pes4: ...dálkoměrný fotoaparát je vlastně pošetilost... ...fotograf nikdy nevidí scénu přesně z toho úhlu – z té pozice, z jaké bude zaznamenána na emulzi...
...a to fotografa osvobozuje od chladného, příliš detailního (a tím pomalého), strnulého či přeumělkovaného komponování a jaksi samovolně jej navádí na spontánní, živé relativně nenápadné, rychlé a včasné (časově přesné) zaznamenávání neopakovatelných momentů skutečného života...
(...a také na nenucené, uvolněné a přirozené komponování...)
...a jak píše mistr Jirka Pařízek ve svém druhém komentáři...... ,o)
...............................................
pes5: ...čenichám zde již po X té, a pokaždé, když otevřu tuto fotografii, zůstanu civět s tlamou dokořán... =o( )
pes6: ...Mistře Luňáku, toto je jedna z vašich životních fotografií, a já doufám, že podobně úžasných momentek ze života pořídíte ještě plné kamiony...!
=o)
první
Milan Bartoš
...a to fotografa osvobozuje od chladného, příliš detailního (a tím pomalého), strnulého či přeumělkovaného komponování a jaksi samovolně jej navádí na spontánní, živé relativně nenápadné, rychlé a včasné (časově přesné) zaznamenávání neopakovatelných momentů skutečného života...
(...a také na nenucené, uvolněné a přirozené komponování...)
...a jak píše mistr Jirka Pařízek ve svém druhém komentáři...... ,o)
...............................................
pes5: ...čenichám zde již po X té, a pokaždé, když otevřu tuto fotografii, zůstanu civět s tlamou dokořán... =o( )
pes6: ...Mistře Luňáku, toto je jedna z vašich životních fotografií, a já doufám, že podobně úžasných momentek ze života pořídíte ještě plné kamiony...!
=o)
[ all comments from the critic to the author • all comments from the author to the critic ]