Tomáši Sz, tak jsem si teda pro jistotu „ilut“:

http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/211/ilut.jpg

zobrazil také na přehlednější bílé ploše (i když původní tmavá jí samozřejmě sluší lépe)

ano, pro vlčí vnímání je to kompoziční odvaz, a já tu kompozici obdivuji..

na něco takového nemám..

všechny možné základní varianty i složitě rozehraných kompozic byly již dávno vyzkoušeny, a v tomto smyslu se zde tak nějak většinou motáme v osvědčeném kruhu, a nebo spíš ve vyjetých kolejích (i když v kolejích funkčních, a někdy i velmi krásně fungujících)

ale aby dnes někdo přišel s kompozičním odvazem, tak nějaké pravidlo musí porušit velmi hrubě.. ašlak nejen hrubě, ale zároveň velmi citlivě.. musí umět spojit tyto protipóly..

kompozice „ilut“ je sice jakoby velmi nevyvážená, ale zároveň v sobě obsahuje velkou dávku kompoziční citlivosti..

(když dva dělají totéž, není to totéž)


je to divoká a zároveň citlivá kompozice..

a je evidentní, že autorka má kompozici pod kontrolou..


nevnímám kompozici „ilut“ jako křeč..


nahlížím na to intuitivně..

snažím se civět bez předsudků..

a působí to na mne dobře..


pes: kdyby to oko bylo úplně v rohu, tak by to bylo špatné.. ale ono není v rohu, a tak je to dobré.. někdy jede o milimetry.. a zde je to fajnově vyladěné..

=:o)



fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments