ta první je, pro mě, hrozná, hrozně špatná, a ta druhá... těžko říct... něco se mi na ní i líbí. Ale spojit to do jedný fotky - tomu pánovi dát latexový kraťasy, vobojek a do huby kulečníkovou kouli... to by byl masakr jak vod Lise Sarfati.
pro mě gut. první a poslední pole maj svoje.. osvity ;)
některý ty záběry jsou fakt povedený - peoc, cren; mě osobně samozřejmě baví i kajo, i když je to dmnc, dělám přesně takový ;).
huh, začínám hledat paralely a souvislosti mezi mladými a neklidnými umělci fstopu, připadám si jako detektiv. začínám vidět pomalu reference...
well, tahle sérka mi asociuje ondřeje hrušku, stejně jako u něho i tady oceňuju lehkost. při focení je dneska člověk svázanej tolika stereotypama, středová kompozice, pokus o rozhodující okamžik, pokus o nerozhodující okamžik...etc., takže se radost z focení občas vytrácí. člověk pak loví a je úzkostlivý, co má ve foťáku, ví přesně, co očekává, je buď zklamán nebo oslavuje vyplnění svý představy, ale je to celý trochu těžkopádný, takový sice pěkný, ale starom´dní snad malinko... zato tady je evidentní, žes něvěděl, co máš na negativu, nikdy nevíme, co máme na prvním políčku a občas si ho ani nevšímáme, jak rychle chceme spatřit své výsledky, na které jsme čekali, zda se povedly...a zatímco těžké zkomponované záběry se potápí a na dně je žere rez, tahle lehá loďka se bezstarostně pohupuje na vlnách, kdybych měl parafrázovat Hakla trošku...
S(2) <>
Milan Bureš
S(2) <>
Milan Bureš
S(2) <>
Milan Bureš
S(2) <>
Milan Bureš
plzeňští psi
Milan Bureš
jinak nevim, ale ten moment je hodne zivej, jako bych tam taky byl :)
zvlastni duchy
plzeňští psi
Milan Bureš
plzeňští psi
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
to bych chtel tak 60*90.
S(8) lucia
Milan Bureš
některý ty záběry jsou fakt povedený - peoc, cren; mě osobně samozřejmě baví i kajo, i když je to dmnc, dělám přesně takový ;).
S(8) lucia
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
well, tahle sérka mi asociuje ondřeje hrušku, stejně jako u něho i tady oceňuju lehkost. při focení je dneska člověk svázanej tolika stereotypama, středová kompozice, pokus o rozhodující okamžik, pokus o nerozhodující okamžik...etc., takže se radost z focení občas vytrácí. člověk pak loví a je úzkostlivý, co má ve foťáku, ví přesně, co očekává, je buď zklamán nebo oslavuje vyplnění svý představy, ale je to celý trochu těžkopádný, takový sice pěkný, ale starom´dní snad malinko... zato tady je evidentní, žes něvěděl, co máš na negativu, nikdy nevíme, co máme na prvním políčku a občas si ho ani nevšímáme, jak rychle chceme spatřit své výsledky, na které jsme čekali, zda se povedly...a zatímco těžké zkomponované záběry se potápí a na dně je žere rez, tahle lehá loďka se bezstarostně pohupuje na vlnách, kdybych měl parafrázovat Hakla trošku...
Tak :)
S(8) lucia
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
já je většinou vyhazuju, pze jsou tam děsný cypoviny :D
S(8) lucia
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
klidne bych to u toho uvadel. pro neduvtipne... :)