z phur muzes nahore uriznout cokoliv od 15% do 30% (osobne bych se klonil spis k tem 15%) a bude to fungovat, takhle ne, ty plochy jsou ve spatnym pomeru.
prvni prefot bez vsech tech efektu a poradne vyrob a muzeme se o tom bavit. takhle je to bull.
warholka v 16 letech? :)
moc krasna slecna... na okay osobnich fotkach...
tu druhou budes muset zprava seriznout jako trest za nedostatek pre-kompozicni meditace. ;)
btw mam slabost pro tyhle ucesy.
(osobne bych tu prvni uplne zahodil... je to fakt nicnerikajici klise... druha po orezu bude skvelej portret v dokonalym svetle... i kdyz ten vyraz nemusel byt az takovej lekavej.)
je to ukazka obrazku, kde vsechny ty efekty (ktery jinak clovek vetsinu casu vidi pouzity uplne debilne ad-lib*) davaji smysl a jen podtrhujou substanci...
a ze vas oba trochu znam, ma to pro me i neco dalsiho...
oook... zadnej zazrak... vlastne musim priznat, ze to se mnou nic moc nedela, ale spatny to taky nevidim. :)
dole kousek chybi myslim (telefony mely prijit na optickej stred).
jasny, no, kazdej mame nejaky motivy/patterny/nalady, co na nas pusobej diky tomu, co mame z minulosti v sobe za prozitky/nakoukany umeni/naposlouchanou muziku... ja v posledni dobe uz povazuju spis za zazrak, kdyz se mi moje vlastni predstavy o tom, co je krasny, sejdou s predstavama nekoho dalsiho.
i diky tomu jsem taky v poslednim roce zacal vic premejslet o ucelu fotky, o zpusobu vyuziti konkretnich fotografickejch cyklu... protoze kdyz das umeleckymu dilu kontext skrz uzitek v realnym svete, stane se z nej prakticka vec -- a o tom se pak da i snaz mluvit. :)
* * *
Ianus Germanicus
kompozice zas hrozna, no... staticka, nesikovna, nevyvazena.
S(6) <>
Ondřej Hruška
S(6) <>
Ondřej Hruška
<>
Tomáš Szépe
diky kubo
S(4) cityscapes
Martin Daňkovský
.
Martin Bobek
S(3) <>
David Maixner
dvojka a trojka se mi jevej tragicky.
.
Martin Bobek
shock-fx a pritom sem si pomerne jistej, ze se mi to bude libit i za rok.
"teta ma husy." :))
S(4) cityscapes
Martin Daňkovský
prvni prefot bez vsech tech efektu a poradne vyrob a muzeme se o tom bavit. takhle je to bull.
vsechno imo jako vzdy.
* * *
Ianus Germanicus
Indiánky
Ianus Germanicus
bozi fotka, sem na ni zas narazil, jak sem hledal "prukazove foto" z toho novyho setu.
S(10) * * *
Ianus Germanicus
nemel bys chut nasekat to jako jednotlivy fotky do separatniho portfolia?
bych z toho moc chtel tri kousky do galerky...
S(2) Krátká sukně
Jitka Mornštajnová
S(2) Krátká sukně
Jitka Mornštajnová
moc krasna slecna... na okay osobnich fotkach...
tu druhou budes muset zprava seriznout jako trest za nedostatek pre-kompozicni meditace. ;)
btw mam slabost pro tyhle ucesy.
(osobne bych tu prvni uplne zahodil... je to fakt nicnerikajici klise... druha po orezu bude skvelej portret v dokonalym svetle... i kdyz ten vyraz nemusel byt az takovej lekavej.)
### <>
Ivan Vaňo
jj, legracni a vyborny
je to ukazka obrazku, kde vsechny ty efekty (ktery jinak clovek vetsinu casu vidi pouzity uplne debilne ad-lib*) davaji smysl a jen podtrhujou substanci...
a ze vas oba trochu znam, ma to pro me i neco dalsiho...
*) ...coz pak vede na reci jako http://www.fstop.cz/e/2.bilek/comments/to-feix/091011-1154/ zname to, ze jo :))
<>
Henrik Filo
dole kousek chybi myslim (telefony mely prijit na optickej stred).
* * *
Ianus Germanicus
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
i diky tomu jsem taky v poslednim roce zacal vic premejslet o ucelu fotky, o zpusobu vyuziti konkretnich fotografickejch cyklu... protoze kdyz das umeleckymu dilu kontext skrz uzitek v realnym svete, stane se z nej prakticka vec -- a o tom se pak da i snaz mluvit. :)
S(2) Canaa[n] is an assassi...
Martin Daňkovský
regular overcast tuesday
Martin Slavík