<all comments> ]


tady je vidět, že i vydavatel Temnokomorníku může fotit trendy! :)

protože ačkoli se přesná definice či alespoň necopy_paste pokus o definici "trendy" fotky doposud neobjevil, padá tento termín skoro v každém druhém komentáři...

mě osobně to ale nijak trendy nepřijde, možná rozvinu přemýšlení nad tou definicí...



tyvole, azurový pobřeží! co může bejt víc high society?

ta první má výborný světlo, ale nejsem si jist záběrem. celkově kultivovaný a ano, trendy (obzvlášť bupo, to je trochu Vice, a pak ta vybledlost, se kterou taky bojuju, resp. s jejím ospravedlněním).



ta poznamka nemusela byt, fotka pekna



pro me jedina fousac na trojce... jakoze ten zaber ke mne nejak mluvi... zbytek nehodnotim nijak v kontextu polska-nepolska, jen mne to pride takovy smudlani kolem, byt treba nakym zpusobem fotograficky "spravny", ale nalada tam neni, ktera by me oslovila, rikejme tomu treba i zabery pro zabery...



se ti povedla, chasniku
mozna je toho svetla na rameni moc, ale zas to ma lepsi objem



jj
(o fous vic mista vlevo na ukor mista vpravo bych snesl)



[fs:102] deníkovej způsob zaznamenávání cesty je mi velmi sympatickej, ale ty záběry se mi moc nelíbí. v některých případech i včetně obsahu.
koně jsou moc fajn.



to bylo trendy v roce 2007, dneska už je trendy něco úplně jinýho přeci.



To je krasny... clovek sem chvili nezavita a hnedle kouka, ze jsou tu same nove skvosty. Tohle je pro me skutecne tak - skvost.



Nikdo neodpovídá. Možná je to tím, že výraz „trendy“ už není trendy.



OH: Fotografem JE kazdy, kdo ma kameru a pouziva ji. Prave v te tvoji vete "pokud se kazdy citi fotografem..." je citit to, o cem jsem tu psal. Ne kazdy, kdo fotografuje (maluje, vysiva, dela plastiky, kresli do skicaku nebo cura do snehu) vytvari ale umelecka dila, i kdyz samozrejme existuje i mimodek vznikle umeni, kouzlo nechteneho a samozrejme ad extremis existuje i pohled zmineneho Koonse, kdy za urcitych okolnosti je umenim cokoli. Jak kouzlo nechteneho, tak "anything goes" je ovsem pouze jinymi slovy vyjadrena skutecnost, ze kazdy vidi svet skrz filtr svych vlastnich emoci a zazitku. Umeni nas oslovuje mimo jine tim, ze nam oboji zviditelnuje (u sebe sama) resp. zpristupnuje (u jinych).
Ta instagramem fotografujici masa diky tomu produkuje i prekvapive zajimave veci a krome toho muze byt pro nekoho tim rozhodujicim impulsem i pro vznik neceho opravdu hodne zajimaveho.

Kazde umelecke dilo je vnimano subjektivne a ten vjem je vyslednici vsech vjemu, ktere ten divak doposud mel moznost realizovat a take jeho schopnosti vnimat jejich interakce. Proto je obecne vnimani umeni zavisle nejenom na mych subjektivnich asociacich ale i na tom, odkud je cerpam, tedy na vsem, co me obklopuje. Na zjisteni, ze vnimani umeni se v case meni, neni tedy nic revolucniho, tak tomu vzdy bylo, je a uz z postaty veci bude.

Jak uz jsem v mem prvnim vstupu naznacoval, problemem neni schopnost masy vnimat umeni (nejcistsi, wtf?). Schopnost vnimat umeni neni kazdemu stejnou merou vlastni a ani neni nejak nezbytne nutne, aby tomu tak bylo. Na druhou stranu, tu schopnost lze i u toho nejmene talentovaneho jedince kultivovat. Opacne plati, ze i k umeni senzibilizovani jedinci pracuji pouze s tim, co maji asociacne k dispozici, kazdy z nas ma v sobe zabudovane urcite mantinely, kazdy z nas zaziva situace, kdy se mu najednou nekam otevre okno nebo horizont.

Koonsova materstina je anglictina, takze jiste nejake podobne vedene interview bude nekde k nalezeni. Moje puvodni informace ale byla mylna, to, ktere jsem mel na mysli, bylo publikovano v "das Magazin" a ne ve Weltwoche.



7milá klubová Básnířko, dědkuji ti a vinšuji příjemnou vycházku! =:o)



vítr fouká, to je dobré, taky je vždycky dobrý vidět tu zvláštní kresbu p6 skel, ale jinak moc velká romantika


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 216/4284

Page
216