pes: ještě drobná chorá úvaha k té první fotce: nejvíc se mi na ní líbí ten fórek se stromem a psím ohonem (jako kdyby ten ohon byl kmenem té koruny stromu...)
Navíc mám velice rád středové kompozice... Často až nekriticky...
Avšak v této kompozici je cosi, co (podle vlčího kalného zraku) mírně potlačuje přirozenou kompoziční eleganci...
Možná měl jít objektiv o fous výš?
Nebo je toho příliš mnoho na horizontu? Je možné, že přítomnost vysokonapěťových drátů, sloupu, postavy vpravo a otevřeného auta vlevo mírně ruší ten hlavní fórek s novým „kmenem“ stromu?
Je možné, že jmenované rekvizity neruší ani tak kompozičně, ale spíše obsahově - dějově?
Jistěže auto muselo býti otevřeno, aby pes mohl ven... Avšak je to právě tento příběh, který má prospět účinnosti této fotografie s tak krásným hlavním fórem?
Není ta celá scéna – vypouštění psa za účelem jeho zakomponování do záběru, až příliš zinscenovaná, a to i přes evidentní fakt, že je zcela reálná?
Tak takovéto zcestné otázky si brblající vlk klade...
;))
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
Navíc mám velice rád středové kompozice... Často až nekriticky...
Avšak v této kompozici je cosi, co (podle vlčího kalného zraku) mírně potlačuje přirozenou kompoziční eleganci...
Možná měl jít objektiv o fous výš?
Nebo je toho příliš mnoho na horizontu? Je možné, že přítomnost vysokonapěťových drátů, sloupu, postavy vpravo a otevřeného auta vlevo mírně ruší ten hlavní fórek s novým „kmenem“ stromu?
Je možné, že jmenované rekvizity neruší ani tak kompozičně, ale spíše obsahově - dějově?
Jistěže auto muselo býti otevřeno, aby pes mohl ven... Avšak je to právě tento příběh, který má prospět účinnosti této fotografie s tak krásným hlavním fórem?
Není ta celá scéna – vypouštění psa za účelem jeho zakomponování do záběru, až příliš zinscenovaná, a to i přes evidentní fakt, že je zcela reálná?
Tak takovéto zcestné otázky si brblající vlk klade...
;))
--------------------------------------------------------
pes2: ta druhá fotka sedí přirozeně...
=:o)
[ all comments from the critic to the author • all comments from the author to the critic ]