já bych se na to možná nedíval jako na jednotlivý shoty, kde každej musí oslnit nějakou kompozicí nebo neotřelostí. ten prostor je sám o sobě docela neotřelej a skromnej dokumentární záběr (bez přílišnýho autorova ega) s tim občas udělá divy.
ale je fakt, že jako sérka je to trochu kostrbatý. na jednu stranu si dost těch fotek jede ve stejným duchu, na druhou to některý narušujou, což může bejt spíš přínos, ale tady to možná neni to ono. třeba až jich bude ještě víc, se to setře ;)
na tohle jsem se dlouho těšil. imho skvěle vyzrálá sérka. nenápadná, ale je vidět ten čas, kterej za ní je - nemyslim čistej čas focení, ale spíš hrubej čas "bytí" na tom místě.
myslim ale, že by to mělo ležet na bílým backdropu.
it's vital for understanding that the curtain is certain ;)
your writing might be a feeble one, yet the introductory note makes sense to me and goes perfectly with the first picture.
i guess it wasn't even supposed to go with the rest of the series. (may as well be you just didn't grasp the fstop form factor as far as series and portfolios go.)
all the pictures are good, but it's impossible to comment on them as a whole since they're rather different. [orev] especially (more of a family-album shot).
tohle pro mě nemá ten přidanej absurdní twist jako ta předchozí. už je to jenom přearanžovaná naleštěná scéna bez nápadu. nebo s nápadem, ale takovým hodně základoškolským ;)
a nedal jsem to zakončení její levý ruky. tyhle umělohmotný chyby mě donutěj tu fotku zavřít dřív než je možná vhodný...
### S(10) petržalka
Henrik Filo
### S(10) petržalka
Henrik Filo
### S(10) petržalka
Henrik Filo
ale je fakt, že jako sérka je to trochu kostrbatý. na jednu stranu si dost těch fotek jede ve stejným duchu, na druhou to některý narušujou, což může bejt spíš přínos, ale tady to možná neni to ono. třeba až jich bude ještě víc, se to setře ;)
S(2) <>
Alice Prokopová
S(2) <>
Alice Prokopová
http://onephoto.net/info.php3?id=227444
S(2) minulosť jedného strýka
Matúš Mudroch
já myslim, že je to jednoduše dobrý.
### *
Michal Bílek
jak píše picasso, je to blbě rozhozený, ale něco z toho prostě leze.
taksi.drajvr
Jarda Sedláček
ale to neznamená, že jsem si to neužil. naopak ;)
<>
Ivan Vaňo
panel do komixu super. ale samo mi to vypravi jen s vypomoci vsech mejch snu z posledni doby dohromady ;)
### S(10) petržalka
Henrik Filo
myslim ale, že by to mělo ležet na bílým backdropu.
S(2) _čistá_ryba
Ján Mačuga
i like, but: next please!
### S(4) strength
Amanda Olbrys
your writing might be a feeble one, yet the introductory note makes sense to me and goes perfectly with the first picture.
i guess it wasn't even supposed to go with the rest of the series. (may as well be you just didn't grasp the fstop form factor as far as series and portfolios go.)
all the pictures are good, but it's impossible to comment on them as a whole since they're rather different. [orev] especially (more of a family-album shot).
Leah
Amanda Olbrys
a nice start indeed. a ghostly image. + i like the handle ;)
lets see more of this.
### S(3) aussig
Kamil Tupý
překvapivě dobrý kompozice ti tam vylezly.. to by skoro chtělo větší a velkovýpravnější sérku.
S(4) <>
Milan Bureš
S(4) <>
Milan Bureš
ta druhá je navíc fakt zajímavá, škoda lhr
### S(4) VIII.E
Ondřej Hruška
škoda, že jich neni víc [povedenejch?]...
sem si doteď vůbec neuvědomil, že ty a ten týpek, co todle dal do přijímače, ste jeden a ten samej.
toe svět.
.
Jiří Tůma
. . . . . . .
Jan Andráš
myslim, žes mohl bejt dál, týpek tam moh mít ruku celou
### dv
Stanislav Petera
a nedal jsem to zakončení její levý ruky. tyhle umělohmotný chyby mě donutěj tu fotku zavřít dřív než je možná vhodný...