Martine, rozdily ve valerech svetle sedi jsou zobrazeny i na mem monitoru (je sice mensi, ale presny - velmi neutralni)
ale spise mne prekvapilo to, ze mezi tou temer cernou a svetle sedivymi neni temer nic - jakoby uplny vypadek cele skaly strednich, hlubsich i hlubokych tonu...
(a take tonu nejvyssich, ale to uz neni tak dulezite...)
a tak mne to vrta v me dute makovici, proc to nastavujes prave takto...
ale slibuji, ze priste tve fotografie uz nebudu kazit kvakama o tonalite...
budu to brat tak, jak to bude...
jinak teda velice rad zopakuji, ze fotografie je to nadherna...
krasne to vystihl Jakub: "...je to tak nějak úžasně citlivé..."
teda kdyz si predstavim, ze vitr na marsu nekdy sfoukne prach z te hory, a zjevi se tam takovyto oblicej, tak mi naskakuje drubezi kuze a po zadech pobiha deda mraz...
Jirko, maji spolecneho vice, nez se na prvni pohled muze zdat.
Maji spolecneho autora, spolecne misto puvodu (pravdepodobne jsou z totozne planety), zrejme jsou take ze shodneho stoleti a obe jsou exponovane bez pouziti zableskoveho osvetleni. To je myslim dostatecne pojitko.
teda (jak upozorňuje TŘ) ty dvě vzadu (bílá a černá), hledící disciplinovaně do objektivu (přesně z anafasu), a navíc k tomu všemu vybavené tím čistě sférickým tavrem výhřevného polárního kožichu, jsou opravdu neskutečné...
Jirko, promin ze nyni brblam, ale zde se nedokazu zbavit dojmu, ze u te prvni to chtelo o krok zpatky (ten pruh chodniku dole je podle vlciho nevkusu prilis uzky...)
druhy obrazek - diptych - je s temi vzajemne opacnymi ostrostmi/neostrostmi hezky vytvarny... a take se mi u toho diptychu libi, ze je tam zachyceny moment...
pes: u te prvni fotografie si na horni plose te betonove skulptury predstavuji skupinku panackujicich surikat:
Možná to časem zkusím nazvětšovat ještě jednou. Tentokrát s použitím o trochu menší - původní nepropilované plechové vložky do zvětšováku, která zakryje ten průsvitný okraj kolem naexponovaného políčka...
### day dreamers
Martin Slavík
http://www.fstop.cz/e/slavik/you-will-not-forget-my-baguette-until-the-end-of/
=:o)
### day dreamers
Martin Slavík
pes: ale i tak je to nadherna fotografie...
=:o)
### day dreamers
Martin Slavík
ale spise mne prekvapilo to, ze mezi tou temer cernou a svetle sedivymi neni temer nic - jakoby uplny vypadek cele skaly strednich, hlubsich i hlubokych tonu...
(a take tonu nejvyssich, ale to uz neni tak dulezite...)
a tak mne to vrta v me dute makovici, proc to nastavujes prave takto...
ale slibuji, ze priste tve fotografie uz nebudu kazit kvakama o tonalite...
budu to brat tak, jak to bude...
jinak teda velice rad zopakuji, ze fotografie je to nadherna...
krasne to vystihl Jakub: "...je to tak nějak úžasně citlivé..."
=:o)
### day dreamers
Martin Slavík
nádherná momentka...
to bude úžasná série...
pes: Martine, ale tonalita se mi nyní jeví ještě záhadnější než u té předešlé...
jako kdyby ti vypadla většina ze škály polotónů...
kam se poděly ty nádherné hloubky kontrabasu, které jsem tak rád vídal na tvých dřívějších skvostně provedených fotografiích?
kam se ztratily malebné nižší tóny čela?
kam zmizely medové tóny violy?
a kam se schovalo jiskření trianglu ve výškách?
jako kdyby většina plochy byla vylita téměř jednolitou světlou šedí...
to jsem z toho opět srnec...
