<all comments> ]


u mě velmi dobrá topografie.
ale až bych řekl, že postava je tam navíc - je tak vyčekaná a mi to nic novýho nepřináší, prostě vypadá tam jako figurína nebo robot... nemá pro mě lidský gesto... ale místo krásný.



:)) to je jak ze sedmdesátek...
mně se to líbí, pobavil mě ten záchvěv nostalgie, jenom nechápu, jak se ti to podařilo vyfotit v barceloně 2012?



já na fb viděla i jiný se slečnou a tam se mi tuším jedna či dvě líbily moc.
ale mohu tě uklidnit, já tam bejt, tak si taky pár obrázků bez lidí udělám. :)



Jeste me napadla ilustrace...

Nekdo mi tu ted psal, ze kategorizace u fotografii je skatulkovani, ale co mam delat vic, kdyz to samostatne nefunguje? Nevim... Proto pisu sve prvotni dojmy... dojny. ;)



Dovedu si to predstavit doma v albu (ktere nemam), ze by se to mohlo libit pro muze, jako foto dcery a jeji matky...

Jako solovka je to malo, Petre... Do workshopu... si myslim...



My lidé (a zvířata) jsme v podstatě líní tvorové. Fotografii jsme vynalezli proto, abychom nemuseli malovat. Protože něco obstojně namalovat je o nervy. A není na to čas. Takže už samotný vznik fotografie lze vnímat jako jeden z projevů postupné degenerace lidstva a zvířectva. Dokonce už i opice v zoo jsou líné malovat své abstrakce a raději mačkají spouště levných digitálních foťáků.



tenhle mi prijde slabsi. mozna si jen nemuzu najit to svoje, ale tentokrat je to na me sedy uz moc.



Viac ako fotka ma berie komentar od Lubomira :)



RE colberg/rozzo: cteni zajimavy (hlavne ta prvni esej je fajn), jen mi prijde, ze se v prubehu diskuze myslenka rozredila a teze nakonec vyznela do ztracena.

demokraticky umeni, heh, nic takovyho. jen nebyvaly rozsireni fotaku v incidenci se stejne nebyvalou proliferaci bezpredmetnyho "sdileni". nahodnej, trivialni bordel, kterej nam hlavy zaplevelil do ty miry, ze uz ho ani nedokazeme vnimat. zadny umeni v tomhle fenomenu neni a nikdy nebylo.

facebook je v podstate mrtvej uz ted a po instagramu nikdo nestekne do dvou let. oboji je jen modni vystrelek, kterej po sobe zanecha kulturni stopy maximalne v kalibru zanrovyho filmu. a budouci nahrada za socialni site zrejme nebude vetsi_lesklejsi_a_globalnejsi, to uz ted totiz taky nikoho moc nezajima.

ta "serializace", jak ji popisuje colberg, by byla terapii pro tuhle nestastnou chvili, ja bych ale radsi videl poradnou katarzi a naslednou renesanci.



Ale pripomelo mi to zacatky na pp... takovej Manek, Sigut, Hosh, Brezina a spol. to by byly pro tebe asi ty spravny typy pro vyzivnou diskusi. :)



Ja si troufam tvrdit, ze se lidi nenasrali, protoze kdyz nekoho zkousis nasrat necim, co uz udelalo 50 lidi pred tebou, tak se proste nikdo nenasere - maximalne mavne rukou a prejde to.



místo abych psal manifesty, radši čtu. na webu je teď rozjetá zajímavá diskuze, kdož máš čas, začti se: /chronologicky/

http://jmcolberg.com/weblog/extended/archives/photography_after_photography/

http://www.thevisualexperience.org/web/photography-photography-good-question-joerg/

http://jmcolberg.com/weblog/extended/archives/photography_after_photography_further_down_the_rabbit_hole/

http://www.thevisualexperience.org/web/photography-photography-web-talent/

atd. já jsem si to musel vytisknout, jinak se na to nedá soustředit. chlapi jsou taková střední generace, takže jim trochu trvá, než dojdou k nějaké konkluzi...

ale opravdu stojíme na rozcestí. to, jak fotografii změnil facebook a instagram, už nepůjde vrátit. sám v tom zatím nemám jasno, chystám se něco napsat.
ve zkratce - ano, všechno už bylo vyfoceno, zvlášť s nástupem chytrých tel. definitivně vzniklo demokratické umění. ale jak se ptá colberg - co si z toho dokážeme vzít? jak na to dokážeme zareagovat?

abych předešel vztahovačným komentům - tohle samozřejě není absolutní řešení té otázky, je to cyklus založený na provokaci klasických foto-estetických norem - jejich zastánců. moc jste se ale nenasrali, příště to budu muset hodit na idnes.



i kdybych mel rad ve fotografii pribehy, coz nemam, stejne by mi to prislo toporny a pateticky



taky nice. a este ze ti napravo dali ty plakaty.



jo, to je goodplace, jak ho chapu.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 222/4284

Page
222