zobrazil také na přehlednější bílé ploše (i když původní tmavá jí samozřejmě sluší lépe)
ano, pro vlčí vnímání je to kompoziční odvaz, a já tu kompozici obdivuji..
na něco takového nemám..
všechny možné základní varianty i složitě rozehraných kompozic byly již dávno vyzkoušeny, a v tomto smyslu se zde tak nějak většinou motáme v osvědčeném kruhu, a nebo spíš ve vyjetých kolejích (i když v kolejích funkčních, a někdy i velmi krásně fungujících)
ale aby dnes někdo přišel s kompozičním odvazem, tak nějaké pravidlo musí porušit velmi hrubě.. ašlak nejen hrubě, ale zároveň velmi citlivě.. musí umět spojit tyto protipóly..
kompozice „ilut“ je sice jakoby velmi nevyvážená, ale zároveň v sobě obsahuje velkou dávku kompoziční citlivosti..
(když dva dělají totéž, není to totéž)
je to divoká a zároveň citlivá kompozice..
a je evidentní, že autorka má kompozici pod kontrolou..
nevnímám kompozici „ilut“ jako křeč..
nahlížím na to intuitivně..
snažím se civět bez předsudků..
a působí to na mne dobře..
pes: kdyby to oko bylo úplně v rohu, tak by to bylo špatné.. ale ono není v rohu, a tak je to dobré.. někdy jede o milimetry.. a zde je to fajnově vyladěné..
S(4) lealoo
Lucie Michnová
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/211/ilut.jpg
zobrazil také na přehlednější bílé ploše (i když původní tmavá jí samozřejmě sluší lépe)
ano, pro vlčí vnímání je to kompoziční odvaz, a já tu kompozici obdivuji..
na něco takového nemám..
všechny možné základní varianty i složitě rozehraných kompozic byly již dávno vyzkoušeny, a v tomto smyslu se zde tak nějak většinou motáme v osvědčeném kruhu, a nebo spíš ve vyjetých kolejích (i když v kolejích funkčních, a někdy i velmi krásně fungujících)
ale aby dnes někdo přišel s kompozičním odvazem, tak nějaké pravidlo musí porušit velmi hrubě.. ašlak nejen hrubě, ale zároveň velmi citlivě.. musí umět spojit tyto protipóly..
kompozice „ilut“ je sice jakoby velmi nevyvážená, ale zároveň v sobě obsahuje velkou dávku kompoziční citlivosti..
(když dva dělají totéž, není to totéž)
je to divoká a zároveň citlivá kompozice..
a je evidentní, že autorka má kompozici pod kontrolou..
nevnímám kompozici „ilut“ jako křeč..
nahlížím na to intuitivně..
snažím se civět bez předsudků..
a působí to na mne dobře..
pes: kdyby to oko bylo úplně v rohu, tak by to bylo špatné.. ale ono není v rohu, a tak je to dobré.. někdy jede o milimetry.. a zde je to fajnově vyladěné..
=:o)
[ all comments from the critic to the author • all comments from the author to the critic ]