<all comments> ]


jedině multiplikace... je správná cesta ke spasení... :D...

fotky víš jak... :)



tvoju kupelnu poznam, ale tuto zubrienku som tam neviel ;-)



Patriku, myslím, že jsi na dobré cestě! akorát hesa a houx jsou slabší.



je to vtipne, je to vytvarne a je to vendula - no nekup to, jito =)



dobre ty!!!
mimochodom uz mam skoro hotovy ten manifest mamfpicizmu. potom ti poslem.



konečně zas něco, co mě baví. celej ten soubor se mi líbí takhle, povedlo se ti to!



[fs:102] já beru jen houx, a to fakt hodně! ostatní jen slabá omáčka.
(imho)



Q: jmenuj tri nejvyraznejsi prinosy polska svetu.
A: katolicka prudernost, marie curie, inspirace na digartu.

super!



jj, lahudka
explikace, explikace... jen jsem si to chtela vyslovit :)



jo, tohle je skvělý...
moc se mi to líbí a baví mě to



tohle je mi sympatický, velmi, nejenom vizuálně.
a na explikaci seru - stačí mi, že je to vtipný.)

troufnu si poznamenat, že první dvě fotky z hlediska práce s prostorem (respektive s ohledem na výběr prostoru a usazení objektu v něm) považuju za velmi zdařilý, zatímco u 3. a 4. fotky mi ta situace nepřijde dobře zachycená. respektive taknějak průměrně - na židli mě to neposadí a ani mě to z ní nezvedne. problém hledání prostoru, ve kterym figuruje jeden jedinej dominantní prvek v souladu s okolim, jež ho doplňuje, a přitom je mezi prvnim a druhym plánem dostatečná "vdušnost", to vše v kombinaci se "středovou" kompozicí, jsem už kdysi zkoušel řešit při tom mym poťapanym focení stromů - s nevalnou úspěšností... tobě se to, myslím, zadařilo. i když 4. fotku bych do toho asi netahal.

mimochodem - hezký nohy :) to jsou sebefotky?



Vendulo, zdá se, že máš tak trochu spřízněnou duši v jednom známém výtvarníkovi. Jmenuje se František Skála. A je pro mne hádankou, zda tvé série vznikly proto, že znáš ikebany od B.K.S., anebo naopak z důvodu, že ikebany B.K.S. neznáš.

Škoda, že teď nemohu oskenovat fotky ikeban z jedné tiskoviny o B.K.S., která vyšla v roce 1992., a dát to sem jako odkaz. Na těch fotografiích jsou členové B.K.S. s různými větvemi, křovinami, dřevinami apod. tak trochu v příbuzném duchu. Jde o práce převážně z osmdesátých let minulého století. Fotografie jsou černobílé, a pod nimi jsou titulky. Uvedu příklad:

Týnec nad Sázavou 1979
Člověk jako rovnocenný prvek ikebany

Bílá Hora, Blizna B.K.S., sklobání 1987
Mobilní ikebana vstupuje do sociálních vazeb městského interieru

Wroczlaw 1988
Trucovna nonkonformních ikebanářů

Dřevíč 1988-89
Ikebana na pomezí architektury

Ikebana ve specifické citaci B.K.S.,
paradoxně jako diskurs na téma fenoménu Mitteeuropa

:)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 738/4284

Page
738