Nastaven filtr:

(kdokoliv) 
[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]



Seru na AN skla - jdu někam vyrabovat rámeček na kinofilm do opemu/magnifaxu a nabušit ho do mýho focomatu. Tohle mi to definitivně potvrdilo. Teda spolu ještě s fotkama od Wessela.



[fs:102] přesně tohle světlo si z tenerife pamatuju, přesně takový tam je.



v pohode, tomasi, to je tvuj pohled. kazdopadne sem nechtel rict, ze jiny je automaticky dobry, to je zas nakej omyl.



TJ: tak jasne, ale pro me, aby neco bylo dobry, nestaci, aby to bylo jiny.
Mozna pri pohledu na ten papir clovek tu cernou v tech malych detailech vnima a celkovej dojem je jinej, ale tady mi proste neco k memu stesti definitivne schazi.



ja sem chtel prave napsat, ze je na tom hodne zajimavy to tomasovo zpracovani. znam tisic fotek z kanaru (vcetne mejch) do ty syty bananovy zeleny, s tmave modrym oceanem a svetlejsim oparem nahore. vsechny jsou v tom jejich prudkym, tvrdym svetle strasne moc kontrastni (hlavne v tech listech).

tohle cernobilo, este takhle potuneny, vyzniva uplne jinak a pro me prave moc hezky. je to velkej rozdil a diky za nej. :)



jaklože je to výborný jsem chtěl napsat :)



Černoch na plantáži cukrové třtiny.
Proč té krve tolik teče do kubánské hlíny.



dovedu si predstavit, ze ten print nekde bude mit na papire i cernou, ale takhle mi kdyz primhourim oci prijde vsecho jakoby stejnomerne sedivy, coz nejak u motivu tohohle typu nemusim. Proste mel bych potrebu nejakym barevnym filtrem ty ruzny zeleny plochy od sebe vic odlisit, treba.



krajinka na fstop, me poser. :)

hezky misto, paradni zaber, supr zpracovani. co vic chtit, ze jo.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Komentáře, strana 26/209

Str.
26