už jsem napsala a málem odeslala odsuzující komentář, jako že to tentokrát není ono, že je to divně strojené atd., na Tři krále, ale jak na to dál koukám, tak začínám mít pocit, žes' tam zase, kruci, dokázal dostat to něco křehkého, nevyřčeného, co je mezi tím papírem (skenem) a realitou, prostě to, co dává smysl fotce.
Hezké. Ale ruce na mne působí trochu nedořešeně. Jako kdyby se na té fotce hádala horní „bezproblémová“ část se „strnule překážejícími“ rukami v dolní části. Ale pokud by ty ruce byly třeba zakryté textilem, tak by ta fotka už působila natolik klidně a nekonfliktně, že by možná až příliš připomínala líbivou komerci. Takže je možná dobře, že se zde objevila určitá disharmonie či jakási vizuální disonance, která to vytrhává z kategorie „uhlazené komerce“. Avšak nejsem si tím jistý. To jen teď nahlas dumám. Vlastně nedumám nahlas, ale potichu. Tiše blouzním písemnou formou.
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
ale stejne jako Lubomir nevim si uplne rady s temi rukami dole
.
Jiří Tůma
zda se mi ale, ze by prospelo byt bliz
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
S(2) .
Jiří Tůma
S(2) .
Jiří Tůma
S(2) .
Jiří Tůma