<all comments> ]


je to potreba vnimat v souvislostech toho cyklu, tj. chapat, ze datumovka tady ma zasadni vyznam.

kdyz delal warhol grafiky campbell's tomato soup, taky se na vysledek koukalo jako na neco, co z velke casti vytvoril navrhar toho puvodniho loga; zaroven ale bylo nezpochybnitelne, ze jde o novy artefakt, protoze tim procesem re-printu se zasadnim zpusobem zmenil kontext sdeleni -- z obchodni znacky se stala znacka esteticka/umelecka (a navic krasne provedena).

ta analogie se sama nabizi, myslim, ze tady se deje to same.


ikonicka fotka, imo jedna z nejdulezitejsich v cyklu.



no prosím, porevoluční plísňáky opět na scéně



Fotografie s vtahující atmosférou. Velmi se mi líbí. Avšak provokuje mne zde to, že ta fotka je vystavena pouze jako malý náhled. Na takovémto pidináhledu není zřejmé, zda ta postava má na hlavě cyklistickou přilbu, natáčky anebo klubko potkanů.

Ale zároveň je fakt, že malé tajemství, kdy nevíme, co si ta osoba konkrétně nasadila na hlavu, je také hezké.



ale ako tapeta na mojom dumb fone je to dobre :)



Nejvelevyváženější klubový Profesore, teď nevím, zda mám hodnotit tuto reprodukci, anebo samotné zde reprodukované dílo.

Toto foto nevnímám jako ready made, ale spíše jako reprodukci díla jiného autora.

A proto zde postrádám jméno autora tohoto díla.

Pokud je ten autor ješitný a egocentrický (což většinou umělci bývají), a dozví se, že jeho dílo je reprodukováno nejen bez jeho souhlasu, ale dokonce i bez uvedení jeho jména, tak ten autor z toho možná dostane záchvat.

Pé Es: Pé Ef 2012



Proužky na svetru výborně ladí s proužky na chodníku.

pes: vinšuji ti šťastné přecházení přes vozovky a silnice v roce 2012.



Včera nebo předevčírem jsem to viděl na tvém blogu a přemýšlel jsem, jestli se to tady objeví :).

Chytlavý to je, ale přijde mi to trochu prasox zpracováním a vadí mi tam lidi.



mily janus, ja by som fakt rad vedel, ci si z celeho fs nerobis pikacu ;)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 323/4284

Page
323