, ale že by to bez něj bylo opravdu lepší? No, nevím, nevím.. Myslím, že ten běžící chlapec to oživuje a „dynamizuje“, a že bez něj by to bylo už úplně na vyhození do odpadkového koše.. ;))

Oto, v tom, že tento výcvak vlastně nepatří do volné série „Pražské léto“ máš asi prozatímní pravdu.. Ale ona ta série má řadu podmnožin, a tak třeba tento výcvak potom zapadne do jedné z těch jiných podmnožin, které ještě nebyly na webu prezentovány.. ;)

Jito, děkuji za krásný srdečný komentář který zahřeje.. =:o)

Zdeňku, vysílám speciální poděkování za opět brilantní postřeh: „jídlo - spánek – pohyb ... takový základní trojúhelník zdravé vitality :-)) “

:)))



placatý skener a vlk opětovně děkují.. =:o)

pes: také už brzdím s ukládáním a prezentováním poruch – navíc je to chlubení-se cizí srstí..
;))



pes18: jsem si vědom například toho, že když své výcvaky zásadně zvětšuji s poměrem stran 3:2 a s „přiznaným“ rámečkem, tak že se tím také hlásím k určitému druhu stáda.. Ano, je to tak.. V určitém smyslu se to zásadně neliší od stádního nošení kapuce, obrácené kšiltovky či od striktně definovaných prstových a pažových symbolů rapera.. Ano, vím, že se (nejen svými rituálními rámečky) také chovám stádně, takže nemám co kvákat.. ;))



pes17: předešlé téma v širším smyslu (móda, příslušnost k určitému kmeni či diktát doby – slohu, chování davu apod.) je vůbec velezajímavé.. Dnes může působit například komicky, že před několika staletími všichni skladatelé produkovali "stejnou" barokní hudbu.. Diktát doby – mimo jiné též důsledek stádního chování (instinktivně tušíme, že kdo nejde se stádem bude vyloučen ze společnosti; a že jedinec bez svého stáda nemá šanci), je opravdu mocný a táhne se na napříč epochami člověčích dějin.. ;)



pes8: koukám, že zde ještě něco přibylo, a že se nějak do toho zamotáváme..

pes9: v každém případě je ale fakt, že ty některé dříve zmiňované (či spíše ještě nezmiňované) projevy členů stáda či kmenu apod., jsou opravdu děsivé..

pes10: jedinec, který skutečně něco umí a věří si, většinou necítí potřebu se vnějšími i jinými projevy přiřazovat k vybranému kmenu, komunitě, stádu apod..

pes11: lidé, kteří skutečně něco dokázali v hudbě, výtvarném umění či filosofii apod., často vypadají buď úplně normálně a nenápadně a člověk by je v tramwaji leckdy přehléd, anebo vypadají výstředně, ale tak, že teda originálně (viz. Dalí, Zappa atd..).

pes12: kdežto stádnost řady současných raperů je trapná.. prostě stádnost v negativním smyslu..

pes13: ale začátky rapu mne velmi bavily a přímo fascinovaly.. Rap jsem dříve docela hodně poslouchal.. Ale když se rap během let proměnil v kmenově masovou uniformnost, tak mne do značné míry přestal bavit..

pes14: tím však netvrdím, že v současnosti neexistují zajímavé a osobité rapové kapely..

pes15: ale to už jsem poněkud odbočil..

pes16: snad to nevadí..
;)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 6/21

Page