>:oO=
. . . . . . .
Jan Andráš
### Saulé
Jarda Sedláček
### Saulé
Jarda Sedláček
neni to uplne pro mne...
ale pro booklet nejakeho CD by tento "relief" byl urcite vynikajici...
na samotě u lesa
Jarda Sedláček
S(2) Brno
Jirka Pařízek
Maji spolecneho autora, spolecne misto puvodu (pravdepodobne jsou z totozne planety), zrejme jsou take ze shodneho stoleti a obe jsou exponovane bez pouziti zableskoveho osvetleni. To je myslim dostatecne pojitko.
...
Ivo Hausner
polární mimozemšťanky...
=:o)
S(2) Brno
Jirka Pařízek
druhy obrazek - diptych - je s temi vzajemne opacnymi ostrostmi/neostrostmi hezky vytvarny... a take se mi u toho diptychu libi, ze je tam zachyceny moment...
pes: u te prvni fotografie si na horni plose te betonove skulptury predstavuji skupinku panackujicich surikat:
http://www.zoopraha.cz/data/000000232__p.jpg
Silvia
Adriana Cahová
http://www.fstop.cz/e/tuma/comments/to-cahova/080604-1216/
### everyone is thirsty
Martin Slavík
ale když bílá není, a vše je šedivé, tak v tom případě by z toho mělo být poznat, že jede o záměr...
Oto, když Mistr Holomíček někdy zvětšuje na obzvlášť ušlechtilý papír se strukturou, který je zbarven do okrova, tak tam určitě také není bílá...
ale to už je o něčem jiném...
pes: Tomáši Řš, ale nazopeň prosím zkontrolovat, zda je v ní ta fazole...
protože bez té fazole váhu vody nezměříš...
;))
### everyone is thirsty
Martin Slavík
ted jsem na tomto odlesku pokusne nameril RGB: 230, 230, 228, a na to, ze jde o odlesk svetla, tak je to opravdu neprijemne sedive...
(navic cerna zde neni cerna [ani v perforaci], ale jen tmave sediva)
Martine, toto je jinak velmi krasna fotka, a tak si myslim, ze je skoda ji prezentovat takhle...
Umis to udelat mnohem lepe...
;)
### everyone is thirsty
Martin Slavík
Ale vzdyt mne znate, ze mam rad polotony - mnozstvi valeru - bohatost odstinu i ve skale sedivych...
A kdyz se mi uz neco jevi jako prilis sedive (celkove), tak to pro ostatni musi byt uz uplne velmi sedive...
Jsem z toho srnec...
Nojo, ale jinak je to velmi krasna fotografie - na tom se urcite shodneme vsichni...
=:o)
### everyone is thirsty
Martin Slavík
ale jak píše Tomáš - pozor na kontrast - je to šedivé - mj. chybí bílá...
(možná tě čeká nákup jiného monitoru)
Klobouk, náramkové hod...
Lubomír Vlk
S tím okrajem zde máš asi pravdu...
Možná to časem zkusím nazvětšovat ještě jednou. Tentokrát s použitím o trochu menší - původní nepropilované plechové vložky do zvětšováku, která zakryje ten průsvitný okraj kolem naexponovaného políčka...
=:o)
~
Valsidal Ruzam
<>
Milan Bureš
...
Ivo Hausner
jednak plati konstatovani, ze skutecne nove je pouze to, na co se uz zapomnelo...
a druhak lze vzdy prijit s novymi variantami...
ale spis se to uz odehrava v jemnostech a nuancich...
zakladni fotograficke styly byly uz davno vyzkouseny...
avsak stale je prostor pro zdokonalovani...
a pro hledani specifickych drobnych odlisnosti ve svem stylu...
v tomto smyslu je zde nekonecne mnozstvi variant...
kazdy z nas ma trochu jiny podpis...