to by byla zcela nepochybně zajímavá soutěž :)) takový výzkum postprocesu, sám jsem nad tím už párkrát uvažoval
jasně, že máte pravdu v tom, že v komoře z toho vyleze zas něco trochu jinýho, než ze skenu, a je i jasný, že každýmu by z toho vypadla asi trochu jiná fotka, ale přeci jen taky nejsem úplný teoretik - taky zvětšuju, jen v posledních letech se nějak nedostává času a kdybych na něj pořád čekal asi bych úplně přestal fotit - a vím co mám na negativu (z vlastní zkušenosti, i díky porovnání s jinými negativy, skeny, fotkami...), ale nakonec mě snad donutíte ponořit se do temna komory :))
tome, ohledně technické kvality, ten "průser" z 99 % nevzniknul špatným skenem :)
*) lingvistický kroužek: kompo a atmo na mě fungují sice podobně, nicméně je to zcela subjektivní a navíc akademická debata ;) mně zas třeba hrozně vadí používání zkratek (zvlášť vzniklých z anglických termínů) místo v češtině běžně existujících slov
pánové Martine a Lubomíre :) je to dvacet let prošlej film, přeexponovanej a pak ještě dvakrát převolanej, mně se to líbí kromě jiného i tou technickou nedokonalostí, prostě mi to do sebe zapadá. kdyby to byla technicky čupr fotka, možná ji sem nedám. A jestli si tím škodím? Před kým? - před sebou? Nedělám fotky pro žádnou školu, směr či bůhvíco, dělám je protože se tím bavím, pro sebe a když to někomu dalšímu taky něco řekne, je to jaksi navíc "dobře".
tome, možná máš pravdu, jenže já tuhle fotku zkoušel v mnoha verzích (tmavší vpravo, ještě tmavší i ještě světlejší vlevo s vykrytím ruky) a nakonec se mi všechny kromě téhle nejjednodušší okoukaly, tak jsem si říkal, že se třeba něco dozvím tady :)
dost dobře chápu, co s snaží ianus říct, občas mě přepadají úplně stejný myšlenky a pak strkám foťák do skříně s tím, že už ho nikdy nevytáhnu, občas mě přepadá přesně opačnej pocit, kdy mě podobný fotky přímo se... a to ne tím jak jsou dobrý :) spíš tím, co psal ota
ps: ta moje poslední poznámka nebyla reakcí na předchozího ianuse, spíš obecnej povzdech
někdo se zaklíná vizuálem, někdo lidma, konceptem, světlem, technikou, kompozicí, efekností, všedností, barvou, bezbarvou...
prostě jeden rád holky, druhej vdolky
(jen občas nechápu tu neotřesitelnou víru ve vlastní pravdu)
zmrzlina
Jakub Schenker
(mám jeden podobně tématickej ČB čtverec, jenže s plechovkou piva. možná někdy postnu)
S(2) .
Jiří Tůma
jinak fotka moc fajn
souhlas s těmi, kteří tu psali, že možná chce trošku dotáhnout...
### <>
Tomáš Szépe
to je větroň
Richard Procházka
to je větroň
Richard Procházka
jasně, že máte pravdu v tom, že v komoře z toho vyleze zas něco trochu jinýho, než ze skenu, a je i jasný, že každýmu by z toho vypadla asi trochu jiná fotka, ale přeci jen taky nejsem úplný teoretik - taky zvětšuju, jen v posledních letech se nějak nedostává času a kdybych na něj pořád čekal asi bych úplně přestal fotit - a vím co mám na negativu (z vlastní zkušenosti, i díky porovnání s jinými negativy, skeny, fotkami...), ale nakonec mě snad donutíte ponořit se do temna komory :))
to je větroň
Richard Procházka
to je větroň
Richard Procházka
*) lingvistický kroužek: kompo a atmo na mě fungují sice podobně, nicméně je to zcela subjektivní a navíc akademická debata ;) mně zas třeba hrozně vadí používání zkratek (zvlášť vzniklých z anglických termínů) místo v češtině běžně existujících slov
= -1
Valsidal Ruzam
to je větroň
Richard Procházka
to je větroň
Richard Procházka
S(2) .
Jiří Tůma
(složenina je sice vizuálně hezkej fórek, který mi ale po pár vteřinách vyprchal)
<>
Tomáš Szépe
.
Ota Hejmala
mary dvojca
Zuzana Hanudelová
S(2) zahrada
Jakub Schenker
### S(11) moogle gaps
Tomáš Řihošek
nápad, provedení, kecy
výborný
(závidím ti čas i trpělivost :))
<>
Luděk Nechvátal
jardo :))
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
ps: ta moje poslední poznámka nebyla reakcí na předchozího ianuse, spíš obecnej povzdech
S(3) OK-AVI, roger!
Martin Slavík
prostě jeden rád holky, druhej vdolky
(jen občas nechápu tu neotřesitelnou víru ve vlastní pravdu)
S(3) Frog
Miloš Klemsa
i souznění motivu s technikou :)