Přiznám se, že to zmiňované přehození pořadí v horizontálním triptychu jsem vyzkoušel v počítači už včera, ještě dříve, než jsem zde odeslal první vstup..
Totiž občas, když si nejsem úplně jistý, tak před prvním komentářem provedu praktický pokus...
Abych to viděl přesně..
Ale rozhodně ti to včera zmiňované pořadí nevnucuji..
A také je možné, že se mýlím, anebo že je to až příliš plechovkativní..
Ten strom na kraji má také své kouzlo..
Jinak se mi ten triptych stále líbí i tak jak je, a líbí se mi všechny tři samostatné fotografie..
Ale hlavně jak působí ve vzájemné konstelaci..
Každý z nás má nějaký názor kterou fotku vyhodit a kterou ponechat, případně jak změnit pořadí, ale tím se nenech zmást..
Prezentuj to podle sebe – podle toho, jak to cítíš ty..
a pro vlčí vznímání je toto rozhodně zajímavá konstelace zajímavých fotografií..
působí, jako kdyby byla exponována ze stativu automaticky bez přítomnosti lidí..
jako kdyby automat, čekající v nehybné pozici řadu dní a možná měsíců, otevřel závěrku sám přesně v okamžiku, kdy je podle citlivých senzorů optimální tvar, konstelace, odrazivost a povrchová struktura vlnek..
právě civím na malé náhledy první strany galerie fstopu, a zjišťuji, jak jednotlivé symetrie těchto tří fotek v náhledovém triptychu pěkně ladí s téměř sousedící symetrií od pana Doktora Savického..
;)
docela chápu jedince, kteří pod fotky píšou pouze jedno až dvojslabičné (občas i rozvleklé trojslabičné) výkřiky typu „líbí, nelíbí, nic, něco, nuda, bavím se...“
pasáž Rokoko II
Lubomír Vlk
a ráda jsem zas viděla snímek vlčím okem
S(4) SND
Henrik Filo
Přiznám se, že to zmiňované přehození pořadí v horizontálním triptychu jsem vyzkoušel v počítači už včera, ještě dříve, než jsem zde odeslal první vstup..
Totiž občas, když si nejsem úplně jistý, tak před prvním komentářem provedu praktický pokus...
Abych to viděl přesně..
Ale rozhodně ti to včera zmiňované pořadí nevnucuji..
A také je možné, že se mýlím, anebo že je to až příliš plechovkativní..
Ten strom na kraji má také své kouzlo..
Jinak se mi ten triptych stále líbí i tak jak je, a líbí se mi všechny tři samostatné fotografie..
Ale hlavně jak působí ve vzájemné konstelaci..
Každý z nás má nějaký názor kterou fotku vyhodit a kterou ponechat, případně jak změnit pořadí, ale tím se nenech zmást..
Prezentuj to podle sebe – podle toho, jak to cítíš ty..
a pro vlčí vznímání je toto rozhodně zajímavá konstelace zajímavých fotografií..
=:o)
pasáž Rokoko II
Lubomír Vlk
pěkné průhledy zrcadly, ale celkový dojem není nikterak výrazný
S(4) SND
Henrik Filo
Lubosi, neskusal som to ale napadlo ma to ked som to skladal a hned som to zavrhol aby nahodou niekto za tym nehladal nejake hlboke myslienky ;)
povodne som chcel dat len ten strom samostatne a asi to tak malo byt...
S(4) SND
Henrik Filo
Henriku, a zkoušel jsi si teda tu včera zmiňovanou variantu horizontálního triptychu se stromem uprostřed?
Variantu, kde těžištěm triptychu bude ten kmen..?
;)
pasáž Rokoko II
Lubomír Vlk
;))
S(4) SND
Henrik Filo
S(7) landscape with Frank
Ana Trninić
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/134/lido.jpg
odlesky od hladiny vyšly velmi pěkně..
vlnky jak na objednávku..
je to velmi klidná fotografie..
působí, jako kdyby byla exponována ze stativu automaticky bez přítomnosti lidí..
jako kdyby automat, čekající v nehybné pozici řadu dní a možná měsíců, otevřel závěrku sám přesně v okamžiku, kdy je podle citlivých senzorů optimální tvar, konstelace, odrazivost a povrchová struktura vlnek..
rozjímací fotografie..
=:o)
pasáž Rokoko II
Lubomír Vlk
ona teda neni japonka? ;)
S(4) SND
Henrik Filo
;)
S(4) SND
Henrik Filo
S(4) SND
Henrik Filo
S(7) landscape with Frank
Ana Trninić
bez názvu
Jan Savický
S(4) SND
Henrik Filo
S(4) SND
Henrik Filo
bez názvu
Jan Savický
bez názvu
Jan Savický
docela chápu jedince, kteří pod fotky píšou pouze jedno až dvojslabičné (občas i rozvleklé trojslabičné) výkřiky typu „líbí, nelíbí, nic, něco, nuda, bavím se...“
tím lze alespoň trochu přibrzdit čas..
také takto občas-čas brzdím..
;)
bez názvu
Jan Savický
otec
Milan Bureš