<all comments> ]


u obou mám kyvadlové pocity jo a ne



tahle místa mne přitahují (zvláště v době, kdy je tam málo lidí)



a tahle fotka, až na té s dovolením nablblý název, mne zaujala hodně, kontrasty a pohybová neostrost, a spousta prostoru pro dovyprávění vlastní fantazií



dobrá, aby se v tom pan Vlk necítil sám

mně se ta fotka nelíbí, a protože nejsem technický ani technologický purista (a navíc tomu nerozumím), pomíjím tech. stránku věci a soustředím se na pocity, které jsou pro mne naopak hodně důležité - fotka působí úzkostně až zkostnatěle

a psát sem to jsem nechtěla, protože na ní evidentně Martině záleží, tak proto no



To ostentativní mlčení většiny zde je nesnesitelné. Lidi, prosím vás, pište sem už konečně své komentáře! Zasypte to tady stovkami komentářů, ať vlčí bláboly už konečně zmizí v nedohlednu pod nánosem nových slov!



Já vím, že ten můj „komentář“ zde je úplně hrozný. Ale mám pocit, že je to lepší než nepsat nic. Když někdo vystaví fotku a nikdo k ní nic nenapíše, tak to působí velmi arogantně. Kolektivní ignorance může působit až pekelně. Absence komentářů pod fotkou je nejhorší situace, jaká může ve workshopu nastat. To už je potom lepší napsat cokoliv, třeba i to, že se mi ta fotka nelíbí, než nenapsat nic.



Snad ne Kroky Františka Janečka!?

pes: fotografie je to možná hezká, ale nedokážu se na ni úplně soustředit. Jsem natolik vyděšen tím, že za zády té víly se možná blíží nějaké strašidelné kroky, že mne to nutí zvolat: „rychle utíkej, blíží se kroky!“



uf. tri - nebo v podstate ctyri - tyhle kousky na jedny strane w je na me moc.



Milá Martino, „začátečnickým kontrastem“ mám na mysli takový kontrast, který je příliš tvrdý. Lidi to zpočátku nadchne, ale za nějakou dobu – alespoň někteří – se přílišného kontrastu nasytí a začnou si libovat v jemnějším odstupňování tónů. A skeny z negativů? Tak to je trochu problém. S tím asi nelze mnoho dělat.

A zmiňovaná „kýčovitost“? No prostě fotit takto lesní žínky u kmenu stromu je možná srovnatelné s vystavováním trpaslíků na zahrádkách. K tomu už nějak není co říci.

Před časem si vystavila fotky Silvie sice také u stromu, ale tem kmen tam nebyl tím úplně profláknutým způsobem, ale objevil se tam tak trochu v podobě nějakého velkého zvířete – praještěra, hrocha anebo něčeho takového. A tak to bylo tímto jevem ozvláštněno – bylo to trochu jinak, než jak to u kmenů stromů bývá:

http://www.fstop.cz/e/simkova/silvie/

:)



"začátečnický kontrast", milý pane Vlku, je velmi zajímavý termit. co to je? fotka bez úprav, nic jsem s kontrastem nedělala, sluníčko v tom bylo zřejmě začátečník. anebo teda skener u pana Škody, ale já tu vidím prd, pardon.
a proč to slyším až teď? vždyť už jsem vycvakala tolik fotek "kýčovitě u kmenu stromu" a nikdo mi to neřekl, to jste kamarádi? :)



Hezká pohlednice z Versailleského párku.

(Zahradník soustružníkem; frézař zahradníkem.)



Vymýšlet zde vtipný komentář by bylo nošením samorostů do Boubína. Ta fotografie je vtipná sama o sobě, a tak ani já, místní žvanil, ji nebudu kazit blábolením!



Martino, to je velmi sympatická oduševnělá kamarádka, ale vyfotit ji takto začátečnicky až kýčovitě u kmenu stromu a navíc se začátečnickým kontrastem, tak to jsi teda poněkud přehnala! :)



Ondřeji, nehněvej se prosím na drzého vlka, ale i tato varianta na mne působí jako názorný příklad chybné kompozice z učebnice „Nebojte se komponovat“.



parada... hlavne ta trojrozmernost pizza baru oproti tej prvej. mam chut na parok v rozku z horcicou.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 339/4284

Page
339