lv: prave ta komprese dynamiky je typicky rys digitalnich fotek. on dynamicky rozsah soucasnych digitalnich tel neni az tak spatny, kdyz si clovek pohraje s rawem. a ve photoshopu je vice nez snadne namackat k sobe neco, co by v komore dalo pekelnou praci. na teto fotografii zadna hranice prepalu nehrozi a nehrozila by, krom leskleho kruhoveho ramecku pod flexaretou - a ten je vysviceny (zcela prirozene) i na filmu, a nepochybuji o tom, ze na digitalu by takovahle fotografie po beznem plug-inovem odbarveni vypadala zcela identicky.
me se proste tenhle look nelibi, a pro me je tohle digi look (a nebo jinak receno odbarveny-filmovy look; coz ve vysledku vychazi na tomto typu zaberu naprosto nastejno). v tomhle pripade at se treba tsz postavi na hlavu ci nikoliv .)
xp2 je opravdu zvlastni material. stejne jako na jine monochromy jsem na nej kdysi docela dost fotil.
Pražské léto VI
Lubomír Vlk
me se proste tenhle look nelibi, a pro me je tohle digi look (a nebo jinak receno odbarveny-filmovy look; coz ve vysledku vychazi na tomto typu zaberu naprosto nastejno). v tomhle pripade at se treba tsz postavi na hlavu ci nikoliv .)
xp2 je opravdu zvlastni material. stejne jako na jine monochromy jsem na nej kdysi docela dost fotil.
[ all comments from the critic to the author • all comments from the author to the critic ]