ale dodam, ze tech runych nerozhodujicich okamziku je treba naexponovano giganticke mnozstvi, takze i ten nerozhodujici okamzik - aby ta jedna jedina fotografie mela silu - by mel byt vybran tak, aby byl sice nerozhodujici, ale pres to necim vyjimecny - neopakovatelny...
aby byl nejak kouzelne nerozhodujici...
a neztratil se v sumu milionu podobnych...
jinak ta fotografie jako jednotlivost (pokud mam pocit, ze obdobnych pohybovych fazi, gest, vyrazu apod. muze byt milion bez vyraznejsich vzajemnych rozdilu) pro me ztraci duvod k prezentaci...
a pokud teda nema jit o koncepci zcela nahodne volby - treba s pouzitim generatoru "random", o ktere jsme uz pred casem debatovali, a o kterou mi nyni nejde...
jinak teda zasadni postreh je ten, ze zde take skodi az prilis prazdne prostredi...
(mozna nebudes souhlasit se slovem "take"... ;)
pes: a diky za tip na film...
no, vlastne on kazdy film je prehlidkou nerozhodujicich okamziku - kdyz si prohlizis samostane jednotliva policka... ¨
jen vzacne se tam nalezne trefa (ve smyslu jedineho zaberu...)
ale ty to myslis trochu jinak - v ramci celeho filmu v pohybu...
a tady nevim presne, jak to vlastne u pohyboveho filmu myslis...
zpusobil jsi vlci zvedavost...
tak na to teda pujdu do kina Aero, az to tam nekdy budou promitat...
pro vlčí dyslektický zrak je toto foto taková pastička a skrývačka...
v první chvíli jsem na korbě automobilu jakéhosi filmového štábu viděl typického profesionálního zvukaře, který má na takové té klasické dlouhé tyči takový ten charakteristický mikrofon s velkým oválným krytem pro omezení ruchů z poryvů větru...
ale hleďme, to není filmařský mikrofon, ale semafor...
po chvilce ocivování jsem začal číst komentáře...
pěkně spořádaně odspoda...
a zaskočil mne hned ten první od Martina: „jeji gesto“
S(2) PORNObejby
Lucie Michnová
pes2: jeste prihodim drobnou opravu predesle vlci nespravne formulace – nikoliv: „ale dodam“, nybrz: „a dodam“...
S(2) PORNObejby
Lucie Michnová
ale dodam, ze tech runych nerozhodujicich okamziku je treba naexponovano giganticke mnozstvi, takze i ten nerozhodujici okamzik - aby ta jedna jedina fotografie mela silu - by mel byt vybran tak, aby byl sice nerozhodujici, ale pres to necim vyjimecny - neopakovatelny...
aby byl nejak kouzelne nerozhodujici...
a neztratil se v sumu milionu podobnych...
jinak ta fotografie jako jednotlivost (pokud mam pocit, ze obdobnych pohybovych fazi, gest, vyrazu apod. muze byt milion bez vyraznejsich vzajemnych rozdilu) pro me ztraci duvod k prezentaci...
a pokud teda nema jit o koncepci zcela nahodne volby - treba s pouzitim generatoru "random", o ktere jsme uz pred casem debatovali, a o kterou mi nyni nejde...
jinak teda zasadni postreh je ten, ze zde take skodi az prilis prazdne prostredi...
(mozna nebudes souhlasit se slovem "take"... ;)
pes: a diky za tip na film...
no, vlastne on kazdy film je prehlidkou nerozhodujicich okamziku - kdyz si prohlizis samostane jednotliva policka... ¨
jen vzacne se tam nalezne trefa (ve smyslu jedineho zaberu...)
ale ty to myslis trochu jinak - v ramci celeho filmu v pohybu...
a tady nevim presne, jak to vlastne u pohyboveho filmu myslis...
zpusobil jsi vlci zvedavost...
tak na to teda pujdu do kina Aero, az to tam nekdy budou promitat...
anebo do nejakeho jineho biografu...
S(2) PORNObejby
Lucie Michnová
v neznělý okamžik...
opak expozice v rozhodující chvíli...
sice by to mohlo být bráno jako umělecký záměr, ale jám mám pocit, že to není ono...
pokud mám dojem, že podobných nemastných/neslaných záběrů mohou být exponovány desítky, stovky či tisíce, tak to není dobré znamení...
ale možná jsem příliš zabetonován v přesvědčení, že má být exponováno v rozhodujícím okamžiku...
já vím, ta jakoby chybná či nedotažená pohybová fáze může být opravdu záměr, ale co s tím?
pro vlčí vnímání se ztrácí v šedi tisíců podobných pohybově nedotažených...
asi by byla ode mne křeč, abych se do toho nutil, jakože "trendy" záležitost...
a tak se do toho teda nenutím...
