děkuji za nedělní chvilku poesie... :)
škoda, že ty fotografie jsou tak kontrastní a přeostřené...
protože jinak by ty diptychy byly pěkné...
a ten druhý diptych s létadlem a létavcem je vynikající! :)
zřejmě to měl být pokus o humor či satyru, ale mně se to nelíbí..
nedokážu zde přehodit výhybku a bavit se společně s kolektivem..
jsem zde zamračeným brblajícím morousem..
fotky na mne působí tak nějak neutrálně: nic proti/nic pro
ale to, co je kolem nich, tak to je pro vlčí vnímání děs..
asi to má být satyra či pokus o nostalgii a ta textově-graficko-paspartérská těžkopádnost (anebo romantika?) má ladit s obsahem (anebo s názvem), ale pro vlčí vnímání je to tak nějak na půli cesty..
ty fotky jsou tvrdě současné a volbou písma z toho nostalgii neupleteš..
zbývá už jedině cesta směrem k šílenství..
ono to asi ještě chtělo kolem vytvořit nějaké totálně nevkusné ornamenty na způsob obalů alb Ivana Mládka nebo tak nějak..
chce to vytvořit něco tak odporného, kýčovitého a těžko stravitelného, až se to nakonec pocitově zlomí a bude to možná potom paradoxně stravitelnější..
zkrátka nebát se toho a pořádně přikořenit..
je mi však jasné, že mi zde někdo odpoví, že tak, jak je to nyní, je to přesně v té jemné fázi rozkladu, kdy je to úplně ono, a že pokoušet se zde jakkoliv kořenit by zničilo ten velejemný inteligentní humor a stala by se z toho prvoplánová zábava pro pomalejší jedince..
jo, i to je možné..
ale ať už tak či onak, v každém případě úhyn..
zábava pro silné žaludky..
no, ale v každém případě děkuji za impuls ke kreativně strávenému nedělnímu ránu u monitoru..
;))
po přezrálé úvaze doporučuji tu první verzi [xota] vyhodit, protože zbytečně kazí tu druhou..
a ta druhá se mi opravdu líbí čím dál více.. vzbuzuje různé pocitové asociace včetně jakýchsi pohádkových: „gana“ je jakési kejkle kující krásná čarodějnice, převtělená do havranice, která teď nemůže vzlétnout z gauče, protože je právě zaskočena odhalením skryté kamery v lustru..
a zároveň mám paralelní pocit, že ten záběr na „gana“ není shora ale zespoda, a že „gana“ vlastně letí, respektive právě přistává..
pes: ještě drobná chorá úvaha k té první fotce: nejvíc se mi na ní líbí ten fórek se stromem a psím ohonem (jako kdyby ten ohon byl kmenem té koruny stromu...)
Navíc mám velice rád středové kompozice... Často až nekriticky...
Avšak v této kompozici je cosi, co (podle vlčího kalného zraku) mírně potlačuje přirozenou kompoziční eleganci...
Možná měl jít objektiv o fous výš?
Nebo je toho příliš mnoho na horizontu? Je možné, že přítomnost vysokonapěťových drátů, sloupu, postavy vpravo a otevřeného auta vlevo mírně ruší ten hlavní fórek s novým „kmenem“ stromu?
Je možné, že jmenované rekvizity neruší ani tak kompozičně, ale spíše obsahově - dějově?
Jistěže auto muselo býti otevřeno, aby pes mohl ven... Avšak je to právě tento příběh, který má prospět účinnosti této fotografie s tak krásným hlavním fórem?
Není ta celá scéna – vypouštění psa za účelem jeho zakomponování do záběru, až příliš zinscenovaná, a to i přes evidentní fakt, že je zcela reálná?
Tak takovéto zcestné otázky si brblající vlk klade...
;))
pes2: nojo, ja take nejsem obecne nadseny z diptychu - je to stara finta - vecinou jde o "graficke" odkladiste samostatne nevyraznych fotek... Ale existuji svetle vyjimky, jako napriklad ten skvely treti diptych zde... ...v tomto pripade nejde o snatek z nouze...
