ta první je taková až... ikonická?
vlastně podobným způsobem funguje +- i většina ostatních, hlavně sluj. je to zvláštní, nevylezlo z toho fiasko. to ve svým rozoumku považuju za docela podivně pozitivní výsledek odfocenejch mrtvolek holubů ;)
já jsem to někde viděl. Docela jo, když nad tím moc nepřemýšlím.
Když se nad tím zamyslím, tak mě to nějak přestane zajímat. Ono by se to dalo rozebírat a mluvit o významových kontrastech a tak, ale když mně se líbí spíš Bresson :-)
mně se to nelíbí, asi z toho moc čiší ta akademičnost (školní téma?) a na tohle téma jsem toho už viděla hodně, takže už mě to moc nepřekvapí, což u takového tématu je asi potřeba
ts: jo takhle, ja jsem to jeste nevidel, takze nevim, co je ve druhe mistnosti, ale asi mas na mysli ty jeho zivy ptacky.
ana: tema bylo, ale je to zaverecna prace, takze vlastne autorska.
mopa je opravdu krásná... jinak celá serie se mi líbí, některý kousky jsou asi nakomponovaný líp... každopádně, rád jsem to konečně viděl celý, páč z těch vašich katalogů znám jen sluk :)
díky všem za ohlasy.
člověk si dá trochu záležet a hned je z toho crewdson, no moc bych to nehrotil...
nevysvětluju záměrně, protože jsem chtěl nechat mluvit hlavně obrazy samotný. ale jsme tady hlavně kvůli rozebírání, že.... jde hlavně o to, že se to všechno odehrává na jednom místě, všechno koncentrovaný vedle sebe. protože jsem to fotil v průběhu dvou měsíců, měnil se postupně i přístup - od celků po detaily, postupně jsem přišel na to, že maximální ostrost je ta cesta, ale přesto jsem tam zařadil i tu čtvrtou a šestou. dalo by se říct, že je mám moc rád a nešlo to zopakovat.
pokud se ptáte proč tohle a proč takhle, jste na správné cestě.
ana: dyžtak ve druhém ročníku :) a jde o nalezená zátiší, na hlavní rekvizity jsem nešahal, jen u dvou jsem pár detailama pomohl atmosférce.
slavomír: něco víc?
stefan: i would like to let the pictures speak, but in a few sentences: there were several reasons why it is like this, most important is that i wanted people to ask this question and the second is that this classic form makes the object closer to the viewer /because of some "beauty"/ and at the same time it gives him an amount of detail that makes it more ugly. actually this is the answer :) i hope it's clear.
S(4) mladá žena (Vanessa Re...
Ondřej Hruška
S(4) mladá žena (Vanessa Re...
Ondřej Hruška
S(4) mladá žena (Vanessa Re...
Ondřej Hruška
asi pari s ptakem pokud potrebujes pomoct vybrat
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
ta prva je fakt ikonicka.
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
vlastně podobným způsobem funguje +- i většina ostatních, hlavně sluj. je to zvláštní, nevylezlo z toho fiasko. to ve svým rozoumku považuju za docela podivně pozitivní výsledek odfocenejch mrtvolek holubů ;)
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
a asi i pnut
jinak gut
negdy je nuda dobrej pomocnik, chtel bych se nekdy takhle nudit
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
Když se nad tím zamyslím, tak mě to nějak přestane zajímat. Ono by se to dalo rozebírat a mluvit o významových kontrastech a tak, ale když mně se líbí spíš Bresson :-)
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
a vůbec nemám ráda mrtfolkyyy :-)
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
ana: tema bylo, ale je to zaverecna prace, takze vlastne autorska.
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
ale nejak me to nebere (zatim)
jeste se sem parkrat vratim
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
ok, fajn, myslim, ze je to dobre zvladnute
ako autorska praca ma to ale moc nebere
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
člověk si dá trochu záležet a hned je z toho crewdson, no moc bych to nehrotil...
nevysvětluju záměrně, protože jsem chtěl nechat mluvit hlavně obrazy samotný. ale jsme tady hlavně kvůli rozebírání, že.... jde hlavně o to, že se to všechno odehrává na jednom místě, všechno koncentrovaný vedle sebe. protože jsem to fotil v průběhu dvou měsíců, měnil se postupně i přístup - od celků po detaily, postupně jsem přišel na to, že maximální ostrost je ta cesta, ale přesto jsem tam zařadil i tu čtvrtou a šestou. dalo by se říct, že je mám moc rád a nešlo to zopakovat.
pokud se ptáte proč tohle a proč takhle, jste na správné cestě.
ana: dyžtak ve druhém ročníku :) a jde o nalezená zátiší, na hlavní rekvizity jsem nešahal, jen u dvou jsem pár detailama pomohl atmosférce.
slavomír: něco víc?
stefan: i would like to let the pictures speak, but in a few sentences: there were several reasons why it is like this, most important is that i wanted people to ask this question and the second is that this classic form makes the object closer to the viewer /because of some "beauty"/ and at the same time it gives him an amount of detail that makes it more ugly. actually this is the answer :) i hope it's clear.
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška