tohle je mi sympatický, velmi, nejenom vizuálně.
a na explikaci seru - stačí mi, že je to vtipný.)
troufnu si poznamenat, že první dvě fotky z hlediska práce s prostorem (respektive s ohledem na výběr prostoru a usazení objektu v něm) považuju za velmi zdařilý, zatímco u 3. a 4. fotky mi ta situace nepřijde dobře zachycená. respektive taknějak průměrně - na židli mě to neposadí a ani mě to z ní nezvedne. problém hledání prostoru, ve kterym figuruje jeden jedinej dominantní prvek v souladu s okolim, jež ho doplňuje, a přitom je mezi prvnim a druhym plánem dostatečná "vdušnost", to vše v kombinaci se "středovou" kompozicí, jsem už kdysi zkoušel řešit při tom mym poťapanym focení stromů - s nevalnou úspěšností... tobě se to, myslím, zadařilo. i když 4. fotku bych do toho asi netahal.
Vendulo, zdá se, že máš tak trochu spřízněnou duši v jednom známém výtvarníkovi. Jmenuje se František Skála. A je pro mne hádankou, zda tvé série vznikly proto, že znáš ikebany od B.K.S., anebo naopak z důvodu, že ikebany B.K.S. neznáš.
Škoda, že teď nemohu oskenovat fotky ikeban z jedné tiskoviny o B.K.S., která vyšla v roce 1992., a dát to sem jako odkaz. Na těch fotografiích jsou členové B.K.S. s různými větvemi, křovinami, dřevinami apod. tak trochu v příbuzném duchu. Jde o práce převážně z osmdesátých let minulého století. Fotografie jsou černobílé, a pod nimi jsou titulky. Uvedu příklad:
Týnec nad Sázavou 1979
Člověk jako rovnocenný prvek ikebany
Bílá Hora, Blizna B.K.S., sklobání 1987
Mobilní ikebana vstupuje do sociálních vazeb městského interieru
Wroczlaw 1988
Trucovna nonkonformních ikebanářů
Dřevíč 1988-89
Ikebana na pomezí architektury
Ikebana ve specifické citaci B.K.S.,
paradoxně jako diskurs na téma fenoménu Mitteeuropa
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
http://vimeo.com/12660219
:)
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
fotky víš jak... :)
***
Valsidal Ruzam
* * *
Ianus Germanicus
S(6) ulovky z roudna
Patrik Chryštejnský
Podzim na Jare
Adriana Cahová
ty mrtvy oci... ale líbit =)
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
mimochodom uz mam skoro hotovy ten manifest mamfpicizmu. potom ti poslem.
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
S(6) ulovky z roudna
Patrik Chryštejnský
(imho)
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
S(6) ulovky z roudna
Patrik Chryštejnský
A: katolicka prudernost, marie curie, inspirace na digartu.
super!
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
Podzim na Jare
Adriana Cahová
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
explikace, explikace... jen jsem si to chtela vyslovit :)
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
moc se mi to líbí a baví mě to
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
a na explikaci seru - stačí mi, že je to vtipný.)
troufnu si poznamenat, že první dvě fotky z hlediska práce s prostorem (respektive s ohledem na výběr prostoru a usazení objektu v něm) považuju za velmi zdařilý, zatímco u 3. a 4. fotky mi ta situace nepřijde dobře zachycená. respektive taknějak průměrně - na židli mě to neposadí a ani mě to z ní nezvedne. problém hledání prostoru, ve kterym figuruje jeden jedinej dominantní prvek v souladu s okolim, jež ho doplňuje, a přitom je mezi prvnim a druhym plánem dostatečná "vdušnost", to vše v kombinaci se "středovou" kompozicí, jsem už kdysi zkoušel řešit při tom mym poťapanym focení stromů - s nevalnou úspěšností... tobě se to, myslím, zadařilo. i když 4. fotku bych do toho asi netahal.
mimochodem - hezký nohy :) to jsou sebefotky?
S(4) Naturlich
Vendula Knopová
Škoda, že teď nemohu oskenovat fotky ikeban z jedné tiskoviny o B.K.S., která vyšla v roce 1992., a dát to sem jako odkaz. Na těch fotografiích jsou členové B.K.S. s různými větvemi, křovinami, dřevinami apod. tak trochu v příbuzném duchu. Jde o práce převážně z osmdesátých let minulého století. Fotografie jsou černobílé, a pod nimi jsou titulky. Uvedu příklad:
Týnec nad Sázavou 1979
Člověk jako rovnocenný prvek ikebany
Bílá Hora, Blizna B.K.S., sklobání 1987
Mobilní ikebana vstupuje do sociálních vazeb městského interieru
Wroczlaw 1988
Trucovna nonkonformních ikebanářů
Dřevíč 1988-89
Ikebana na pomezí architektury
Ikebana ve specifické citaci B.K.S.,
paradoxně jako diskurs na téma fenoménu Mitteeuropa
:)