Mám to na jazyku už niekoľko dní a neviem nájsť tie právne slová. Stále chcem napísať niečo ako že táto fotka je neskutočne "živá". Už iba to, akým spôsobom tam zafungoval vietor.
je to blbost a na zed bych si to nedal, protoze se mi to nelibi
ale na druhou stranu to nejakym zahadnym zpusobem dokazu ocenit
(je to pekne plasticky)
chtěla jsem sem ještě dopsat, že mi to připomíná hlubotiskové ilustrace ze starých verneovek atd., atd., takže děkuji svému tiskovému mluvčímu, již poněkolikáté mne předběh' a napsal to mnohem lépe :-)
i ta další slova IG podepisuju, krom toho kinofilmu, protože to si netroufám hodnotit
ale jinak jsem moc ráda, že tu zazněla ta diskuse, určitě je fajn rozšiřovat si spektrum témat a hledat nové cesty a pohledy, nemyslím si, že ta nebo ona cesta k fotografickému vyjádření je lepší, jsou to dva různé pohledy z tisíců možných, mohou navzájem koexistovat, nevylučují se
mi to připomíná ilustrace ze staré verneovky - tajuplný ostrov
ty tóny černé si vyloženě užívám
takže fajn
jenom si říkám, jestli fotit to na kinofilm a poměr 3:2 je šťastná volba (ale když to funguje, tak asi jo...)
když už tady padlo to porovnání s jebtiškama, tak mně sedí víc tahle fotka, protože si užívám nějakou její umanutou výtvarnost, která je dost naschvál, ale asi jedině takhle to funguje (bo jak bych to nazval) - já si kupodivu budu víc pamatovat tuhle fotku (jebtišky jsou skvělý moment, ale já na nich mám nějaké výtvarné blokátory a tady ne), protože je to tak zvláštně zvláštní a provokující; dokonce bych řekl, že je to určitý "fotografický manifest" The Photography According to Szépe.
ja teda zase vnimam ty objemy a prostor a ty vetrniky jsou meritko
je to hodne zajimava vec, tahleta fotka, zvlastni atmosferu emituje
takovy prolnuti korenu zeme s letmym zasahem humanoidu,
kdyz si to trochu rozpohybuju, tak ubyva utes, snizuje se, mraky rozmazou oblohu, ta se jemne teteli a v jednom okamziku, ale jen na mrknuti, tam vyjedou vetrniky, rozviri se a navzdy zmizi
<>
Tomáš Szépe
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
ako ornament je to výborné.
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
S(2) <>
Petr Horký
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
to je akoze +.
proste v ramci tejto doby a snahy priblizit cloveku umenie je TOTO dokonale.
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
http://www.mcescher.com/
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
ale na druhou stranu to nejakym zahadnym zpusobem dokazu ocenit
(je to pekne plasticky)
takze jsem urcite zvedavej na dalsi
S(2) <>
Petr Horký
<>
Tomáš Szépe
Piknik v Ardenách
Barbora Mráčková
<>
Tomáš Szépe
i ta další slova IG podepisuju, krom toho kinofilmu, protože to si netroufám hodnotit
ale jinak jsem moc ráda, že tu zazněla ta diskuse, určitě je fajn rozšiřovat si spektrum témat a hledat nové cesty a pohledy, nemyslím si, že ta nebo ona cesta k fotografickému vyjádření je lepší, jsou to dva různé pohledy z tisíců možných, mohou navzájem koexistovat, nevylučují se
k této Fotografii se budu ráda vracet
<>
Tomáš Szépe
/nemas nahodou takovou verzi?/
<>
Tomáš Szépe
ty tóny černé si vyloženě užívám
takže fajn
jenom si říkám, jestli fotit to na kinofilm a poměr 3:2 je šťastná volba (ale když to funguje, tak asi jo...)
když už tady padlo to porovnání s jebtiškama, tak mně sedí víc tahle fotka, protože si užívám nějakou její umanutou výtvarnost, která je dost naschvál, ale asi jedině takhle to funguje (bo jak bych to nazval) - já si kupodivu budu víc pamatovat tuhle fotku (jebtišky jsou skvělý moment, ale já na nich mám nějaké výtvarné blokátory a tady ne), protože je to tak zvláštně zvláštní a provokující; dokonce bych řekl, že je to určitý "fotografický manifest" The Photography According to Szépe.
<>
Tomáš Szépe
parada
<>
Tomáš Szépe
je to hodne zajimava vec, tahleta fotka, zvlastni atmosferu emituje
takovy prolnuti korenu zeme s letmym zasahem humanoidu,
kdyz si to trochu rozpohybuju, tak ubyva utes, snizuje se, mraky rozmazou oblohu, ta se jemne teteli a v jednom okamziku, ale jen na mrknuti, tam vyjedou vetrniky, rozviri se a navzdy zmizi