Je to docela zajímavá synergie nevkusu architekta a diletantství fotografa. A protože vím, že Petr zde v minulosti vystavil řadu hezkých a někdy i velmi hezkých fotografií, tak to vnímám tak, že jde o úmysl. Prostě Petr tu stavbu zcela programově vyfotil špatně, aby se celkový účinek vynásobil. Tuto tezi podporuje zvolený název série, odkazující zdánlivě nesmyslně k období počátků industriálního romantismu zhruba před 300 lety, čili k období daleko před vynálezem žárovky.
S(2) raný kapitalismus
Petr Horký
S(2) raný kapitalismus
Petr Horký
S(2) raný kapitalismus
Petr Horký
S(2) raný kapitalismus
Petr Horký
S(2) raný kapitalismus
Petr Horký
S(2) raný kapitalismus
Petr Horký
pro architektonickej dokument je tu predevsim zcela nevhodny svetlo a nepresna, bortiva kompozice, a jako vytvarna fotka se to u me nekvalifikuje.
pusobi to, jako kdyz ty baraky dostal pro technicky ucely za ukol odfotit nekdo, kdo nema nejmensi tuseni, jak se k takovy praci pristupuje.
S(2) <>
Petr Horký
S(2) <>
Petr Horký
S(2) <>
Petr Horký
S(2) <>
Petr Horký
S(2) <>
Petr Horký
S(2) <>
Petr Horký
S(2) <>
Petr Horký
prvni vubec
S(2) <>
Petr Horký
prvni nedam jako obraz, kompozice je mi proti srsti.
S(2) <>
Petr Horký
S(2) <>
Petr Horký
S(2) <>
Petr Horký
S(2) <>
Petr Horký
this was england
Petr Horký
this was england
Petr Horký