ta fotka je dobra v originale, jak uz sem koneckoncu psal jinde. tomuhle druhu "vylepseni" ale doopravdy nefandim, prijde mi vulgarne efektni, zbytecny a tudiz trapny.
ja nevim, jiri, na me ten vydechovanej kour na prvnim obrazku od zacatku pusobi, jako kdyby slo o kaz v emulzi.
jinak mi teda neprijde, ze by to digi_prefoceni_negativu tentokrat nejak pomohlo. nedela mi dobre ta rozmatlanost. koukal sem a prijde mi, ze ty starsi prefoceniny mely v porovnani s timhle jakoby ostry zrno.
si myslim, jirko, ze zrovna tady ten obdelnik nefunguje... u tech predchozich ho ospravedlnovaly/zaplnovaly ramena/stiny v pozadi, ale tady to nejde, tady ti ty strany plavou a i to rizly celo je spis takova salvaz nez cokoliv jinyho. tohle je jakoby ukazkova scena pro ctverec.
je to trochu jako poster nekteryho z hitchcockovych filmu, jak je delal do konce padesatejch let, treba psycho nebo i vertigo, kdyby bylo natoceny cernobile.
jestli podstatna cast toho drivu vznika tim prefocenim, velky printy z toho obavam se nevydolujes, no, jedine to vypalit vcetne vsech artefaktu pochazejicich z nedostatecnyho rozliseni a prohlasit je za soucast cely veci. :)
ono i z dokonale exponovanyho a zprocesovanyho kina je problem delat printy vetsi nez ~50x60.
ja sem celkem spokojenej... jen si porad rikam, jaky by to asi bylo, kdybys jeste dalsim zdrojem zaridil svetlo do druhyho oka.
a v tuhle chvili sem uz celkem presvedcenej, ze bys mel zapomenout, ze "jednou to budes delat poradne," vubec se do toho netlacit; naopak, povysit tohle prefocovani ajfounem na formalni proces celyho cyklu a nechat delat finalni printy prave z techhle polaroid-like nahledu. jednak si tim ty fotky zachovaji unikatni look (kterej btw treba mne dost silne vyhovuje a at udelas cokoliv, stejne ty fotky uz budu mit navzdy v pameti jako sireny z kulatejch fialovejch pidiobrazku), tebe prestane tizit ta pofiderni self-inflicted povinnost udelat_to_jak_se_to_jakoze_delat_ma, a jestli fungujes podobne jako ja, bude te to i vic bavit dal fotit. navic ted uz je zrejmy, ze tyhle portrety nepotrebujou byt ostry a uhlazeny.
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
S(2) .
Jiří Tůma
tohle je ale neco jineho.
S(2) .
Jiří Tůma
S(2) .
Jiří Tůma
a ta desiva digitalni cernobila... a to ramovani... nechapu, asi ztrata soudnosti
sracka
.
Jiří Tůma
tohle na me nefunguje.
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
mozna jeste orotovat kameru o jeden stupen doprava, aby to bylo uplne dokonaly...?
.
Jiří Tůma
ale co blbnes s tim adhoc ramovanim uz i ty?
.
Jiří Tůma
takhle a ted moc ne, no, jako stand-alone obrazek to pro me postrada eleganci.
S(2) .
Jiří Tůma
jinak mi teda neprijde, ze by to digi_prefoceni_negativu tentokrat nejak pomohlo. nedela mi dobre ta rozmatlanost. koukal sem a prijde mi, ze ty starsi prefoceniny mely v porovnani s timhle jakoby ostry zrno.
Karel
Jiří Tůma
Karel
Jiří Tůma
a to svetlo, nevim nevim hele.
vyrazy ale gut, oba.
.
Jiří Tůma
jestli podstatna cast toho drivu vznika tim prefocenim, velky printy z toho obavam se nevydolujes, no, jedine to vypalit vcetne vsech artefaktu pochazejicich z nedostatecnyho rozliseni a prohlasit je za soucast cely veci. :)
ono i z dokonale exponovanyho a zprocesovanyho kina je problem delat printy vetsi nez ~50x60.
.
Jiří Tůma
a v tuhle chvili sem uz celkem presvedcenej, ze bys mel zapomenout, ze "jednou to budes delat poradne," vubec se do toho netlacit; naopak, povysit tohle prefocovani ajfounem na formalni proces celyho cyklu a nechat delat finalni printy prave z techhle polaroid-like nahledu. jednak si tim ty fotky zachovaji unikatni look (kterej btw treba mne dost silne vyhovuje a at udelas cokoliv, stejne ty fotky uz budu mit navzdy v pameti jako sireny z kulatejch fialovejch pidiobrazku), tebe prestane tizit ta pofiderni self-inflicted povinnost udelat_to_jak_se_to_jakoze_delat_ma, a jestli fungujes podobne jako ja, bude te to i vic bavit dal fotit. navic ted uz je zrejmy, ze tyhle portrety nepotrebujou byt ostry a uhlazeny.