<
>
Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
[fs:307]
Matěj Brabec [fs:307]



nerozumim, proc bys takovouhle insider fotku mel chtit vystavit takhle samostatne mimo jakykoliv souvislosti.

vizualne to moc nefunguje, to rozlozeni svetla ve scene neni uplne stastny. kompozice gut.



no vlastne jako kamil... kousky jsou moc pekny, ale celek vysel takovej trochu rozharanej...



kdyby sedelo osaceni, ten druhej obrazek by byl trochu jako still z nejakyho french new wave filmu

ale celek je bull, a neuv, no nazdar



je to sympaticky syrovy, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze ta kompozice nakonec nejak nefunguje.



takze jde o crop z jeste sirsiho zaberu? to je ale forma fixupu perspektivy, zejo. :)



ok, sice nechapu, jak tam pri tomhle ohnisku a nenakloneny kamere muze ta znacka stat na okraji takhle rovne, ale i tak - pardon.



tady mi ten fixup perspektivy prijde fakt absurdni... as in, ta fotka je technicky tak mizerna, ze narovnani vertikal je od autora budto elaboratni ironie nebo uplnej mentalni lapsus.



ale jo, docela peknej zaber... jemna prace, mam-li pouzit slovnik pana vlka.
(jen ten sken bych radsi videl lepsi, tenhle se mi jevi trosku rozmytej a ve svetlech ti chybi kontrast.)



prezentace bez kontextu: 0b

co do zaberu ma ta prvni narozdil od druhy aspon naznak kompozice, a samozrejme to svetlo je atraktivni.



mk - ha, dik! takze ostrost po cele plose se da pri restituci zaridit vzajemnym "protinaklonenim" roviny negativu vuci rovine papiru, to sem nevedel (a to sem kulhanka kdysi precet celyho, ach ta pamet). takze tilt blur jako neco, na co je treba pamatovat pri kompozici bez shift skla teoreticky odpada, problemem je jen ten crop.



tak naklapeni rovin s filmem a objektivem vuci rovine papiru v tomhle smyslu taky funguje, ale vic nez velmi jemny korekce s nim udelat nejde, protoze udrzet ostrost po cely plose ve chvili, kdy vsechny tri roviny nejsou rovnobezny, je prakticky nemozny - alternativne to vyzaduje 1) zaber, jehoz kompozici neublizi ani povinnej crop, ani ten tilt blur (rovna se myslet na to uz pri foceni), a zaroven 2) zvetsovat s dostatecne nizkym faktorem zvetseni, aby nemohlo byt videt zrno (ze zadny temny komory sveta nikdy nevzeslo nic moc osklivejsiho nez print s lokalne neostrym zrnem).

takze co nam ted rika logika o zpusobu vzniku tohohle obrazku? :)



srovnávání vertikál crop toolem ve photoshopu? :)



pockam si, co z toho vzejde. je to hadam ok zabrany, ale bez dalsich fotek a jakyhokoliv hintu o zameru je tezky tusit, kam se to ma ubirat.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/1

>
<
Page