Pekna hadanka tady :)
Lukas to fakt docela trefil, ne?
A ja nebudu tady chytracit a pockam, az si ostatni udelaj obrazek bez prozrazeni.
Jenom opakuju, ze je to super, Kejme...
sem se teda podíval do folia, ale ještě pořád jsem z toho malinko jelent.
řekněme, že něco tušim, ale - asi bych taky potřeboval nějaký vysvětlení
(viz 2011-01-17 17:37 syslice 326). hm?
von ten záběr neni špatnej, vlastně je ta plocha skvěle rozprostřená a uskupená, jenom mi asi dává zabrat "absence" zřejmýho hlavního objektu zájmu (kterym je, teda aspoň dle toho, co si myslim, vlastně celá ta scéna včetně toho narušitele dole). a tipuju, že to nemá bejt uplakanej deníček vo kurvení naší přírody modrejma igelitama. :)
autori vacsinou nevystavuju jednotlive fotky na pokracovanie, pokial ide o uceleny zamer, alebo ano?
ako ma potom divak konfrontovat obrazy a prepojit ich do celkoveho diela?
ten "mainstream" chap v sirsom kontexte, presahujucom tohto autora... (je to len moj subjektivny postreh.)
js: otazka spis je, proc misto toho, aby ses podival kamilovi do folia, sepisujes uvahu o izolovanejch fotkach, a to navic pote, co ti i autor sam explicitne odpovedel, ze dalsi budou nasledovat.
ze tri pochvalny reakce delaj mainstream sem ale dodnes netusil, tak dik za osvetleni. (nebo stacej i jen dve? jak to je?)
otazkou je, co je pridanou hodnotou.
modry igelit? nedokonalost?
struth bol clovek novej topografie a fotil krovi totalne precizne, cim z neho robil nieco viac ako "krovi" - priznam sa, ze mna tato vlna moc nebere, ale chapem jej principy... dost to inak ovplyvnilo aj "mainstream" fstopu, ako si tak vsimam.
otazka je, ci sa taketo ci ine konceptualne pohnutky daju rozohrat jedinym zaberom (!?)
já, když jsem to tehdy viděla na stěně a nevěděla, od koho to je, tak jsem si říkala, eh? a když jsem zjistila, že je to kamilovo, tak dvakrát eh??, ale když člověk pochopí, co a proč to kejm udělal (mně to třeba muselo být vysvětleno), tak je to samozřejmě výborný. tenhle sken.... nechtělo to ztmavit?
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
tk sa asi dala potiahnut dalej
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
Lukas to fakt docela trefil, ne?
A ja nebudu tady chytracit a pockam, az si ostatni udelaj obrazek bez prozrazeni.
Jenom opakuju, ze je to super, Kejme...
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
řekněme, že něco tušim, ale - asi bych taky potřeboval nějaký vysvětlení
(viz 2011-01-17 17:37 syslice 326). hm?
von ten záběr neni špatnej, vlastně je ta plocha skvěle rozprostřená a uskupená, jenom mi asi dává zabrat "absence" zřejmýho hlavního objektu zájmu (kterym je, teda aspoň dle toho, co si myslim, vlastně celá ta scéna včetně toho narušitele dole). a tipuju, že to nemá bejt uplakanej deníček vo kurvení naší přírody modrejma igelitama. :)
nerozepíšeš se, Kamile?
### křoví
Kamil Tupý
ako ma potom divak konfrontovat obrazy a prepojit ich do celkoveho diela?
ten "mainstream" chap v sirsom kontexte, presahujucom tohto autora... (je to len moj subjektivny postreh.)
### křoví
Kamil Tupý
ze tri pochvalny reakce delaj mainstream sem ale dodnes netusil, tak dik za osvetleni. (nebo stacej i jen dve? jak to je?)
### křoví
Kamil Tupý
modry igelit? nedokonalost?
struth bol clovek novej topografie a fotil krovi totalne precizne, cim z neho robil nieco viac ako "krovi" - priznam sa, ze mna tato vlna moc nebere, ale chapem jej principy... dost to inak ovplyvnilo aj "mainstream" fstopu, ako si tak vsimam.
otazka je, ci sa taketo ci ine konceptualne pohnutky daju rozohrat jedinym zaberom (!?)
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý