Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
[fs:311]
Martin Daňkovský [fs:311]



nebo medvedi z kolina jeste trochu vic lo-fi. :) ty se snad i na nejakou zacarovanou zahradu snazili dostat. :)



takze to mame v jednom tejdnu digi fejkovany jako kino a kino fejkovany jako polaroid... takze co bude dal?



hrozny, no.

(a tech 857px na sirku, to je fakt velkej lol po minule.)



fajn nalezeno... to bych si chtel odfotit po svym.



ohwell... tenhle druh pathosu si asi musi nekdy vyzkouset kazdej.



ten sem zavrhnul, že mi přišlo, že je tam nějak moc chromu :))



tak já střelim - že by š100?

jinak teda dobrý čalounění :)



jk:

tenhle prusvih skutecne nepovazuju za "<>inu" a durazne opakuju, ze vyraz lhostejnosti k nemu me na fstopu irituje a desi. ze zidle szepe-autor tohle pisu jako krvavej rant, ze zidle szepe-provozovatel jako povzdech.

i kdyz ponechame stranou, ze pokud jsi tu instalaci primo neznal, neexistoval dnes rano zpusob, kterym bys mohl rozhodnout, jestli zidle je nebo neni jeji soucasti, porad je tu fakt, ze reprodukce umelecky instalace porizena v galerii je v otazce miry identifikace autorstvi silne rozdilna od zachyceni architektury namesti.

--

jinak socharsky instalace pouzivajici zivi lidi jako vyraz. prostredek jsou afaik pomerne bezny nekdy od druhy poloviny 60. let.



ne, problém je, že martin neuvedl autora a jméno původní instalace.
úvaha nad tím, jestli je to dobře nebo nedobře odfocené, už patří do diskuze jiné, subjektivní.

petr: poslední dvě fotky tady přibyly dodatečně v 11:50, na což autor příznačně nepovažuje za důležitý kdekoliv upozornit.



znechucuje me, ze to tady musel juraj vyhlaskovat. jiste ze prefoceni cizi prace muze byt v jistych kontextech* ok (viz treba prispevek kristyny nebo jiriho), ale tohle _neni_ jeden z nich, a dal je za _vsech_ okolnosti -- bez ohledu na kontext -- nutne uvest, kdo je puvodnim autorem. tady doslo k pouziti ciziho umeleckeho dila jako hlavniho (a skoro jedineho) motivu pro fotografii a naslednou prezentaci teto fotografie ve verejnem vystavnim prostoru bez odkazu na puvodni dilo.

na kterekoliv katedre kterekoliv skoly -- umelecke nebo jine --, ktera ma americke vedeni, by se s velkou pravdepodobnosti zasadili o to, aby student za preslap tohoto typu vylitnul nejen z predmetu, ale i ze skoly. v nasi kulture se nad tim nekdy mavne rukou: fascinujici rozdil, ale o tom tady ted nema smysl zacinat.

*) pricemz kontext bude dany mistem, casem a uvedenim (tady poznamkou).



muzu se stydet za tebe, jestli to sam nedokazes



ja sem mluvil vo tom, jak to podavas, ne vo tom "fenomenu" jako takovym.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 3/5

Page