Filter in effect:

(anyone) 
[fs:207]
Jiří Tůma [fs:207]



prvni naladou de. to zpraseni se mi ale nelibi.



ten ram me rusi. myslim, ze to muze obstat, aniz by se to muselo parodovat uz samotnou prezentaci. jinak sem vasnivy milovnik tohodle "zrna".



Tomáši, to ti teda pěkně děkuju! Zdá se, že ses rozhodl donutit mne k tomu, abych si koupil stále scházející tonery do nenažrané tiskárny hp, a fotografie od Jiřího si prohlížel výhradně vytištěné! To se mi to zevlování na fstopu výrazně prodraží! A navíc bude neekologické.



vytistene ano, nakonec prece print jako print. :)

tohle je ale neco jineho.



Tomáši, to přece nemusí být nic trapného. Vždyť třeba vytištěné digitální fotky je třeba také nějak zapaspartovat (pokud je nemáme v úmyslu zavěsit na zeď bez pasparty, což je samozřejmě mnohdy také hezké). I vytištěné digitální fotky mohou být přece ve velkoplošných paspartách a tak podobně.

A konkrétně zde možná nejlépe sedí umístění do bílé plochy (šedá plocha by se s touto fotkou pravděpodobně hádala – asi by ji zadusila). A bílé ploše, která umožní té fotografii dýchat, je třeba dát nějaký vnější tvar. Což mne jaksi automaticky navádí k jednoduchým proporcím pasparty. Možná jde o nejpřirozenější řešení. A možná, že ne. Je to otázka. Otázka docela zásadní.



ja myslim, ze je hlavne pekne trapne pridavat bile, jakozepapirove pasparty na digitalni fotky.



Střelba od boku mne nenapadla. Opravdu jsem si myslel, že to máš nějak precizně vymyšlené. A tak jsem o tom tak různě dumal.

Ale když už se zde tedy rozjíždí debata o paspartování (mé oblíbené téma :)), tak ještě, stylizován do role rozumbrady, přihodím subjektivní názor, že obvykle nejhorší bývají kompromisy na půli cesty. Čili buď oříznout těsně, anebo umožnit hóódně prostoru kolem. Zde konkrétně si představuji z bílé okolní plochy neubírat, ale spíš ji přidat. Zejména nahoře a dole. A možná přidat hodně i celkově, ať ta fotka „dýchá“, avšak s konvenčními proporcemi pasparty. Anebo konvence porušit, ale teď nevím jak porušit, aby to sedělo. To by se asi musely konvence porušit ve vztahu k nějaké celkové grafice...

Asi teď příliš blábolím. „Dumám nahlas“ (diplomatické označení záchvatu žvanění … :))



To me precenujes, ja tam tu paspartu strilim od boku - coz asi vis, ale chces mi jen napsat hezky, ze je hrozna. :)

Tudiz diky za odkaz, vyzkousim.
I kdyz je pravda, ze ja uz to jednou _se zajmem_ cetl... ale jak je videt, nepodepsalo se to na mne (bohuzel).



Ta první je velmi hezká. Má kouzlo.

Možná (jak zde poznamenávají někteří další vizitoři) je kontraproduktivní přikládat do série druhou fotku a vytvářet vysvětlující puzzle. Myslím, že ta „nedopovězená“ první fotka může být zcela samostatně.

pes: já vím, že tu paspartu máš promyšlenou, že to máš takto schválně, ale i tak přiložím do kamen cvičným odkazem na nedávnou debatu o paspartování pod fotkou od Matúše Mudrocha:

http://www.fstop.cz/e/mudroch/portret-zamysleneho-bohema/

Pasparty však nyní dejme stranou, můj základní skřek zní takto: ta první je velmi hezká. Má kouzlo.



z prvni mam velmi prijemnej pocit jako Ondra... ale druha vubec.



nebejva to zrovna casto ale doslova co Tomas



me ta prvni hodne ba. ta druha to ale deklasuje. nekdy je holt min vic.



vypada to jak takovy ty pateticky zacatecnicky pokusy o portret

a ta desiva digitalni cernobila... a to ramovani... nechapu, asi ztrata soudnosti

sracka



prva dobra, jak still z videa. druha nejak moc konkretni. libi se, jak to vypada.



svetlo jsi nastavil pekne
ale fotka je to hroziva


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 4/84

Page