Filter in effect:

(anyone) 
[fs:120]
Ianus Germanicus [fs:120]



Josef Lada - Švejk - 1. sešitové vydání z r. 1922 uff :o)



generalmajor, to je presne ono! takovej ten dustojnik ze svejka, jak je maloval lada. :)



...jejej! ...opavská kocziczkaaa..!! =O))
...to jsem nečekal, že ona zde...!! =O)))))

...a jak má v tom truhlíku zapíchána ta placatá lízátka...!
...opavská kocziczkaaa se má dobře...! =O)
...tak dobře se asi nemá ani Trudy... :OP

pes: a ještě jednou Díky za tapírový originál 18x24 cm...! ...právě si jej prohlížím a zřím věci na monitoru netušené...! ...joj, to se mám...! =O)
..............................................................

pes2: a není tato opavská kocziczkaaa původem Američanka? (...podle toho, jak si v tom truhlíku pěstuje tu kukuřici... ,O)

...vlastně je to asi složitější: podle toho koštěte, rovněž zaparkovaném v tom všeobsažném truhlíku, to nakonec vypadá na čarodějnici...
...ano, přiletěla na koštěti...! ...je to opavská čarodějnice...!! =o( )



to je nějakej kocziczí generálmažor ne? bych se ho teda bál. príma, foto bezva.



Pěkné obrazohrátky tříbící divákovu obrazotvornost. líbí se mi ty krosové barvy i spousta zajímavých detailů, pohled pána s průhledným žaludkem (díky Honzo), mnohačetné hrátky reflexů (nejen ty hlavní ve výloze), obrázky umně skryté v prolínajících se předmětech. Líbí moc



nejveleváženější pane Fotografe Peter Pane, mě se tato kompozice jeví jako natolik dobře rozehraná, že si vůbec nedokážu představit, že se někomu může nelíbit přesně tak jak je... ...a když si zde představím srovnané horizontály a svislice, tak to pro mne asi ztratí hodně z té hravosti a dynamiky...

...navíc i z pocize diváka vidím, jak autor této fotografie drží Jašiku (samozřejmě vůbec z fotografie nepoznám, o jaký jede konkrétně fotoaparát - je pouze zřejmé, resp. tušitelné, že jede o malý černý kompakt...)

....jako divák přímo a trvale zřím tu v čase zmraženou a jakoby stále probíhající střelbu od boku...

...prostě vnímám ten způsob vzniku této fotografie... ...a skutečnost, že střelba od boku je zde divácky vnímatelná, jaksi přirozeně zbavuje ten náklon příchuti manýrismu a naopak umocňuje dětsky bezpředsudkovou čerstvost této momentkové fotografie...

...no, koukám, že tentokrát se v pocitu z fotografie neshodneme, ale i to se může stát...

...a to už je ten trpký úděl komentátorů... :O( ...fotky a umění vůbec jsou velmi osobní věcí a otázky, debaty a diskuse kolem jejich prožívání se příliš dotýkají duše... ...a já si při komentování velice často připadám jako slon v porcelánu...
=o( )
...ale když Tomáš Szépe a Jan Winkler v návodu k použití fstopu říkají, že máme hustě komentovat, no tak teda jdeme do toho a půl je hotovo...!
,O)))



[fs:126] samozrejme pane Vlku, že zážitok z fotografovania je priritný pred fotografiou samou, pre nás fotopozitívnych ... ale ja som komentoval z pohľadu čisto divackeho a teda vôbec som nebral v do úvahy, či to bolo strelené od boku, alebo nie.... to nie je pre diváka vôbec podstatné....



Peter Pan: ale vždyť tento záběr byl střelen od boku... ...žádná chladnokrevná kalkulace s náklonem...
...zde přece není třeba se ptát po smyslu tohoto náklonu... ...prostě to tak vyšlo... ...a to, jak vše vyšlo, je takový fotografický zázrak...
...ta multikompozice má ohromnou šťávu... ...eleganci... ...dynamiku...
+ ten výraz hlavního portrétovance...!!
...zkrátka sváteční foto-grafická událost...! =O)



ten usmirovaci proces se slecnou nahodou bude asi dlouhodobejsi zalezitost. (:



[fs:126] detto ako Kristína ! naozaj tu ten náklon u mňa nemá zmysel....



asi se zdržím komentáře páč nevim :-). Nebo ne - pocit spíš nepříjemný, ne z tebe, ale z města, krosbarvy, těsnosti, samoty pána uprostřed skleněné fasády, ze zmatku aut dole, z nasazené plynové masky (semafor) a tak :-). Jako že žít ve městě je nepříjemné.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 144/155

Page
144