<
Filter in effect:

[fs:233]
Petr Horký [fs:233]
[fs:233]
Petr Horký [fs:233]



Tomáši, já tvoje výtky úplně chápu.

Když jsem kdysi bydlel Londýně a flešoval křoviny nebo v Berlíně a honil "nic", takovouhle fotku bych sem nikdy, ani za boha, nedal. A kdyby to udělal někdo jinej, tak bych ho nemilosrdně sundal.

Moje autorské ambice a iluze o sobě ale od těch let výrazně klesly. Mojí snahou teď není autorská fotka, ale spíš to, co je na ní. Čína na mě zapůsobila určitým pocitem. Ten pocit se snažím zprostředkovat pomocí fotek, které by mohl vyfotografovat každý, kdo má aspoň trochu cit. Přemýšlím spíš o tom, co z té země ukázat než jestli jsou to dobré fotky.



Vojto, není za tím žádná rocket science technology. Ale není to ani o zkusmém vyřezávání lidí na krajích fotek. Nafotil jsem strašnou spoustu materiálu na německým sídlišti, kde žijou chudý Němci. zkoumal jsem to ze všech stran a pak si začal prohlížet výrazy těch lidí. Tam jsem to uviděl. Tu neveselost, bezvýchodnost. Přišlo mi to fascinující. Zároveň mě začala bavit ta lo-fi estetika zvětšených digitálních výřezů natolik, že jsem jí ještě místama uměle přifouk. Neříkám, že je to něco objevnýho nebo že je to princip, ve kterým je třeba pokračovat nebo ho nedejbože považovat za styl. Je to jen něco, co na mě působí. Jednorázová věc pro tenhle konkrétní set.

Jinak díky za názory. Čekal jsem popravu.



do poznámek jsem přidal nějaké povídání, kdyby měl někdo chuť..



děkuju za komentáře.

Ana - taky mám z xoal ten pocit, že bez ní by to nefungovalo.



Jiří, máš pravdu. To by bylo na delší povídání, ale kdo by ho učetl? Psal jsem si cestou deník. Cestu jsem podnikl sám, bylo to spontánní rozhodnutí jet do Polska k moři, potřeboval jsem na chvíli vystoupit z Prahy od internetu a od všech známých okruhů. Cílem bylo nemít cíl. A zjistit, jaké to je v Polsku u moře.
Je zajímavý, že ti to přijde nehezký, já tam naopak cejtil poezii, která mě fascinuje a kvůli který se tam vrátim. Je to ale pro lidi, který krásu neradi vidí na první pohled (opuštěnej tropickej ostrov), ale co jí rádi musí hledat. Kromě týhle rozmarný šedý poezie understatementu a "vedlejší role" je tam ale i spousta objektivně hezkých míst v přírodě, ty jsem ale jen vstřebával, nefotil.



jj, je to tak, camden canal, hackney lock, paddington basin atd.



asi jo, ono se to jméno různě mění, chvílema je to regents canal, chvílema nějakej jinej canal, tohle je každopádně západní část někde kolem notting hillu.



byl to prý nejdeštivější listopad za posledních 20 let. pršelo každý den skoro pořád. začínalo z toho hrabat už i mně a to mám déšť RÁD.



tak poznámky jsou dycky trošičku "verarschung", viď... no ale vona fotka je možná celá trošičku vo tom vraršungu :)



oni jsou tam všichni víceméně takoví "best supporting actors". tak to mám rád.



nojo, luxuju, k tichymu mam este daleko :)



Václave :) jo, máš pravdu, je to ten druh patosu. ani sem si to neuvědomil.

Martine: http://aff.bstatic.com/images/hotel/org/691/691771.jpg (ano, ideálni prostředí pro děj rudišovského románu, ten hotel)



nojo, byli sme tam se skupinou, nebyl žádnej rozchod ani polední klid...



a z magiče grundig hraje apollo radio, bleiben sie anders.



Tomáši - díky za důvěru a za spot-on komentář. nechci to nějak okecávat, myslim, že by to u takovýdle fotky bylo nemístný až směšný. asi to nakonec budou obrázky jen pro mě. u sebe jdou parametry jako unikátnost, exotičnost, děj, zajímavý motiv... stranou. protože není potřeba ladit nějakej společnej jmenovatel se čtenářem. :)

Patriku, díky za tip, zrovna jsem dneska v Polsku byl a litoval, že už nekouřim :)

všem díky za komentáře k takto nevděčný věci...


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/4

<
Page