aranžérská práce na druhé fotografii na mne působí křečovitě, ale první fotka má možná tak trochu náběh na vizuální fór (tím však nemyslím zábradlí přes bradu – to je tam poněkud nešťastně a fotku spíš ničí...)
líbí se mi u té první, jak se ta osoba nahoře v dáli trochu ztrácí v tom fotogenickém bludišti, ale zároveň mám pocit, že je to jen na půli cesty mezi fórkem a trivialitou...
S(3) jess
Tereza Jirásková
<>
Henrik Filo
### S(2) japanese camera
Tomáš Procházka
S(2) elka
Ondrej Urban
S(2) elka
Ondrej Urban
S(2) elka
Ondrej Urban
ale on takovýto a podobný rámeček má i pozitivní vlastnost: automaticky pacifikuje případné kompoziční výtržnosti...
částečně...
trochu...
v obecném smyslu...
to je takový universální lék...
i přes divokost křivic jsou v konečném důsledku takovéto a podobné rámečky kompozičním sedativem...
kdo bojuje proti rámečkům, bojuje proti kompozičnímu klidu!
a vůbec: ať žijí ohryzané rámečky!
=:o)
S(2) elka
Ondrej Urban
S(3) <>
Milan Bureš
S(2) elka
Ondrej Urban
S(3) <>
Milan Bureš
jak píše Mistr Tr. Saki, každá je jiná, a přitom každá...
a coccodrillo asi opravdu vede...
=:o)
S(2) elka
Ondrej Urban
S(3) <>
Milan Bureš
S(10) Zálučí 2005 - 01
Honza Sakař
<>
Milan Ulrich
S(2) elka
Ondrej Urban
líbí se mi u té první, jak se ta osoba nahoře v dáli trochu ztrácí v tom fotogenickém bludišti, ale zároveň mám pocit, že je to jen na půli cesty mezi fórkem a trivialitou...
<>
Milan Ulrich
### S(2) japanese camera
Tomáš Procházka
S(3) <>
Milan Bureš
Vejcovní
Adriana Cahová
sampúrna sámádhi
Vejcovní
Adriana Cahová
celkově to působí harmonicky...
hezký, mírně magický fór...
a dobrá nálada...
pěkná iluzionistická fotografie...
velmi se mi líbí...