Filter in effect:

(anyone) 
[fs:210]
Richard Procházka [fs:210]



:)
se mi to teď spojilo s tím Kristýniným ismem ;-)



> ale nakonec mě snad donutíte ponořit se do temna komory :))

uz jenom tohle by mi udelalo radost :)



to by byla zcela nepochybně zajímavá soutěž :)) takový výzkum postprocesu, sám jsem nad tím už párkrát uvažoval
jasně, že máte pravdu v tom, že v komoře z toho vyleze zas něco trochu jinýho, než ze skenu, a je i jasný, že každýmu by z toho vypadla asi trochu jiná fotka, ale přeci jen taky nejsem úplný teoretik - taky zvětšuju, jen v posledních letech se nějak nedostává času a kdybych na něj pořád čekal asi bych úplně přestal fotit - a vím co mám na negativu (z vlastní zkušenosti, i díky porovnání s jinými negativy, skeny, fotkami...), ale nakonec mě snad donutíte ponořit se do temna komory :))



schvalne zkus pucit Tomovi ten negativ a pak treba i dalsim lidem. Mozna by to bylo zajimave, jak si s tim kdo poradi. Nechces udelat takovou hru (soutezi bych to nenazval)? Ja bych se klidne take rad zapojil. Jen pro tu zabavu ze zvetsovani a vysledku (nejde mi tu o to dokazovat, kdo ja jak by to udelal lip).



V tomhle musim Riso souhlasit s Tomasem. Tady nejde o to, mit technicky dokonalou fotku ve vsech smerech, ale spise o to, ze tim poradnym zvetsenim muzes docilit tonalne vyrovnanejsiho obrazu (coz tahle fotka prilis neni), viz Napr ten Tomasuv prvotni link. Nebo by se to dalo pokomorit i jinak, kazdemu z nas by z toho vylezla trochu jina fotka. Dulezite je, ze tahle (ne)zpracovana fotka je fajn zaber, ktery by stal za to si s nim pohrat. Tak jak je ted si jen povzdychnu a prejdu ji a uz se k ni nevratim. Byt poradne zpracovana, tak si mlaskam. Ono to je asi jako kdyby ti donesli srnci pasticku s mandlemi v esusu. Forma neni to hlavni, ale k celkovem dojmu se podili nemalou merou.
A vubec tu tolik nevadi, zdali je negativ perfektni, nebo ne. I z horsiho jdou udelat fotky, ktere jsiou vyrovnane a maji stavu. Nekdy jsou i chyby negativu videt, ale mnohdy to nevadi.
Rozhodne ale brblame proto, ze se nam ta fotka libi, to je jasny.
Ale mohla by se libit vic.



tome, ohledně technické kvality, ten "průser" z 99 % nevzniknul špatným skenem :)
*) lingvistický kroužek: kompo a atmo na mě fungují sice podobně, nicméně je to zcela subjektivní a navíc akademická debata ;) mně zas třeba hrozně vadí používání zkratek (zvlášť vzniklých z anglických termínů) místo v češtině běžně existujících slov



ja bych si s dovolenim ten negativ pujcil, az se priste uvidime, a udelal ti z nej poradnou zvetseninu, abys nemoh takhle zbesile mavat rukama a strilet slovama jako "cupr."* ;))

s 99% pravdepodobnosti ten pruser vzniknul az spatnym skenem, ne v negativnim procesu, takze mluvit o proslym filmu, preexpozici a prevolani se mi jevi trosicku od veci.

----
*) mimochodem ze slova "cupr" mi jde mraz po zadech podobne jako z "kompo" nebo "atmo" -- jak to vubec muze nekdo dobrovolne pouzit? :)



pánové Martine a Lubomíre :) je to dvacet let prošlej film, přeexponovanej a pak ještě dvakrát převolanej, mně se to líbí kromě jiného i tou technickou nedokonalostí, prostě mi to do sebe zapadá. kdyby to byla technicky čupr fotka, možná ji sem nedám. A jestli si tím škodím? Před kým? - před sebou? Nedělám fotky pro žádnou školu, směr či bůhvíco, dělám je protože se tím bavím, pro sebe a když to někomu dalšímu taky něco řekne, je to jaksi navíc "dobře".


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 2/27

Page