u mě velmi dobrá topografie.
ale až bych řekl, že postava je tam navíc - je tak vyčekaná a mi to nic novýho nepřináší, prostě vypadá tam jako figurína nebo robot... nemá pro mě lidský gesto... ale místo krásný.
já na fb viděla i jiný se slečnou a tam se mi tuším jedna či dvě líbily moc.
ale mohu tě uklidnit, já tam bejt, tak si taky pár obrázků bez lidí udělám. :)
Nekdo mi tu ted psal, ze kategorizace u fotografii je skatulkovani, ale co mam delat vic, kdyz to samostatne nefunguje? Nevim... Proto pisu sve prvotni dojmy... dojny. ;)
My lidé (a zvířata) jsme v podstatě líní tvorové. Fotografii jsme vynalezli proto, abychom nemuseli malovat. Protože něco obstojně namalovat je o nervy. A není na to čas. Takže už samotný vznik fotografie lze vnímat jako jeden z projevů postupné degenerace lidstva a zvířectva. Dokonce už i opice v zoo jsou líné malovat své abstrakce a raději mačkají spouště levných digitálních foťáků.
RE colberg/rozzo: cteni zajimavy (hlavne ta prvni esej je fajn), jen mi prijde, ze se v prubehu diskuze myslenka rozredila a teze nakonec vyznela do ztracena.
demokraticky umeni, heh, nic takovyho. jen nebyvaly rozsireni fotaku v incidenci se stejne nebyvalou proliferaci bezpredmetnyho "sdileni". nahodnej, trivialni bordel, kterej nam hlavy zaplevelil do ty miry, ze uz ho ani nedokazeme vnimat. zadny umeni v tomhle fenomenu neni a nikdy nebylo.
facebook je v podstate mrtvej uz ted a po instagramu nikdo nestekne do dvou let. oboji je jen modni vystrelek, kterej po sobe zanecha kulturni stopy maximalne v kalibru zanrovyho filmu. a budouci nahrada za socialni site zrejme nebude vetsi_lesklejsi_a_globalnejsi, to uz ted totiz taky nikoho moc nezajima.
ta "serializace", jak ji popisuje colberg, by byla terapii pro tuhle nestastnou chvili, ja bych ale radsi videl poradnou katarzi a naslednou renesanci.
Ja si troufam tvrdit, ze se lidi nenasrali, protoze kdyz nekoho zkousis nasrat necim, co uz udelalo 50 lidi pred tebou, tak se proste nikdo nenasere - maximalne mavne rukou a prejde to.
atd. já jsem si to musel vytisknout, jinak se na to nedá soustředit. chlapi jsou taková střední generace, takže jim trochu trvá, než dojdou k nějaké konkluzi...
ale opravdu stojíme na rozcestí. to, jak fotografii změnil facebook a instagram, už nepůjde vrátit. sám v tom zatím nemám jasno, chystám se něco napsat.
ve zkratce - ano, všechno už bylo vyfoceno, zvlášť s nástupem chytrých tel. definitivně vzniklo demokratické umění. ale jak se ptá colberg - co si z toho dokážeme vzít? jak na to dokážeme zareagovat?
abych předešel vztahovačným komentům - tohle samozřejě není absolutní řešení té otázky, je to cyklus založený na provokaci klasických foto-estetických norem - jejich zastánců. moc jste se ale nenasrali, příště to budu muset hodit na idnes.
<>
Tomáš Szépe
ale až bych řekl, že postava je tam navíc - je tak vyčekaná a mi to nic novýho nepřináší, prostě vypadá tam jako figurína nebo robot... nemá pro mě lidský gesto... ale místo krásný.
<>
Vojtěch Veškrna
<>
Vojtěch Veškrna
<>
Vojtěch Veškrna
mně se to líbí, pobavil mě ten záchvěv nostalgie, jenom nechápu, jak se ti to podařilo vyfotit v barceloně 2012?
pension Březina
Martina Šimková
ale mohu tě uklidnit, já tam bejt, tak si taky pár obrázků bez lidí udělám. :)
:.:
Petr Sikora
:.:
Petr Sikora
Nekdo mi tu ted psal, ze kategorizace u fotografii je skatulkovani, ale co mam delat vic, kdyz to samostatne nefunguje? Nevim... Proto pisu sve prvotni dojmy... dojny. ;)
:.:
Petr Sikora
Jako solovka je to malo, Petre... Do workshopu... si myslim...
S(4) <>
Ondřej Hruška
S(4) <>
Ondřej Hruška
<>
Tomáš Szépe
:.:
Petr Sikora
Pudl session
Jirka Pařízek
S(4) <>
Ondřej Hruška
demokraticky umeni, heh, nic takovyho. jen nebyvaly rozsireni fotaku v incidenci se stejne nebyvalou proliferaci bezpredmetnyho "sdileni". nahodnej, trivialni bordel, kterej nam hlavy zaplevelil do ty miry, ze uz ho ani nedokazeme vnimat. zadny umeni v tomhle fenomenu neni a nikdy nebylo.
facebook je v podstate mrtvej uz ted a po instagramu nikdo nestekne do dvou let. oboji je jen modni vystrelek, kterej po sobe zanecha kulturni stopy maximalne v kalibru zanrovyho filmu. a budouci nahrada za socialni site zrejme nebude vetsi_lesklejsi_a_globalnejsi, to uz ted totiz taky nikoho moc nezajima.
ta "serializace", jak ji popisuje colberg, by byla terapii pro tuhle nestastnou chvili, ja bych ale radsi videl poradnou katarzi a naslednou renesanci.
S(4) <>
Ondřej Hruška
S(4) <>
Ondřej Hruška
S(4) <>
Ondřej Hruška
http://jmcolberg.com/weblog/extended/archives/photography_after_photography/
http://www.thevisualexperience.org/web/photography-photography-good-question-joerg/
http://jmcolberg.com/weblog/extended/archives/photography_after_photography_further_down_the_rabbit_hole/
http://www.thevisualexperience.org/web/photography-photography-web-talent/
atd. já jsem si to musel vytisknout, jinak se na to nedá soustředit. chlapi jsou taková střední generace, takže jim trochu trvá, než dojdou k nějaké konkluzi...
ale opravdu stojíme na rozcestí. to, jak fotografii změnil facebook a instagram, už nepůjde vrátit. sám v tom zatím nemám jasno, chystám se něco napsat.
ve zkratce - ano, všechno už bylo vyfoceno, zvlášť s nástupem chytrých tel. definitivně vzniklo demokratické umění. ale jak se ptá colberg - co si z toho dokážeme vzít? jak na to dokážeme zareagovat?
abych předešel vztahovačným komentům - tohle samozřejě není absolutní řešení té otázky, je to cyklus založený na provokaci klasických foto-estetických norem - jejich zastánců. moc jste se ale nenasrali, příště to budu muset hodit na idnes.
:.:
Petr Sikora
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe