tak ze se ty snaze o autenticitu/prirozenost musi dat nejaky parametry, to je celkem jasny - a jak uz sem psal, tady je ten kontext dost jednoznacne implikovanej.
tebe ta snaha v tomhle uzce vymezenym prostoru nezajima, me treba jo.
uplne popirat existenci moznosti vernyho/autentickyho zaznamu (at uz v tom smyslu, kterej je tady implikovanej, nebo v jakymkoliv jinym) je stejne nesikovny jako na nem za vsech okolnosti trvat.
oba zabery jsou ok, jen asi nelze cekat, ze budou pri tyhle mire "abstrakce" fungovat na siroky publikum mimo nejakej cyklus, kterej jim propujci smysl, byt treba i jen skrz vizualni souvislosti.
inu - kdo si hraje, nezlobí, jen se nesmí divit, že na fs s takovým sólo výstřelem už bez zasazení do širší práce nikoho nepřekvapí, resp. jedině nepříjemně - obzvlášť s tak silnym efektem.
S(2) Karel byl p.r.i. tom
Martin Bobek
.
Martin Bobek
.
Martin Bobek
nic uzasnyho, ale ok
.
Martin Bobek
.
Martin Bobek
.
Martin Bobek
### .
Martin Bobek
.
Martin Bobek
tebe ta snaha v tomhle uzce vymezenym prostoru nezajima, me treba jo.
.
Martin Bobek
uplne popirat existenci moznosti vernyho/autentickyho zaznamu (at uz v tom smyslu, kterej je tady implikovanej, nebo v jakymkoliv jinym) je stejne nesikovny jako na nem za vsech okolnosti trvat.
.
Martin Bobek
tohle je proste trapny.
S(2) .
Martin Bobek
.
Martin Bobek
.
Martin Bobek
(si ji pamatuju z ppcka)
.
Martin Bobek
navíc ta kompozice je prostě nic moc (imo).
.
Martin Bobek
.
Martin Bobek
shock-fx a pritom sem si pomerne jistej, ze se mi to bude libit i za rok.
"teta ma husy." :))