zakomponování sloupku, branky, bílé vlnky s tmavou hroudou (nad levou částí branky) a také malých vyčnívajících částí (izolátorů) jinak skrytého ocelového sloupu vysokého napětí zcela vpravo (a vzájemná konstelace těchto komponent) je výborná.. Takovéto hrátky jsou mi velmi blízké.. Tato fotografie se mi téměř líbí.. A líbila by se mi úplně, kdyby ten náklaďák vzadu byl blíž k hlavnímu sloupku, kdyby to bylo exponováno o trochu dřív, aby ten náklaďák teprve vyjížděl za sloupkem (aby byl cca svou zadní 1/4 či 1/3 částečně ještě zakryt sloupkem) – tím by se možná pěkně rozehrál ten fór, dotáhlo by se to do „rozhodujícího okamžiku“ a asi by to chytlo to, co tomu nyní ještě nyní chybí aby to bylo úplně ono – taková ta hledaná situační pikantnost, koření decentního vizuálního „zlobení“ a kouzlo neopakovatelnosti fotografie..
;)
Tomáši, to je velmi krásná portrétní fotka... taková citová...
ale je tu jedna věc, která to kazí, a to je to pozadí...
jsem sice propagátorem vzájemného světelného vyrovnávání zón, ale je zde jedna zásada, že divák si toho vůbec nemá všimnout... že to světelné zvýrazňování a potlačování různých ploch musí působit nenápadně, samozřejmě a přirozeně...
avšak zde jsi to strašlivě přehnal...
takhle to už působí jako vystřihovánka – jako koláž...
průběžně o tom dumám, ale nevím, co s tím...
a nebylo by menší zlo ten svinčík vzadu teda světelně přiznat (zvlášť když je na něj zaostřeno)?
spis ne, Tome.
je to na me trochu moc primocary.
a taky mi tu nesedi zpracovani (ve smyslu, ze je to tak dobre zpracovany, ze to je skoro az moc. nejakej kazik mi tu chybi.) Ale to mozna jen z obrazovky, papir treba pusobi jinak.
<>
Tomáš Szépe
mozna je to teda profesionalni deformace, ale nic to nemeni na tom, ze me to festovne bavi.
<>
Tomáš Szépe
... btw. mam tuseni, ze bych nemel nervy to zvetsovat :))
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
aj ked teda vobec neviem, co tym myslel
proste si to viem predstavit vo velkom na stene, takto sa to divne hodnoti
<>
Tomáš Szépe
;)
<>
Tomáš Szépe
ale je tu jedna věc, která to kazí, a to je to pozadí...
jsem sice propagátorem vzájemného světelného vyrovnávání zón, ale je zde jedna zásada, že divák si toho vůbec nemá všimnout... že to světelné zvýrazňování a potlačování různých ploch musí působit nenápadně, samozřejmě a přirozeně...
avšak zde jsi to strašlivě přehnal...
takhle to už působí jako vystřihovánka – jako koláž...
průběžně o tom dumám, ale nevím, co s tím...
a nebylo by menší zlo ten svinčík vzadu teda světelně přiznat (zvlášť když je na něj zaostřeno)?
<>
Tomáš Szépe
je to na me trochu moc primocary.
a taky mi tu nesedi zpracovani (ve smyslu, ze je to tak dobre zpracovany, ze to je skoro az moc. nejakej kazik mi tu chybi.) Ale to mozna jen z obrazovky, papir treba pusobi jinak.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
for me ;)
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
obdivujem ta, ako sa realizujes skrze techniku...
"zo zivota kona"... depka je to dobra
<>
Tomáš Szépe
asi hlavne vizualne
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
...ale Boštík by prý měl radost, říká mi tu přes rameno Verča.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe