jj, dik za vsimnuti... trochu sem procistil o. g. a forknul od nich goodplace. a portrety uz nebudu delit na chlapce a divky, hezky budou chodit vsichni do jedny skoly. :)
ja sem to kdysi nasel v jedny z krabic se svejma nejstarsima zvetseninama... jeste na lesklym papire a s vorvanejma hranama od propilovanyho drzaku. daaavno sem nevedel, ze neco takovyho mam. :) se to siklo, kdyz ted delam ty zahradniky...
mimochodem, ondreji, tenkrat sme tam byli spolu, pamatujes?
a jeste dalsi zajimavosti sem objevil, tak je budu postupne prezvetsovavat/preskenovavat, jak cas dovoli.
milane, ja ti rozumim, jen teda mi to neda znovu zduraznit, ze ta prvni, co odkazujes, neni portret ale snap z ulice. kazdopadne ja tuhle fotku taky nevnimam v linii s tim, o co se u portretu vetsinu casu snazim, proto taky misfits.
já mám tuhle stařičkou 6x9 potvoru (skládací 4.5/105 měch bez hledáčku/dálkoměru/expozimetru/čehokoliv, ~1930) jen pár týdnů... ten leak je prapodivnej, sám mu nerozumim, ale že je takhle na straně, nechám ho asi neopravenej... aspoň ještě nějakou dobu.
tak v mych urcite, jen nevim, jestli se ted neptas lucie. :) myslim, ze ted fotim syrovejc nez kdy predtim... vic si uvedomuju, o co se vlastne snazim, co je moje parketa, cim je charakterizovana. uz mockrat sem fotky preshuffloval, spoustu zaberu vyhodil/smazal/zalozil (pripadne nekdy ukazu bokem nebo jako zvetseniny, pokud se potkame a fakt by te to zajimalo), ted treba se diky ulovkum z jarniho berlina a zimni bratislavy oddelil a vzniknul lantern marsh. origo gardeners prijdou jeste vic "zuzit" -- nejspis na mesto, jak to zminil ianus --, starsi material az na jednu-dve vyjimky odpadne. po serii rozhovoru s oni-vedi-kdo sem se prestal stydet za velky kloubeni pri hledani zaberu a naopak si to krasne uzivam -- dokonce sem si po vsech tech letech koupil linhof stativ. :) ty moje zatacky jsou casto takovy ponekud nerizeny v tom smyslu, ze je spusti urcitej novej zaber, kterej mi pripada funkcni zpusobem nejak odlisnym od vseho, co jsem delal do ty chvile -- pak se snazim prijit na to, jak se to vlastne stalo, a ten princip opakovat na dalsich scenach.
(pro jistotu -- aby nedoslo k nedorozumeni --, to vsechno se tyka jen zatisi.)
vsak taky ta krasa zvykne vychazet z nalady, ktera se tam siri - na povrchu jsou ty spoty nekdy i primo skaredy. mozna i proto sem z tohohle cyklu postupne vyhazel vsechny ty krajiny se simpsonovic mrackama, sexy liniema apod.
S(2) <>
Tomáš Szépe
S(2) <>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
mimochodem, ondreji, tenkrat sme tam byli spolu, pamatujes?
a jeste dalsi zajimavosti sem objevil, tak je budu postupne prezvetsovavat/preskenovavat, jak cas dovoli.
S(2) <>
Tomáš Szépe
S(2) <>
Tomáš Szépe
http://www.fstop.cz/e/108.szepe/untitled/
milane, ja ti rozumim, jen teda mi to neda znovu zduraznit, ze ta prvni, co odkazujes, neni portret ale snap z ulice. kazdopadne ja tuhle fotku taky nevnimam v linii s tim, o co se u portretu vetsinu casu snazim, proto taky misfits.
tome, nausnice a nad ni skrabanec, right.
dik vsem za komentare.
S(2) <>
Tomáš Szépe
S(2) <>
Tomáš Szépe
díks...
S(2) <>
Tomáš Szépe
S(3) <>
Tomáš Szépe
oni by okolnosti vzniku napovedely... ale tajem je taky fajn. :)
dik vsem za komenty.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
(pro jistotu -- aby nedoslo k nedorozumeni --, to vsechno se tyka jen zatisi.)
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe