Kristýnko, jsem rád, že se zmiňuješ o uřízlé postavě...
...to je jedna z věcí, která mne zde také vadí...
...totiž tento detail by šel trochu zachránit, kdybych shodné políčko vložil do své zánovní propilované plechové vložky do zvětšováku a zvětšil to úplně nadoraz na plný formát (včetně naexponovaného černého rámu kolem – přesně jako u těch barytů z Paříže...)

...totiž na tom políčku je toho po okrajích naexponováno nepatrně více (kdežto tato maska políčko trochu zmenšuje) a ta bílá kecka pana pilota je tam sice opět necelá, ale přece jen trochu více a s celým nepřerušeným tím podkotníkovým obloukem nebo jak to mám nazvati, a tento detail s tím dělá úplně strašlivě moc... ...tak moc, že jsem váhal, zda nemám počkat až do podzimu (to mám v plánu opět v koupelně na delší dobu postaviti zvětšovák – tentokrát již Opemus 5 s barevnou hlavicí) a nenazvětšovat to teda úplně nadoraz... ...opravdu, tento detail je velmi zásadní... ...a byla ode mne zbrklost to odesílat v tomto stavu...

...na druhou stranu je zde otazník, zda i ve výše popisované verzi má tento výcvak smysl... ...a řekl bych prorocky, že opět nemá... ...ale přece jen mne to trochu vrtá v kedlubně... ...ty detaily jsou nesmírně důležité...

...a ještě jedno vysvětlení: jak jsem se již zmínil dříve, tento výcvak vznikl v poklusu vedle pozadu tlačeného kluzáka Blaníka... ...jsem to cvaknul velmi narychlo... ...chtěl jsem to zkoušet znova (stále v tom poklusu) a právě i z nepatrně většího odstupu... ...jenže v tu chvíli těch tlačících pilotů tam bylo nějak málo, mě bylo nějak blbé jim nepomoci, tak jsem sundal foťák z oka a tlačil Blaníka také, a zároveň tiše úpěl, protože jsem po straně sledoval, o jaké snímky přicházím... :O(((

...a toto tlačení pozadu se myslím už ten den takto neopakovalo... ...avšak mám ještě něco přichystáno z předešlého couvavého tlačení... ...pan pilot je tentokrát u zadních křídel... ...ale o tu mám v úmyslu se na fstopu poděliti až někdy příště... (...odhaduji to asi tak na listopad...) ...podle mého odesílacího plánu jí bude předcházet ještě cca pět jiných letištních výcvaků... ...a ty by měly samozřejmě býti proloženy výcvaky neletištními... ,O)))



fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments