Nastaven filtr:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
 (kdokoliv)



Opět krásná věc.

Výborně ladí s tou předešlou:
http://www.fstop.cz/e/85.szepe/untitled/

Obě dvě si mi velmi líbí :)



téma pěkné, ale způsobem nafocení mne to většinou vůbec nenadchlo (podle vlčího názoru je to navíc u některých příliš násilně narvané do formátu).

tato má sice náběh na humor:
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/240/pnax.jpg

ale její kompozice na mne působí velmi násilně :(


ale vyštrachal jsem zde jednu výjimku:
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/240/udam.jpg

tato se mi naokap líbí :)

pes: velkoformátová Arca je asi fajnové nářadí. O jaký konkrétně model jede?



vhledem k tomu, kolik je všude jízdních kol, a co všechno by na toto téma bylo zřejmě možné nafotit, tak mne to jako výhřad série "bicykl“ připadá strašně málo, jen na samotném počátku skicování k tématu...



ta pózující skupinka tří turistů na první fotografii je senzační.

ale i z některých dalších fotek se dá vyšťourat několik hezkých fórků :)



strašidelné oči

síla výrazu

dynamika vlajících fanglí

ašlak porucha obrazu: tentokrát mi nefunguje kompozice

kdyby u pravého okraje lezla třeba moucha, tak by se tím ta porucha možná odstranila

>i<



první je dobrá
druhá je dobrá
třetí není dobrá
čtvrtá je citové vydírání :)



pes2: ale tato fotografie je opravdu výborná. Skvělý úlovek. A ten ventilátor bych vůbec neřešil. Vlastně se o něm zmíním: díky ventilátoru je vidět tvar klobouku. Prostě trefa! :)



Kamile, tak to ovšem zcela mění situaci.



Shodou okolností jsem v pátek ve zdejším workshopu u jedné talentované autorky mimo jiné blábolil, že střelba zezadu, tzv. „ze zálohy“, je standardní fotografickou disciplínou, že v tomto smyslu nelze nic namítat a že jde o normální „fotosociální“ jev.“

Nojo, jenže když dva dělají totéž, není to totéž. Na tomto záběru ta střelba zezadu má určitě smysl. Má pointu. Takže zde to beru bez výhrad. Podle mého názoru výborná fotka.

pes: ten pán vypadá jako zkrachovalý americký podnikatel. Nebýt těch českých nápisů a loga, které vzniklo až později, tak bych skoro hádal, že je to vyfocené v období velké hospodářské krize ve třicátých letech...



V této sérii jsem nenalezl žádný autorský styl. Zkrátka nic, co by zdůvodňovalo veřejné vystavení.



budu spíše trochu kritický: minule lidi (téměř) zezadu, nyní zase spící člověk na „bezdomoveckých“ kartonech. Když člověk spí, tak se tajně připlížíme a exponujeme. Působí to na mne poněkud standardně začátečnicky.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Komentáře, strana 58/160

Str.
58