<all comments> ]


toto by som chcel na stene tak 2metre dlhe. to by bola pecka.



sort of boring, bang in the middle pic, but it has the wet moss smell of death



ja teda, ackoliv jinak jsem "leica positive", tak tady musim rict, ze se mi to nelibi. a ted nemam primarne na mysli tema/zabery (ty me nezasahly), ale to, co z toho leze za vystup. ten noctilux mi prijde prilis specifickej ve vyrazu (mozna jen na plnou diru?) na to, aby ti z nej lezly konzistentne vypadajici veci v ramci jednoho (vetsiho) souboru tohoto razeni. rekl bych, ze je idealni (a skvelej) na solovky a to jeste pri konkretnich podminkach (rovina ostrosti, pozadi). tady mi vadi kuprikladu nekde bokeh, nekde ta vinetace. zkratka – na normalni veci bych bral s-lux/jinou 50 (nebo mozna n-lux, ale ne na plnou diru) a 1.0 si nechal na extra veci, kde to ma vyznam.

zkratka budes se s nim muset nejdriv szit, tohle je dost zacatecnicky (v kontextu popsanem vyse), a budes muset taky jeste dost ladit barevny podani, tohle je vyhuleny a nekonzistentni co do vyrazu. no jo, cislicova technika chce svoje (rozumej jiny postupy zpracovani nez jsi byl zvyklej u filmu).

ale gut, naradi mas, tak muzes ladit.



reportáž do novin? to je asi hodně mimo, ne?



MB: Díky za tip - našel jsem na tom digineffu super článek Na krokusy s Nikonem P500, takže jsem si i hned i trochu rozšířil obzory.



Už vim, přijde mi to jak Leica vlákno na digineff.cz...



SB: tak von noctilux pri clone 1.0 takhle vinetuje sam od sebe, svine jedna.

Danniel ma delsi vlasy nez ja, to je skandal. :-)

Ta prvni mi prijde fajn, ten nox tam dela dobrou atmosferu, stejne jako u jauk. Ten blof by se mi mozna libil vic, kdyby toho bylo min okolo, i kdyz ten fade do tmava taky neni spatnej.
Jako celek je to teda hodne barevny, cernobila by mozna byla lepsi. Ale to bys to asi musel ofotit na cernobilej film, pocitam. :-)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 528/4284

Page
528