<
Nastaven filtr:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
[fs:211]
Lucie Michnová [fs:211]



no, asi to mohlo byt fajn, ale takhle, jak to tu vidim, je to nedotazeny -

je to zabrany prilis z podhledu,
oci mely byt asi spis na kameru
a ty overlay efekty jsou prinejlepsim zbytecny.

celkove to na me dela dojem post-hoc tezby z neceho, co bylo zamejsleny uplne jinak.



cau lucie, zda se mi to celkem dobre ulitly (uces/vyraz/rty/oboci/vypouleny oci), svetlo taky gut, co ale nedavam je ten uhel zaberu - nadhled zprava? proc? dela to takhle dojem post-hoc vyrezu spis nez zamerne zaranzovanyho portretu.



jestli chces slovickarit o "imho", bez do prdele.
nemuzu odpovidat na vsechno, ani se o to nehodlam snazit.



videa jsou phony crap, posledni fotka je docela vyborna, jenom nema uplne v poradku kompozici.



"a tak povidam hollisterovi... [dlouha pauza] no, uz si presne nevzpominam, ale byl to jeden z nejkrutejsich a nejvtipnejsich sarkasmu, co kdy svet slysel."
(rimmer)

as in, bez fotek, ktery zpusobily ten poprask, je ten set ponekud prazdnym sdelenim - jako novinovej clanek, kterej sestava ze senzacniho nadpisu a niceho jinyho.



dobrej a skutecnej dokument - short, sweet & simple - tak to ma bejt
navic to i k necemu vypada



guut... dobrej "trik," ty modry parkety.



to je dost slaby teda
fotky i prezentace

(a na ten nahled se ani neda koukat, jak je doprasenej)



tohohle si tak moc cenim, ze mi az pripada, ze vykrikovanim superlativu bych to snad i nejak redukoval.



Dokud tě poznávají a zdraví, říkáš si,
tak je to dobré.
Jenomže pak se i oni rozpadají,
[snip]

(kr)



guuut.

ale neukazoval bych obe, tvari se to jako varianty a to pak skoro vzdycky na publikum pusobi jako ze se autor neumi rozhodnout, kterou vytahnout.

koukam, zes v posledni dobe zamakala na postprocesu, skvely.



jj, to je von... dost zajimava hracka... ktery ovsem chybi hledacek. :/
http://www.dpreview.com/reviews/OlympusEP1/



uuuuu, deti, vy ste sladky, hezky pekne jak za starejch casu, normalne budu muset zamacknout slzu.



zeleny steny
stary, nenalakovany parkety
teplaky, silonky, slunecni brejle
bauhaus

jo a kozy

ukoly hotovy,
tak teda trocha blbnuti in the wee small hours of the morning

praha 1, dobre rano



tak kazdymu prijdou nektery cizi komentare obcas hloupy/pitomy/whatever, ale udrzet se a komentovat prace, ne komentare pod nima, je dulezity, protoze jinak situace vede na valceni a ztratu duvery autoru/kritiku navzajem. vis jak - nikdo nema rad, kdyz mu nekdo "bere nazor." a ze se tady v nazorech na fotky neshodneme je nutny pochopit do dusledku a brat jako uplnou samozrejmost... proste reknes, jak to vidis sam, a jdes dal. prece te cyve nemuze zarazit, ze ma na tohle ci tamto nekdo jinej nazor.

kdyz uz je ta potreba vyvolat nad nejakym komentarem humbuk neodolatelna (a to se nutne obcas stane), je dobry zamerit se na nejakej konkretni aspekt, nepsat agresivne/hanlive/cynicky a hlavne oslovovat konkretni lidi - neni nic moc horsiho pro komunitu nez tyhle hratky na "oni", "nekteri", "jini" apod. ta iluze kolektivniho "fstop nazoru" je hrozne nebezpecna, protoze ve skutecnosti nic takovyho nemuze existovat, i kdyz je asi mistama docela lehky nabyt dojem o opaku. (that said, sekundarni efekt existence urcityho conditioningu co do zanru a trendu se tady poprit taky neda, jenze to je imo prirozena vec pro kazdou skupinu lidi a nema smysl se nad tim rozcilovat.)

je to divnej pocit, psat tu samou vychovnou prednasku popadesaty, i kdyz treba zase trochu jinak. a jeste divnejsi je, jak se to vsechno jevi samozrejmy. pripadam si jak uplnej vul, kdyz to po sobe ctu - takovy pedantsky blaboly popisujici naprosto zrejmou vec.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Komentáře, strana 1/3

<
Str.