to je vtipny, tentokrat uz si umim predstavit, ze "hlavni hrdinove" jsou nasnimani pred blue screenem, potom se koupilo na fotobance par fotek prostredi, zaplatil se dobrej ilustrator, mozna i dobrej 3d modelar, a pak vsichni pod taktovkou "fotografa" skladali tyto obrazky.
nekdy bych chtel kouknout, jak to od zacatku do konce delas, to musi bejt strasna puntickarna, libi i nelibi se mi ta dokonalost, je to proste asi styl a beru to.
no, muze to byt i displejem. eizo teda nemam, ale taky sem nerekl, ze vidim tmu. rekl sem, ze je to na me moc tmavy a splyva mi to s tim hnedym pozadim. tak v extremu rikam, ze vidim flek jako oblicej a flek jako bilej kus hadriku.
njn. sme zase u toho. prace jako na kostele. ale zda se mi, ze cim dal tim vic pritmavujes a mne to proste vadi. ja v ty fotce kvuli tme vlastne nic nevidim. jestli si mam prohlidnout obleceni, tak mi dokonale splynulo s prostredim. obcas tam zahlidnu svetlej flek hadriku. asi to bude jiny v tisku, ale nevim az o kolik moc.
a cim je to pro tebe umely? uplne uprimne me to zajima, nektery veci jsou pro lidi stravitelny vic a nektery min, a pritom pro me jsou za tim vsim stejny myslenky, stejny pribehy a i pri zpracovani pouzivam stejny postupy... tak se snazim odhalit, v cem je ten rozdil... :)
S(2) *
Stanislav Petera
S(2) *
Stanislav Petera
S(2) *
Stanislav Petera
S(2) *
Stanislav Petera
S(2) *
Stanislav Petera
S(2) *
Stanislav Petera
S(2) *
Stanislav Petera
S(2) *
Stanislav Petera
S(2) *
Stanislav Petera
S(2) *
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera
*
Stanislav Petera