....na mna mozno az prilis vela symboliky ako obraz, prip. tvar svietidla.
ale po dodatocnom precitani komentara od vlcka mi tato fotka chuti (opat) ovela viac. (vystava a k tomu vlckove predstavy v slovach, myslim, ze uspech je zaruceny.)
vzpomenu si na ní často i když nesedím před monitorem..
včera opět..
plížil jsem se nočními ulicemi a tato fotografie se samovolně zjevovala ve vlčí mysli..
zvláštní dáma pod bizarním obrazem v eliptickém rámu..
zneklidňujícím obrazem..
obrazem z knihy Srdcerváč od Borise Viana..
a to vše pod fantaskním lustrem..
nebezpečným lustrem..
jedovatou medúzou..
preparovaným živočichem z hlubin oceánu..
ze stropu kape voda..
a na obraze s Klementýnou v eliptickém rámu s pomalu střídají všechny tři děti..
Alex, Felix a Calex..
„Anděl seděl sám ve svém pokoji a žasl, že nemá žádné bolesti. Slyšel, jak vedle naříká jeho žena, avšak nemohl k ní jít a vzít ji za ruce, protože ho ohrožovala revolverem. Kvílela raději o samotě, poněvadž nenáviděla své ohromné břicho a nechtěla, aby ji někdo v takovém stavu viděl. Již dva měsíce vysedával Anděl takto o samotě a čekal, až bude po všem; rozjímal o nicotnostech. Také chodíval často do kruhu, protože se dověděl z reportáží, že vězňové chodí dokolečka jako zvířata, jenže kdyby tak věděl jaká. Spal a snažil se spát a myslet přitom na hýždě své ženy, protože vzhledem k břichu na ni raději myslel zezadu. Každou druhou noc se náhle probouzel. Zlo, celkem vzato, bylo spácháno a nebylo na tom nic, co by přinášelo uspokojení.
Kubohnátovy kroky se rozezvučely po schodišti. A v tu chvíli ustal i ženin nářek a Anděl ohromeně strnul. Připlížil se potichu ke dveřím a pokoušel se nahlédnout, avšak dolní pelest mu zakrývala všechno ostatní, a tak stáčel bolestivě pravé oko bez kýženého výsledku. Povstal a napínal sluch, ne snad že by chtěl slyšet někoho speciálně.“
Lubomira: Ja nemusim prece nic promijet, moje fotky Ti nejdou, nelibej se, libej se Ti jiny.. :o) To je prece zdravy, nic se nemuze libit vsem. Netreba se omlouvat.
lustr jako objekt sám o sobě je skvělej a dobře použitelnej, vysvětlím jen proč se mi nelíbí v tomto záběru:
- odvádí pozornost k sobě, ale na sobě ji neudrží
- není na střed, ač vše ostatní jo
- bez něj je ta fotka čistá a úplně mi stačí "rozhovor" mezi těhotnou ženou na židli a ženskou s dítětem v obraze...
To vše je samosebou přísně subjektivní :)
tak, doma to konecne vidim poradne a dodam, ze se mi nelibej ani ty tapety co sem predtim nevidel, repektive to bude asi spis valecek, te fuk, proste blby kulisy jinak zaber bez lustru jako takovej fajn
a uz mlcim ;)
no, v mobilu to bylo lepsi teda
koukam ze ve vobraze nejni abstrakce, ale nakej zivot, takze nefikat ;)
lustr je umistenej darebne, celkem dost to pro mne rozbil
a jedna stourava, nelibej se mi ty parkety, nenadelam nic :)
rekvizity, modelka parádní, jen to v té jedné ose to působí takřka jak Damoklův meč.... když je to takhle poskládané, nutí to hledat skryté významy, zatím jsem k nim nenašla ten správný klíč. Když tomu ufiknu ten lustr, tak príma fotka, ale už to ztrácí to napětí. Přijdu se podívat, co napíšou ostatní :-)
ale po dodatocnom precitani komentara od vlcka mi tato fotka chuti (opat) ovela viac. (vystava a k tomu vlckove predstavy v slovach, myslim, ze uspech je zaruceny.)
dobra modelka asi
dobre svetlo
spatna fotka
vzpomenu si na ní často i když nesedím před monitorem..
včera opět..
plížil jsem se nočními ulicemi a tato fotografie se samovolně zjevovala ve vlčí mysli..
zvláštní dáma pod bizarním obrazem v eliptickém rámu..
zneklidňujícím obrazem..
obrazem z knihy Srdcerváč od Borise Viana..
a to vše pod fantaskním lustrem..
nebezpečným lustrem..
jedovatou medúzou..
preparovaným živočichem z hlubin oceánu..
ze stropu kape voda..
a na obraze s Klementýnou v eliptickém rámu s pomalu střídají všechny tři děti..
Alex, Felix a Calex..
„Anděl seděl sám ve svém pokoji a žasl, že nemá žádné bolesti. Slyšel, jak vedle naříká jeho žena, avšak nemohl k ní jít a vzít ji za ruce, protože ho ohrožovala revolverem. Kvílela raději o samotě, poněvadž nenáviděla své ohromné břicho a nechtěla, aby ji někdo v takovém stavu viděl. Již dva měsíce vysedával Anděl takto o samotě a čekal, až bude po všem; rozjímal o nicotnostech. Také chodíval často do kruhu, protože se dověděl z reportáží, že vězňové chodí dokolečka jako zvířata, jenže kdyby tak věděl jaká. Spal a snažil se spát a myslet přitom na hýždě své ženy, protože vzhledem k břichu na ni raději myslel zezadu. Každou druhou noc se náhle probouzel. Zlo, celkem vzato, bylo spácháno a nebylo na tom nic, co by přinášelo uspokojení.
Kubohnátovy kroky se rozezvučely po schodišti. A v tu chvíli ustal i ženin nářek a Anděl ohromeně strnul. Připlížil se potichu ke dveřím a pokoušel se nahlédnout, avšak dolní pelest mu zakrývala všechno ostatní, a tak stáčel bolestivě pravé oko bez kýženého výsledku. Povstal a napínal sluch, ne snad že by chtěl slyšet někoho speciálně.“
(Boris Vian – Srdcerváč)
...
vzpomněl jsem si na ni včera vícekrát v ulicích starého města..
procházeje městem denním a posléze nočním..
vybavila se mi mnohokrát..
=:o)
este som /asi/ od teba nevidela fotku, ktora by mi nejak kompozocne sadla.
prepac.
fajn je to
a ten obraz také!
pokud tedy použít slovo surrealismus, tak zde a nyní!
a ten posez modelky je také divoký..
dostatečně divoká fotografie!
pes: název „Topení“ se mi velmi líbí!
=:o)
- odvádí pozornost k sobě, ale na sobě ji neudrží
- není na střed, ač vše ostatní jo
- bez něj je ta fotka čistá a úplně mi stačí "rozhovor" mezi těhotnou ženou na židli a ženskou s dítětem v obraze...
To vše je samosebou přísně subjektivní :)
:-×
a uz mlcim ;)
koukam ze ve vobraze nejni abstrakce, ale nakej zivot, takze nefikat ;)
lustr je umistenej darebne, celkem dost to pro mne rozbil
a jedna stourava, nelibej se mi ty parkety, nenadelam nic :)
lustr nechat samo, viz ianus!
máš to i na čtverci?
ja bych ho delal jinak, ale to uz je neco jinyho ;-)
hlavně ten lustr je hodně takovej masožravej
°-E
ale nemůžu se zbavit pocitu, že ty proporce měly být nějak jinak.