<all comments> ]


tonalne neprijatelny = odbarveni, kontrast, jas?



celkem fajn... ale ja na ty pinhole vetsinou moc nejsem .)



no na ten papír jsem taky zvědavej, to asi bude velká paráda..
moment je podle mě dokonalej, škoda toho lobotomickýho zásahu. ;)



hm, ta levá je bohužel o moc lepší. ;)
především výrazem teda, ale i tim zajímavým placatým světlem a sněhem (vs týpek bez trika), kontrastem... no vůbec se k sobě nehoděj.
ale jako jesli to mělo symbolizovat, jak se z vykontrastěnýho rebela stal zašedlej strejda... ;)



jk: no ty zabery mi neprijdou dobry, a to odbarveni to pak jeste dodelalo - je to tonalne naprosto neprijatelny.



ja tu digitalni tonalitu taky nedavam... par zaberu ma trochu naslapnuto jugr a moozna noeg.. ale celkove slaby .(



a nekoukatelny kvuli tomuu odbarveni, nebo ze to je hodne spatny?

:)



leva sedne lip... jinak se pekne nafouknul .)



protoze vsude propagujou, jek to je pro zacatek jednodusi, lip se tim prej ucis, kdyz tam jeste nejsou barvy, nevim

neni to tak?



fajn,
možná by každá mohla být nějak jinak, ale proč - mně je to takhle něčím hodně sympatický.
USA 1930 - 1970 toulky s charliem,
třeba.



Lucie, já vím a souhlasím... je to upracované, chybí lehkost, swing.
Ale byla to dobrá zkušenost.



a proc to probuh odbarvujes?
pro me je to nekoukatelny.



daval sem si praci, aby ten prevod do BW trochu vypadal, tak snad dobry.

a cerny ramy, protoze mi bilej nesedel k jednice (jugr), ale zase sem chtel aby to bylo jednotny, chapu, ze to nemusi sedet.



levou si pamatuju. čas běží no.) to je tvůj kluk?



nechapu to spojeni... leva ma naslap k dobrymu portretu...


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 2242/4284

Page
2242