[fs:102] nelíbí se mi, jak jde to světlo z vrchu. to dělá tu plochost. vadí mi kompozice, to auto mělo být uprostřed fotky. minimálně nedělá moc dobrotu, jak je před autem méně místa než za ním. a roztříštěný plán za živým plotem mi tady taky nesedí.
ale chápu, že ta scéna přitahovala a vybízela... asi bych taky neodolala aspoň se podívat skrz hledáček. možná jiný úhel, možná jít blíž...? a nejspíš si počkat na jiné světlo.
takhle nevábné světlo mi naprosto korespondovalo k této scéně...
neuvažuju nad fotkou primárně jako dobrá fotka/špatná fotka, ani jsem doposud mnoho opravdu dobrých fotek neviděla...
a tady konkrétně je důvodem pro vložení vizuální navázání na předchozí fotku z W od ŠŠ. prostě celkový odlehčení od dobrých fotek/špatných fotek. včetně toho piktogramu. ale tohle bych asi opravdu neměla psát. návody na fotky berou subjektivní přístup k vnímání.
baro, to je trochu subtilnejsi problem - i rozptylene svetlo existuje v lilionu variant, a bohuzel ne kazda z nich dobre modeluje. je to fenomen, na ktery narazi kazdy, kdo foti prevazne ve stinu, a nestastny tim, ze je nekdy na miste tezko rozpoznatelny.
kazdopadne netusim, nakolik je ti tenhle fakt znamy -- treba ti tady delam prednasku z neceho, co je pro tebe naprosto samozrejme, a presne takhle nevabne svetlo jsi pro ten zaber doopravdy chtela.
není Berlín jako Berlín, každopádně tenhle se mi zamlouvá víc než ten černobílý od Vojty. Dvojice stromů mi připoměla fotky od Toscaniho a to světlo včetně tonality je taky parádní. Akorát já bych to asi srovnal do roviny, ale proti gustu...
Stavět dobrou fotku na zubavým plotě mi přijde trochu málo, ostatně hodně pozornosti poutá černý auto, na kterém už ale nic moc zajímavého neshledávám.
S(4) TAPETA
Ondřej Hruška
<->
Třešeň ze Sadu
ale chápu, že ta scéna přitahovala a vybízela... asi bych taky neodolala aspoň se podívat skrz hledáček. možná jiný úhel, možná jít blíž...? a nejspíš si počkat na jiné světlo.
<->
Třešeň ze Sadu
<->
Třešeň ze Sadu
neuvažuju nad fotkou primárně jako dobrá fotka/špatná fotka, ani jsem doposud mnoho opravdu dobrých fotek neviděla...
a tady konkrétně je důvodem pro vložení vizuální navázání na předchozí fotku z W od ŠŠ. prostě celkový odlehčení od dobrých fotek/špatných fotek. včetně toho piktogramu. ale tohle bych asi opravdu neměla psát. návody na fotky berou subjektivní přístup k vnímání.
<->
Třešeň ze Sadu
cf.
http://www.fstop.cz/e/vlk/po-desti/ - vrcholne plasticke rozptyl. svetlo
http://www.fstop.cz/e/tupy/krovi/ - ditto v barve
vs.
http://www.fstop.cz/e/36.kucera/untitled/ - vrcholne ploche rozptyl. svetlo
http://www.fstop.cz/e/2.tupy/krovi/ - ditto v barve
kazdopadne netusim, nakolik je ti tenhle fakt znamy -- treba ti tady delam prednasku z neceho, co je pro tebe naprosto samozrejme, a presne takhle nevabne svetlo jsi pro ten zaber doopravdy chtela.
...
Šimon Štrba
<->
Třešeň ze Sadu
<->
Třešeň ze Sadu
<->
Třešeň ze Sadu
...
Šimon Štrba
<->
Třešeň ze Sadu
...
Šimon Štrba
<->
Třešeň ze Sadu
...
Šimon Štrba
<->
Třešeň ze Sadu
S(5) Petr Horký pro Adidas
Vendula Knopová
...
Šimon Štrba
S(5) Petr Horký pro Adidas
Vendula Knopová
...
Šimon Štrba
### <>
(C. I.)