no tak mne to treba nepripada nejak zvlast katastrofalni, jenom si myslim, ze to nema tu lehkost a samozrejmost kompozice, kterou musi fotbal mit, aby fungoval a nepusobil jako kloubeni/naschval/manipulace. melo te zarazit uz to, jak moc dolu miris.
zaber/svetlo ok, zpracovani/prezentace velmi neok.
celkove - a od zacatku - z tebe mam pocit, ze se snazis napodobit, cos nekde videl. nefotis po svym. trochu silny tvrzeni, vim, ale proste tak to u tebe vnimam, sorry.
ja bych to musel pochcat nejak uplne roadshow stylem, komplet vcetne live hudebniho doprovodu maxim turbulenc a blikajicich vanocnich svetylek vod vietnamcu, abych dostatecne vybarvil, jak moc me ten set nezajima a jak moc me prekvapuje, ze na fstopu muze nekdo ve svym komentari po vsech tech letech zduraznovat, jak je to teda dobre, ze do nejakyho foceni byla investovana skutecna prace.
jakoze hello world, fotka je prece predevsim drina.
jiste, vetsina souboru i solo fotek publikovanejch ve zdejsim workshopu tu investici zcela evidentne postrada, ale to prece neznamena, ze bysme na to meli pristoupit nebo tomu i nedej boze uzpusobit svuj vlastni pristup k fotce.
nejak tomu celymu proste neverim, vcetne ty duvernosti a nenucenosti, ktera v tom na prvni pohled jakoby je.
a jak je to ukazany...
jeste teda radsi disclaimer, kdyz uz sem se zas jednou trochu rozohnil, aby nedoslo k typickejm nedorozumenim:
1) tenhle komentar poskytuju jako szepe-autor, nikoliv jako szepe-provozovatel_fstopu,
2) tenhle komentar, prestoze se v nem objevujou vyrazy jako "nekdo" a "po vsech tech letech", neni ani v naznaku minenej jako utok na konkretni osobu nebo osoby.
that said, pouzity jako prebal na nejaky tematicky vyhovujici publikaci s rozumne stridmou typografii vpravo nahore (aby se zamaskovalo, jak nemozne je to stand-alone komponovany) bych to umel tolerovat. mozna.
vizualni efekt postavenej na rytmu a prirozenym kontrastu objektu (navic ses stejne neudrzel a jeste na to slapnul -- nebo to blbe exponoval a nasledne zesvetlil, aby labute byly bily). teda nic proti vizualnim efektum per se, sam sem na ne big, ale tohle je holt trosicku pro deti.
umim si predstavit, ze v seventies kabate od ralpha gibsona by me to pred peti lety nadchnulo, ale dneska a tady je to vycpely az beda.
ja nevim, jiri, na me ten vydechovanej kour na prvnim obrazku od zacatku pusobi, jako kdyby slo o kaz v emulzi.
jinak mi teda neprijde, ze by to digi_prefoceni_negativu tentokrat nejak pomohlo. nedela mi dobre ta rozmatlanost. koukal sem a prijde mi, ze ty starsi prefoceniny mely v porovnani s timhle jakoby ostry zrno.
<>
Tomáš Szépe
a i vsem ostatnim za pripadny komentare samozrejme.
### S(20) 1 semestr _ damu
Lucie Michnová
### S(20) 1 semestr _ damu
Lucie Michnová
tak je to dobré.
Jenomže pak se i oni rozpadají,
[snip]
(kr)
<>
Viktor Slota
jen davej...
<>
Tomáš Szépe
a vubec je to cely dovrtany, uz jen ten pomer plochy fotky k plose papiru, bleh.
Cesta z města
Martin Feix
...
Jirka Pařízek
dobre udelana fotka, za srdce me ale nebere, na to je prilis pohlednicova, "esteticky mainstreamova."
Cesta z města
Martin Feix
resp. kdo je to "vy"?
### <>
Viktor Slota
super vec.
### <>
Viktor Slota
*.*
Zdeněk Bláha
celkove - a od zacatku - z tebe mam pocit, ze se snazis napodobit, cos nekde videl. nefotis po svym. trochu silny tvrzeni, vim, ale proste tak to u tebe vnimam, sorry.
S(9) <>
Ondřej Hruška
ale pekna sbirka zatisicek tak jako tak.
S(10) Varenští řemeslníci
Štěpán Kačena
jakoze hello world, fotka je prece predevsim drina.
jiste, vetsina souboru i solo fotek publikovanejch ve zdejsim workshopu tu investici zcela evidentne postrada, ale to prece neznamena, ze bysme na to meli pristoupit nebo tomu i nedej boze uzpusobit svuj vlastni pristup k fotce.
nejak tomu celymu proste neverim, vcetne ty duvernosti a nenucenosti, ktera v tom na prvni pohled jakoby je.
a jak je to ukazany...
jeste teda radsi disclaimer, kdyz uz sem se zas jednou trochu rozohnil, aby nedoslo k typickejm nedorozumenim:
1) tenhle komentar poskytuju jako szepe-autor, nikoliv jako szepe-provozovatel_fstopu,
2) tenhle komentar, prestoze se v nem objevujou vyrazy jako "nekdo" a "po vsech tech letech", neni ani v naznaku minenej jako utok na konkretni osobu nebo osoby.
strictly bw
Martin Daňkovský
i ten nazev, clovece prober se, strictly fucking pathetic.
strictly bw
Martin Daňkovský
strictly bw
Martin Daňkovský
vizualni efekt postavenej na rytmu a prirozenym kontrastu objektu (navic ses stejne neudrzel a jeste na to slapnul -- nebo to blbe exponoval a nasledne zesvetlil, aby labute byly bily). teda nic proti vizualnim efektum per se, sam sem na ne big, ale tohle je holt trosicku pro deti.
umim si predstavit, ze v seventies kabate od ralpha gibsona by me to pred peti lety nadchnulo, ale dneska a tady je to vycpely az beda.
S(2) .
Jiří Tůma
jinak mi teda neprijde, ze by to digi_prefoceni_negativu tentokrat nejak pomohlo. nedela mi dobre ta rozmatlanost. koukal sem a prijde mi, ze ty starsi prefoceniny mely v porovnani s timhle jakoby ostry zrno.
Hey Lee !!!
Martin Feix
Hey Lee !!!
Martin Feix
"jen" vyretusoval kliku, njn.
### <>
Viktor Slota