Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
 (anyone)



matus, snad se nebudes zlobit, mne ty zabery pod kuzi nejak nejdou...



[a dobrovolne teda priznavam trapnej zachvat sentimentu... na titulni strance workshopu z jednoho tydne sedlacek, hricova, ianus, rytir-szepe-vlk... to je jak time warp do roku 2005. :)]



to je zas neco tak usmevne naivniho, ze to moh' zplodit jedine vlk.
ten pan nese letadlo?!? :))

teda samozrejme to ma vlci signaturu byt i ciste jako obrazek, takze se to tezko oddeluje.

co me jeste napadlo:
- to kormidlo samo o sobe je paradni vytvarnej artefakt, jeste s temi obrovskymi pismenky! a vubec vsechny ty plechy a nyty [neaty rivets ;)] a dalsi surovosti na letadlech jsou hrozne sexy.
- pan je zmrazen v okamziku, kdy vypada jako takove ty outline figurky z instruktaznich ikon v mhd apod., "nenaklanejte se z oken", "neopirejte se o dvere", "sem patri kocarek"... myslim, ze to dela hlavne to nakroceni a prapodivne zvednuta spicka boty.

konecne zcela uplne jiny rozmer fotografie skyta pro uzivatele referencnich studiovych zesilovacu Alesis RA-100, RA-150, RA-300 a RA-500. ;))

...

no a ted to tu zas jednou vypada jako nejaka mutual_adoration_society.



jde z toho dobra nalada, ale prijde mi, ze to tentokrat nema presah.



me tohle vylozene potesilo, protoze tam [v kontextu cyklu] vidim odklon od nalehavosti/dramatu/efektu a priklon k prchavosti/neznosti/jemnosti. :)

je to tak spravne jednoduse komplikovany... moc hezky.

--
pro janu a ivu: http://www.fstop.cz/e/rytir/everyday-oddities/



iggy, neslo by na tech skenech zamakat?
tohle neni koukatelny... a pritom takova fajn fotka.



twentyfourhours with the king of snake

snake-
snake-
snake-
snake-
snake-fighting...it's very scary fighting snake. very dangerous
so is very po-popular...at midnight everybody dancing on street
here...everyone with same identity...down their sake...sake is
very strong...like vodka...very dangerous, so everyone get a rolled
up ne-newspaper, set it on fire, and put it in between

snake-fighting/life...

strong food answering drink at midnight



tenhle reposting (neni tady tahle fotka uz potreti?) jakoby ilustruje, jak je zdejsi osazenstvo s casem vic rozkoukany a narocnejsi... ale treba placam blbosti, to me jen tak napadlo.

vybavuju si, ze i mne to tenkrat poprve prislo dobry.



jj, taky se mi to celkem hodne libi.
docela rad bych ty tvy barevny ctverce videl nejak pohromade na papire nekdy.



ja sem celkem spokojenej... jen si porad rikam, jaky by to asi bylo, kdybys jeste dalsim zdrojem zaridil svetlo do druhyho oka.

a v tuhle chvili sem uz celkem presvedcenej, ze bys mel zapomenout, ze "jednou to budes delat poradne," vubec se do toho netlacit; naopak, povysit tohle prefocovani ajfounem na formalni proces celyho cyklu a nechat delat finalni printy prave z techhle polaroid-like nahledu. jednak si tim ty fotky zachovaji unikatni look (kterej btw treba mne dost silne vyhovuje a at udelas cokoliv, stejne ty fotky uz budu mit navzdy v pameti jako sireny z kulatejch fialovejch pidiobrazku), tebe prestane tizit ta pofiderni self-inflicted povinnost udelat_to_jak_se_to_jakoze_delat_ma, a jestli fungujes podobne jako ja, bude te to i vic bavit dal fotit. navic ted uz je zrejmy, ze tyhle portrety nepotrebujou byt ostry a uhlazeny.



:)

oni by okolnosti vzniku napovedely... ale tajem je taky fajn. :)


dik vsem za komenty.



martina: kompozice, svetlo, provedeni...



vyrazy jsou skvely, se zbytkem je to horsi



#1 samostatne a to jeste minus buresuv touch v podani a bylo by to jakoze_jo.
zbytek sou cvaky.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 65/223

Page
65