<all comments> ]


prihod k tomu aj tie dalsie veci, ondro, nabere to na sile



tohle je asi to nejlepší, co jsem tady viděla za poslední dobu. strašně mě to oslovilo. :)



tohle bych tady nečekala asi... nějak tomu nerozumím.
proč?



tady ty fotografie aut a stromů jsem nikdy nepochopila.
snažím se v tom něco najít, ale fakt to nejde.



Je to docela zajímavá synergie nevkusu architekta a diletantství fotografa. A protože vím, že Petr zde v minulosti vystavil řadu hezkých a někdy i velmi hezkých fotografií, tak to vnímám tak, že jde o úmysl. Prostě Petr tu stavbu zcela programově vyfotil špatně, aby se celkový účinek vynásobil. Tuto tezi podporuje zvolený název série, odkazující zdánlivě nesmyslně k období počátků industriálního romantismu zhruba před 300 lety, čili k období daleko před vynálezem žárovky.



tje tak do služebního deníčku architekta, ale sem?



nejdriv dobry a pak blby, ale rozumim.



[fs:102] to je hodně slabé. bez přidané hodnoty ve špatném světle...



ja baraky a jejich (pro me) bizarni i obycejny detaily fotim dost rad, a tohle mi pripomina spoustu mojich fotek, ktery povetsinou stojej za hovno.



ja vubec nechapu, o cem to ma vypovidat/proc by to nekdo takto nafotil (rozumej, nekdo, kdo fotce aspon trochu rozumi).



petre, to se mi jevi hodne zly.

pro architektonickej dokument je tu predevsim zcela nevhodny svetlo a nepresna, bortiva kompozice, a jako vytvarna fotka se to u me nekvalifikuje.

pusobi to, jako kdyz ty baraky dostal pro technicky ucely za ukol odfotit nekdo, kdo nema nejmensi tuseni, jak se k takovy praci pristupuje.



To auto vyzerá, akoby sa potápalo. Alebo "vcucávalo" samé do seba. A to mi prišlo vtipné.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 250/4284

Page
250