S(2) Krok 3/3:
Luděk Nechvátal
škoda, že ty fotografie jsou tak kontrastní a přeostřené...
protože jinak by ty diptychy byly pěkné...
a ten druhý diptych s létadlem a létavcem je vynikající! :)
eliška,))
Luděk Nechvátal
recycle
Luděk Nechvátal
S(6) 1905
Luděk Nechvátal
nedokážu zde přehodit výhybku a bavit se společně s kolektivem..
jsem zde zamračeným brblajícím morousem..
fotky na mne působí tak nějak neutrálně: nic proti/nic pro
ale to, co je kolem nich, tak to je pro vlčí vnímání děs..
asi to má být satyra či pokus o nostalgii a ta textově-graficko-paspartérská těžkopádnost (anebo romantika?) má ladit s obsahem (anebo s názvem), ale pro vlčí vnímání je to tak nějak na půli cesty..
ty fotky jsou tvrdě současné a volbou písma z toho nostalgii neupleteš..
zbývá už jedině cesta směrem k šílenství..
ono to asi ještě chtělo kolem vytvořit nějaké totálně nevkusné ornamenty na způsob obalů alb Ivana Mládka nebo tak nějak..
chce to vytvořit něco tak odporného, kýčovitého a těžko stravitelného, až se to nakonec pocitově zlomí a bude to možná potom paradoxně stravitelnější..
zkrátka nebát se toho a pořádně přikořenit..
je mi však jasné, že mi zde někdo odpoví, že tak, jak je to nyní, je to přesně v té jemné fázi rozkladu, kdy je to úplně ono, a že pokoušet se zde jakkoliv kořenit by zničilo ten velejemný inteligentní humor a stala by se z toho prvoplánová zábava pro pomalejší jedince..
jo, i to je možné..
ale ať už tak či onak, v každém případě úhyn..
zábava pro silné žaludky..
no, ale v každém případě děkuji za impuls ke kreativně strávenému nedělnímu ránu u monitoru..
;))
S(2) - // O -
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
a ta druhá se mi opravdu líbí čím dál více.. vzbuzuje různé pocitové asociace včetně jakýchsi pohádkových: „gana“ je jakési kejkle kující krásná čarodějnice, převtělená do havranice, která teď nemůže vzlétnout z gauče, protože je právě zaskočena odhalením skryté kamery v lustru..
a zároveň mám paralelní pocit, že ten záběr na „gana“ není shora ale zespoda, a že „gana“ vlastně letí, respektive právě přistává..
a má cosi nekalého za lubem..
;))
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(2) lehká odbočka
Luděk Nechvátal
S(2) köln
Luděk Nechvátal
S(2) köln
Luděk Nechvátal
S(2) köln
Luděk Nechvátal
S(2) köln
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
Navíc mám velice rád středové kompozice... Často až nekriticky...
Avšak v této kompozici je cosi, co (podle vlčího kalného zraku) mírně potlačuje přirozenou kompoziční eleganci...
Možná měl jít objektiv o fous výš?
Nebo je toho příliš mnoho na horizontu? Je možné, že přítomnost vysokonapěťových drátů, sloupu, postavy vpravo a otevřeného auta vlevo mírně ruší ten hlavní fórek s novým „kmenem“ stromu?
Je možné, že jmenované rekvizity neruší ani tak kompozičně, ale spíše obsahově - dějově?
Jistěže auto muselo býti otevřeno, aby pes mohl ven... Avšak je to právě tento příběh, který má prospět účinnosti této fotografie s tak krásným hlavním fórem?
Není ta celá scéna – vypouštění psa za účelem jeho zakomponování do záběru, až příliš zinscenovaná, a to i přes evidentní fakt, že je zcela reálná?
Tak takovéto zcestné otázky si brblající vlk klade...
;))
--------------------------------------------------------
pes2: ta druhá fotka sedí přirozeně...
=:o)
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=787
Kdežto v této Luďkově první s psiskem vnímám cosi jako určitý chlad překombinovanosti...
Z tohoto diptychu mne asi více oslovila ta druhá... Je dostatečně šílená...
;))
o(b)žerství
Luděk Nechvátal
o(b)žerství
Luděk Nechvátal
o(b)žerství
Luděk Nechvátal
go
Luděk Nechvátal
S(3) 1/2
Luděk Nechvátal
pes2: nojo, ja take nejsem obecne nadseny z diptychu - je to stara finta - vecinou jde o "graficke" odkladiste samostatne nevyraznych fotek... Ale existuji svetle vyjimky, jako napriklad ten skvely treti diptych zde... ...v tomto pripade nejde o snatek z nouze...