;)
bon voyage
Jarda Sedláček
Pruhovaný stožár je totem...
Vlak je mustang...
Stíhací letoun je šíp...
<>
Milan Ulrich
Sice mne na první pohled úplně nenadchla, ale zevluji zde opakovaně (relaxačně) po chvilkách...
A neokouká se...
Ta její strohost je dobrá...
Také se mi líbí, že se nepodbízí efektní kompozicí...
Klidný neafektovaný minimalismus...
S(5) ...
Jirka Pařízek
některé - že se opakuji - tak trochu s atmosférou fotografií čaroděje Josefa Sudka...
třeba tato je téměř jako z jeho cyklu Kouzelná zahrádka:
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/0/125/omou.jpg
takováto romantika se mi velmi líbí...
a kompozičně nejprogresivnější (a nejvíce vzdálená Sudkovi) je bezpochyb tato:
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/0/125/ixon.jpg
to je odvážná novota - podle vlčího názoru vynikající...
ty dvě odkazované se mi líbí extra hodně, ale krásné jsou všechny...
### <>
Karol Kučera
jako od Františka Skály...
ale ten by tam měl velké brouky a jiné zvláštní tvory...
=:o)
S(3) <>
Lucie Michnová
nyní bych možná napsal, že tento další střípek z obrazové mozaiky, vypovídající o stavu světa, má sílu...
deep space traveller
Martin Slavík
ručka zkušeného řečníka...
jako kdyby se právě chystal přednést zásadní projev k publiku...
=:o)
* * *
Ianus Germanicus
nějak si na ni zvykám...
je staticko-dynamicky divná...
a pravděpodobně si mi už nyní líbí, i když si tím nejsem úplně jistý...
ale stejně je to deviantní - vpisovat pod fotky jestli se mi líbí anebo nelíbí...
taková narcisticky marnotratná (ne)činnost...
to už fakt nemáme nic smyslpnějšího na práci?
;))
* * *
Ianus Germanicus
a ten semafor to bez diskuse (nediskutabilně) čili bez debaty (nedebatilně) kompozičně ošťavuje...
o tom žádná...
případně o tom některá...
avšak – viz níže a dříve...
vpřed!
=:o)
### S(2) Porucha skeneru X
Lubomír Vlk
S(2) <>
Ondrej Urban
Dentochondric
Adriana Cahová
### S(2) Porucha skeneru X
Lubomír Vlk
;)))
pes: velké Díky!
=:o)
* * *
Ianus Germanicus
v první chvíli jsem na korbě automobilu jakéhosi filmového štábu viděl typického profesionálního zvukaře, který má na takové té klasické dlouhé tyči takový ten charakteristický mikrofon s velkým oválným krytem pro omezení ruchů z poryvů větru...
ale hleďme, to není filmařský mikrofon, ale semafor...
po chvilce ocivování jsem začal číst komentáře...
pěkně spořádaně odspoda...
a zaskočil mne hned ten první od Martina: „jeji gesto“
hm, jaképak její gesto???
cožpak tam je nějaká slečna/žena/dáma/holka?
nebo kdesi číhá fena? ...kočka? ...lasice? ...ponrava? ...sova? ...vrána? ...dešťovka? ...myšivka?
či snad jakýmsi dříve zmiňovaným gestem disponuje nějaká trubka na střeše automobilu?
o čem to ten Martin píše?
tak teda zvědavě posunu posuvníkem zpět k fotografii... ... ...
ha!
zde je! ...konečně objevena!
ano, na fotce je skutečně jakási slečna!
ale vlk ji zpočátku vůbec neviděl...
vlk je zkrátka dyslektik...
hádanky a skrývačky mám sice rád, ale zde myslím tzv. nefungují, protože jsou nějak na půli cesty...
prostě podle vlčího kretenického názoru toto není zdařilá fotografie...
NVVKSP Tr.IG, omluvte prosím vlčí záchvat pseudokritické drzosti...
a nebuďte smutný, je třeba jít dál...
směle vpřed!
vstříc novým fotografickým dobrodružstvím!
=:o)
<>
Ivan Vaňo
to je treba podporovat! :)
dokonce ani velikan Jaroslav Cimrman by urcite nedokazal zkonstruovat tak velkou cameru...
kdyby toto videl, jiste by zavidel...
;)
### van gogh museum
Ondřej Rytíř
(preparovanym stesti preje... :)
S(10) 25/12/07 london
Honza Nousek
pusobi...
nehledam zde genialni fotky, ale atmosferu mista a casu...
a jako samostatna fotka je myslim vyborna tato:
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/194/gail.jpg
u teto se mi libi, ze pripomina cosi jako kolaz...
a take evokuje takovy ten pocit ztracenosti v postmodernim svete...
:)
<>
Milan Ulrich