<all comments> ]


cim casteji na to koukam, tim min mi ty detaily vadej a prevazuje ta situace/moment.
proste to ma fakt stavu.



pre mna je toto portret. z profilu.
a ta atmosfera je velmi silna.



th: vsak ok, pokud je cilem skutecne mit-to-vsechno - formu i obsah - unikatni/uhrancivy zabery ve skvelym provedeni -, nejsme v rozporu.



Hm, Tomasi, ta fotografie, na kterou odkazujes, je bezvadna, ale podle mne mimo jine take proto, ze tam je mnohem vic rovin vnimani, ktere muzes objevovat, nez ty tonalitni hricky s hezky nakomponovanyma plochama a strukturama. To, jak ten strom roste z neceho, co vypada jako betonovej obrubnik, nebo ty dvojity sipky, ta koexistence umelych a prirodnich struktur, co ja vim, ale proste ten obrazek je i pro me necim nezamenitelnej.

Kdysi tu nekdo (mozna ty sam?) v jedne diskusi o porizovani vyrezu z fotografii napsal, ze z kazde fotografie mohu vyrezem udelat nejakou dobrou, a bylo to tehdy myslene negativne - jako cosi, co "nepovolenymi prostredky" vede sice k dobremu vysledku, ktery je ale oproti necemu, co uz tak bylo primo vyfotografovano, jaksi mene hodnotny (omlouvam se, pokud to nejak tragicky zkreslene podavam). Ve skutecnosti - a proto mi tehdy ta poznamka prisla tak detinska - se da z kazde situace poridit pri fotografovani vyrez, ktery je kompozicne dobry, a pri trose remeslne zrucnosti neni az zase takovy problem tam ty struktury a tonality mit take. Mozna jsem neskromny, ale mne tohle samo o sobe proste nestaci, rad se na to podivam, ale moje endorfiny pri tom zustavaji relativne v klidu, osobne bych tomuhle druhu fotografie nevenoval energii, protoze mi prijde tak nejak "dekorativni", proste bez nejakych explicitne k te fotografii se vztahujicich emoci. Jako architekt mam pro ne pochopeni, daji se jimi skvele doplnit prislusne interiery a maji sve opodstatneni, ale pote, co jsem nejakou takovou vybral a povesil ji nekomu na zed, me - da facto - prestala zajimat jinak nez jako oku libe organizovana plocha. Mozna to souvisi s mym zpusobem konzumace umeni obecne, ja mam proste potrebu obklopovat se obrazama, ktery nejsou "pouze hezky".

Doufam, ze to ted neberes osobne, nejde mi pouze o tvoje obrazky a je to pouze muj osobni pocit bez jakehokoli naroku na absolutno.
Absolutno totiz neexistuje. :-)



ohwell, to bude asi trochu problem. me v poslednich ~5 letech zrejme uplne nejvic fascinuje tahle fotka simona larbalestiera - http://www.simon-larbalestier.co.uk/g5_05.html. :)



LV: ja to nechtel psat takhle na rovinu, ale vidim to stejne. Tohle je fajn, urite ti dela radost se piplat s tema tonalitama, ale je to mrtvy a navzajem nahraditelny. Udelej z toho knihu, par lidi si ji koupi, podivaj se na to a obrati stranku, aniz by po prolistovani vedeli, co videli. Na ty jeptisky si vzpomenou jeste po tydnu.



Tomáši, od chvíle, kdy jsi vystavil fotku s jeptiškami na ulici v Římě, už mě na žádné kinofilmové krajinky nenalákáš. Statické focení krajinek do tebe už neberu. Máš na víc.



js: z negativniho kina (nebo jeste mensich formatu) takovyhleho vysledku skenem filmu dosahnout nelze. svitek uz je ok, obzvlast pri skenu na x5.



Mně se tady teda líbí forma, ale nejsem si jist, jestli mě zajímá i samotný obsah.

Nicméně se mně (u více tvých fotek) vkrádá do mysli úvaha, jestli bych byl schopen dosáhnout "podobného" výsledku svou cestou (sken negativu -> photoshop). Sice mám photoshop skills myslím na celkem solidní úrovni, ale nic takového mně z něj neleze. A já nevím, zda-li je to kvůli tomu, že ty skills přecijen dostatečně vysoké nejsou, nebo tím, že sice vím jak, ale nevím přesně, co vlastně v tom photoshopu chci, nebo to prostě nejde...



přidávám se k chvalozpěvům, velmi příjemná fotka



je to sexy... Freddie by se zaradoval, Good times are now. :)



Škoda, že ta druhá není v diptychujuchuchu s jinou fotkou, která by mi víc dokreslovala, cos tím chtěl vlastně říct. :)



Ten pán vypadá přesně jako náš soused... :) Přiznám se, že jsem si k tý fotce docela dlouho hledala cestu. Ani mi na ní nic nevadí, ale prostě ve mně nevyvolala ty emoce/nadšení, co bych předpokládala. Ještě se vrátim (jako už mockrát teda)...



já bych teda čučela po slečně, rozhodně ne po Tomášovi ;-)



římskost... to je vlastně velmi časé, a to velmi zhruba Řím kol. poloviny minulého století :)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 255/4284

Page
255